10 نکته تفکیکی دکوراسیون داخلی

10 نکته ای که ماهی ها قبل از تغییر دکوراسیون منزل باید بدانند!!؟؟

 

 

نویسنده : 

Lacey Ramburger ( لیسی رامبورگر )

 

 

 Taylor Heery / Unsplash

 

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید

 

دکوراسیون منزل می تواند یک تجربه سرگرم کننده و هیجان انگیز باشد ، به ویژه هنگامی که بتوانید شخصیت خود را در دکوراسیون خود به رخ بکشید. در حالی که ممکن است به دنبال آخرین روندها برای شروع فرایند تزئین باشیم ، همه ما ترجیحات و ایده های خود را در مورد چگونگی شیک جلوه دادن خانه خود داریم. در حالی که برخی از علائم دارای استعداد طبیعی در تزئین هستند ، علائم دیگر ممکن است تجربه متفاوتی داشته باشند: یک مثال عالی ، ماهیان حساس و خلاق است.

ماهی ها همدل و خوش قلب هستند و گاهی اوقات کمی پراکنده می شوند. آنها دارای قدرت خلاقیت قوی و ایده های بسیار عالی هستند ، اما با به کار انداختن آن چیزها کمی غمگین می شوند. اگر شما از ماهی هایی هستید که سعی می کنید با دکوراسیون خانه خود شروع به کار کنید ، این 10 نکته را در زیر مطالعه کنید.

 

 

 

1. ترکیب رنگهای آرام بخش


ماهی ها به خاطر احساس بسیاری از چیزها در یک زمان شناخته شده اند ، و گاهی اوقات می تواند طاقت فرسا باشد. علیرغم هرج و مرج ، آنها تمایل به رنگهای آرامش بخش دارند ، به احتمال زیاد شدت افکار و احساسات درونی آنها را جبران می کند. با توجه به اینکه شما یک علامت آب هستید ، جای تعجب نیست که سایه های روشن آبی ، اسطوخودوس و سفید شما را به خود جذب می کند. چه در تلاش برای تصمیم گیری در مورد رنگ آمیزی دیوارها و چه رنگهایی باید با یک پس زمینه خنثی همراه شوند ، بیشتر احساس خواهید کرد اگر به رنگ آمیزی آرامش بخش پایبند هستید.

 

 

رنگ های جلوه بخش در دکوراسیون و نکاتی در ترکیب رنگ دکوراسیون داخلی

 

 

2. فضایی بسازید که فقط برای شما مناسب باشد


شما تمایل دارید که خود را بیش از حد گسترش دهید و دائماً خود را برای دیگران باز می کنید. در حالی که همدلی شما چیزی است که بسیاری از مردم درباره شما آن را دوست دارند ، مراقبت از خود نیز ضروری است. سعی کنید فضایی را انتخاب کنید (خواه یک اتاق باشد یا حتی گوشه ای) که در آن می توانید مراقبت از خود را تمرین کنید ، به هر روشی که برای شما راحت است. مهم نیست که شما فضایی داشته باشید که فقط متعلق به شما باشد و به طور واضح علایق شما را نشان دهد ، نه فقط آنچه فکر می کنید دیگران دوست دارند.

 

 

 

3. به پارچه های طبیعی تکیه کنید


شما علاوه بر آرامش بخشیدن به رنگ ها ، به چیزهایی که طبیعی به نظر می رسند ، علاقه نشان می دهید. شما با فلزات خشن یا جنبه های ناهنجار به خوبی طنین انداز نمی شوید. سرمایه گذاری روی قطعات چوبی دوست داشتنی یا دکوراسیون حصیری در خانه شما عنصر طبیعی تری به فضا می بخشد.

 

 

 

4. دنج بودن را در آغوش بگیرید


خانه شما فضای امن شماست و باید کاملاً راحت باشد! چه افزودن پتوهای مخملی یا بالش های تزئینی نرم و چه فرش های راحت که اتاق را به هم متصل می کند ، نترسید که خانه خود را به مکانی راحت تبدیل کنید.

 

 

برای منحصر به فرد بودن منزل این قوانین دکوراسیون را می توان زیر پا گذاشت | ساتین

 

 

5. تأثیرات آب بهترین دوست شما هستند


ما قبلاً اشاره کردیم که شما یک علامت آب هستید و بیش از سایر علائم ، احساس می کنید به آن نزدیک هستید. داشتن وسایل تزئینی مانند یک چشمه کوچک در صورت داشتن فضا احساس آرامش را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین ، روی حمام خود تمرکز کنید ، به خصوص اگر وان حمام دارید. تزئین آن فضا و ساختن آن برای خود جنبه خلاقانه شما را بیشتر نمایان می کند نه فقط به عنوان یک منطقه کاربردی.

 

 

قیمت و خرید چشمه آبشار در فضای باز Chillscreamni - 23 3/5 ”H 5-Tier Gradient Bowl Bowl ویژگی های چشمه باغ با چراغ های LED و صداهای آرام بخش برای دکوراسیون داخلی

 

 

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید

 

 

6. خوب است کمی التقاطی پیش بروید


شما ایده هایی دارید که در طیف وسیعی قرار دارند و در مواقعی ممکن است احساس کنید که بیش از حد عجیب و غریب هستید. این جنبه ای از خودتان است که باید آن را در آغوش بگیرید! لازم نیست همه چیز کاملاً مطابقت داشته باشد و شما مجبور نیستید همان دکوراسیونی را که دیگران در خانه خود دارند خریداری کنید. قطعاتی را بیابید که برای شما متمایز است و اجازه می دهید تا بدرخشند.

 

 

 

7. Hygge واقعاً برای شما مناسب است


دکوراسیون می تواند طاقت فرسا باشد و گاهی اوقات برای ما سخت است که بفهمیم از کجا شروع کنیم. اگر احساس می کنید تم برای کار بهتر است ، Hygge را در خانه خود بگنجانید. تمرکز بر راحتی ، آرامش و زندگی در زمان حال است ، که همه مواردی هستند که می توانید از آنها استفاده کنید.

 

 

 

8. مبلمان را مرتب کنید تا به خودتان فضا بدهید


شما از احساس محدودیت در زندگی خود متنفرید ، بنابراین تعجبی ندارد که شما نیز چنین چیزی را در خانه خود نخواهید داشت! صرف نظر از اینکه در کدام اتاق کار می کنید ، مطمئن شوید که همه چیز را طوری تنظیم کرده اید که فضای زیادی به شما بدهد. حتی در فضاهای کوچک ، کمی پیشرفت زیادی می کند.

 

 

 

9. روی سبدهای حصیری سرمایه گذاری کنید تا چیزها را از سر راه دور کنید


ما قبلاً به افزودن عناصر حصیری برای اهداف تزئینی اشاره کرده ایم ، اما افزودن در سبدها به منظور زیبایی ، اما کاربردی امکان پذیر است. شما همیشه منظم ترین فرد نیستید ، اما داشتن چند سبد برای دور نگه داشتن پتو یا وسایل کوچک برای شما واقعاً خوب عمل می کند.

 

 

حصیر در دکوراسیون داخلی منزل | لوازم حصیری | حصیر | پویانو

 

 

10. شما فردی خلاق و هنرمند هستید - از آن استفاده کنید!


شما چنین مهارت های هنری و خلاقانه ای دارید ، اما اغلب به خود شک می کنید. شما نباید - چه خودتان چیزی بسازید تا به دکور تبدیل شود ، چه چیزی را در طول راه بیابید و آن را به چیزی متفاوت تبدیل کنید ، نباید از تمایلات خلاقانه خود بپرهیزید.

 

 

 

طراحی منزل خود را به ما بسپارید

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید

 

 

 

منبع :

https://www.thespruce.com/things-pisces-need-to-know-before-decorating-a-home-5078167