طراحی روستیک

 

نویسنده : 

Ashley Knierim ( آشلی کنیریم )

 

audreyhallphoto / Instagram

 

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید

 

 

احتمالاً میلیون ها بار یا بیشتر هنگام توصیف دکوراسیون منزل ، "روستایی" را شنیده اید ، اما این یکی از آن سبک هایی است که تعیین آن دشوار است. این که آیا شما به یک مزرعه شیک و زیبا و کابین دور افتاده در جنگل نگاه می کنید ، چگونه می دانید که در واقع چه چیزی روستیک را می سازد؟ چند عنصر کلیدی وجود دارد که برای ایجاد تناسب در خانه نیاز دارید ، اما پس از اتمام کار ، تشخیص آن بسیار آسان است.


برای داشتن یک خانه روستایی ، نیازی به زندگی در یک کابین چوبی ندارید - فقط باید بر روی طبیعی و ارگانیک تأکید کنید. بیشتر قطعات روستیک از چوب واقعی ساخته شده اند ، گاهی اوقات فقط کمی ملایم یا کاملاً طبیعی هستند. به چوب بازیافتی ، مواد اولیه و عناصری که مستقیماً از زمین می آیند فکر کنید.

 

 

 

تعریف

 

طراحی روستیک چیست؟


سبک روستایی را طراحی کنید که طبیعی ، قدیمی ، ارگانیک و شاید حتی کمی ناراحت باشد. سبک های طراحی مانند مزرعه ، توسکانی یا ساحلی را نیز می توان به عنوان روستایی توصیف کرد. روستیک برعکس طراحی مدرن یا معاصر است.

 

دکور روستایی نیز کاملاً بی تکلف یا گرفتگی به نظر می رسد. این یک نوع طراحی است که به طرز باور نکردنی قابل دسترسی و آرامش است. باید با پذیرایی و راحتی ، با یک پالت رنگی آرامش بخش و سنتی احساس راحتی کنید. رنگهای طبیعی و خنثی مانند بژ ، سفید ، قهوه ای و خاکستری همه مهم هستند ، اما رنگهای گرمتر را انتخاب کنید. در خانه های روستایی رنگ های پررنگ زیادی نخواهید یافت ، بنابراین آن را تک رنگ و بی صدا نگه دارید.

 

 

Rustic beans and dining table

goldenfoxcottage / Instagram

 

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید

 

 

ویژگی های کلیدی


چوب واقعی: هنگام طراحی خانه روستایی خود ، چوب واقعی را به جای تقلبی انتخاب کنید. از طبقه چوبی با صفحات گسترده تا میزهای مزرعه چوبی احیا شده ، طراحی روستایی اغلب خود مواد را در خط مقدم طراحی قرار می دهد. از انتخاب قطعاتی که کمی هوازدگی دارند یا ترشح می شوند ، نترسید - دکوراسیون روستایی به ندرت بی نقص است و در عوض با نقص و تندی رشد می کند.


بافت: اگر بخواهیم از ریزه صحبت کنیم ، از آنجا که در دکوراسیون روستایی از مواد طبیعی زیادی استفاده می شود ، انتظار داشته باشید تنوع بافتی زیادی داشته باشد. چوب های خشن با دانه های آشکار ، فرش های ساخته شده از جوت یا پوست حیوانات یا شومینه های سنگی خام همه عناصر معمول دکوراسیون روستایی هستند. از هر چیزی با جلوه آشکار اجتناب کنید - شما می خواهید بتوانید بافت را در یک فضای روستایی ببینید و احساس کنید.


دست ساز: عناصر دکوراسیون روستایی اغلب منحصر به فرد هستند و بر خلاف هر قطعه دیگر ، بنابراین اگر می توانید آن را بچرخانید ، قطعات دست ساز را انتخاب کنید. این بدان معنا نیست که نمی توانید چند لوازم جانبی یا لهجه از جعبه بزرگ تهیه کنید ، اما وقتی صحبت از وسایل اصلی خانه شما می شود ، سعی کنید چیزی را با کمی شخصیت پیدا کنید.


سنگین: برخلاف سایر سبک های دکوراسیون شیک مانند مدرن و اواسط قرن ، طراحی روستایی اغلب سنگین توصیف می شود. به میزهای آشپزخانه چوبی با پایه های مربعی بزرگ یا نیمکت هایی با چرم های عمیق و تیره فکر کنید.


ساده: تمرکز روستیک باید روی مواد باشد نه طرح ، بنابراین بسیاری از قطعات فوق العاده ساده هستند. میزها و صندلی های ساده به چشم اجازه می دهد تا بر روی مواد تمرکز کند تا شکل آن.

تیرها: اگر تیرها را باز کرده اید ، آنها را همینطور نگه دارید. چه یک مزرعه روستایی در این کشور باشد و چه یک خانه ساحلی توسکانی ، تیرهای نمایان از طراحی روستایی فریاد می کشند.

 

 

 

مواد متداول


طراحی روستیک همه چیز درباره موادی است که از زمین می آید. چوب های واقعی ، فرآوری نشده ، سنگ های سنگین و آجرهای واقعی همه عناصر معمول دکوراسیون روستایی هستند. در قسمت نساجی ، مقدار زیادی جوت ، چرم ، و بوم در سراسر خانه با فرش و قطعات برجسته پیدا خواهید کرد.

در اتاق خواب ، ملافه های ساخته شده از کتان یا پنبه ارگانیک را در نظر بگیرید ، همه در رنگ های خنثی که بیش از حد رنگ آمیزی یا طراحی نشده اند.

 

 

 

کجا باید آن را پیدا کرد


در حالی که ما پیشنهاد می کنیم برای سفره خانه یا میز قهوه دست ساز باشید ، چند خرده فروش وجود دارد که می توانید دکوراسیون خانه روستایی را برای کمک به چیدمان خانه خود بیابید.

 


ممکن است بازار فروش محلی شما چند فروشنده داشته باشد که می توانند قطعات روستایی سفارشی بسازند که اغلب همان قیمت یا کمتر از آنچه در فروشگاه های بزرگ پیدا می کنید ، دارند. همچنین ، اگر می خواهید چند قطعه منحصر به فرد پیدا کنید یا سفارش دهید ، سایت هایی مانند دیجی کالا یا دیوار را بررسی کنید.

دکوراسیون روستایی یکی از ساده ترین سبک های طراحی برای بازآفرینی است. فقط به سراغ رنگ ها و مواد طبیعی ، خاکی بروید و می توانید این سبک را بدون کار زیاد روی پای خود بسازید.

 

 

طراحی روستیک خود را به گروه معماری مشاوره بسپارید

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید

 

 

منبع :

 

https://www.thespruce.com/what-is-rustic-design-4771798