طراح داخلی

 

 

چگونه می توان طراح داخلی شد (و آنچه قبل از انجام کار باید بدانید)

 

 

By Shelley Little
February 9, 2021 | 6 min read

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

Image: zhu difeng/Shutterstock

 

برخی افراد استعداد طراحی دارند. اگر دکوراسیون اتاق ها و چیدمان مبلمان را آسان و سرگرم کننده می دانید ، ممکن است حرفه ای در طراحی داخلی برای شما مناسب باشد. اما قبل از اینکه رویای دکوراسیون اتاق را شروع کنید ، ابتدا نحوه تبدیل شدن به یک طراح داخلی را در نظر بگیرید.

 

طراحان داخلی ، مانند هر حرفه ای ، هر روز با چالش هایی روبرو می شوند. و در حالی که برخی ممکن است برای شما جذاب نباشند ، دیگران ممکن است انگیزه و هیجان شما را افزایش دهند. بیایید نحوه تبدیل شدن به یک طراح داخلی و نکاتی را که باید قبل از ثبت نام در کلاس ها بدانید ، بررسی کنیم.

 

 

Image: AKA-PHOTO/Shutterstock

 

آیا طراحی داخلی رویای شماست؟

 

در اینجا نحوه تبدیل شدن به یک طراح داخلی وجود دارد:

 


مرحله 1: مهارت کلی داشته باشید.

 

 

Image: Klaus Vedfelt/GettyImages

 

 

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید...

 

 

زمینه طراحی داخلی بسیار فراتر از زیبا سازی فضاهای داخلی است. اگر مهارت کافی در فضای داخلی دارید ، عالی است - شروع خوبی دارید! اما شاید بهتر باشد خودتان را به عنوان یک دکوراتور به بازار عرضه کنید. در مقابل ، طراحان داخلی معمولاً در زمینه هایی مانند معماری ، طراحی به کمک رایانه یا هنرهای زیبا تحصیلات گسترده ای دارند.

 

 

مرحله 2: آن را رسمی کنید.

 

 

Image: Gaf_Lila/Shutterstock

 

 

داشتن تحصیلات رسمی به طور فزاینده ای در مشاغل طراحی داخلی ضروری می شود. مدارس خاصی توسط شورای اعتباربخشی طراحی داخلی به رسمیت شناخته شده اند ، به این معنی که آنها آنچه را که صنعت "اصول اساسی" می داند به دانش آموزان ارائه می دهند. بسیاری از دانشگاه ها آموزش طراحی ، از موسسه هنر نیویورک + طراحی تا SCAD و بسیاری دیگر ، از جمله برنامه های دو ساله در طراحی داخلی را ارائه می دهند.

 

 

مرحله 3: شبکه کنید و یک مربی پیدا کنید.

 

 

Image: Astronaut Images/GettyImages

 

 

شبکه سازی با همکاران حرفه ای راهی عالی برای پیشرفت در زمینه طراحی داخلی است. متخصصان همفکر خود را بیابید ، در جریان روندهای طراحی فعلی باشید و از کارهای شخصی که او را تحسین می کنید پیروی کنید (اما سبک خود را حفظ کنید).

 

 

مرحله 4: یک نمونه کار قوی ایجاد کنید.

 

 

Image: Caiaimage/Charlie Dean/GettyImages

 

 

موفقیت در طراحی داخلی تا حد زیادی به کار شما بستگی دارد. آیا مجموعه ای عالی برای برجسته کردن دستاوردها و پروژه های خود دارید؟ توصیه های مشتریان گذشته راهی ایده آل برای پیشبرد مشتریان آینده است. نمونه کارها شما باید یک تصویر فوری از شخصیت شما به عنوان یک طراح باشد ، چه ویژگی خاصی برای هر پروژه به ارمغان می آورید و نحوه تعامل مشتریان با شما.

 

 

Image: WorldWide/Shutterstock

 

 

10 نکته ای که باید درباره طراح داخلی شدن بدانید:

 


1. تفاوت بین دکوراتورها و طراحان را بدانید.

 


در یک کلام ، آموزش تفاوت اصلی بین دکوراتورهای داخلی و طراحان داخلی است. هرکسی که از بازی با رنگ ها ، پارچه ها و منسوجات لذت می برد ، می تواند با چاپ کارت ویزیت و معرفی خود به مشتریان ، تبدیل به یک تزئین کننده در دنیای امروز شود. اگرچه این راه بدی نیست ، اما تحصیل در رشته های معتبر مانند مدرک کاردانی یا کارشناسی معمولاً برای کار در زمینه طراحی داخلی مورد نیاز است.

 

 

2. شما باید اشتیاق و توانایی طبیعی داشته باشید.

 


ممکن است بدیهی به نظر برسد ، اما برای تبدیل شدن به یک طراح داخلی ، شما باید دارای استعداد ذاتی رنگ ، چیدمان فضایی ، معماری و منسوجات باشید. آیا از تزئین خانه خود لذت می برید و از دکوراسیون خود تعریف و تمجید زیادی می کنید؟ این لزوما به این معنا نیست که شما باید طراح داخلی باشید ، اما مطمئناً نشانه خوبی است.

 

 

Image: Hoxton/Martin Barraud/GettyImages

 

 

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید...

 

 

در حالی که پارچه ها ، مبلمان و رنگ ممکن است نقش مهمی در طراحی داخلی داشته باشند ، بسیاری از کارهای دیگر برای طراحان داخلی لازم است - بسیاری از آنها کمتر سرگرم کننده به نظر می رسند و بیشتر شبیه کار هستند. طراحان داخلی نه تنها با صاحبان خانه ، بلکه با سازندگان ، معماران ، سازمان های دولتی و صاحبان مشاغل نیز همکاری می کنند. این بدان معناست که آنها باید در زمینه طراحی ، یکپارچگی سازه ساختمانها ، کدهای ساختمان ، ارگونومی ، مفاهیم فضایی ، اخلاق ، روانشناسی ، طراحی به کمک کامپیوتر (CAD) و موارد دیگر آموزش ببینند.

 

 

4- دستمزد آنطور که فکر می کنید زیاد نیست.

 


به دنبال طراحی هستید زیرا فکر می کنید هزینه آن بسیار خوب است؟ نه خیلی سریع. آمارها نشان می دهد که متوسط ​​حقوق سالانه یک طراح داخلی در سطح ایالات متحده 47،188 دلار است. البته ، محدوده ممکن است در سطح بالاتری یا حتی پایین تر قرار گیرد ، زیرا عوامل تحصیل ، محل کار ، تجربه کاری و اندازه شرکت همه در این امر نقش دارند.

 

 

5. مناسب صنعت خود را پیدا کنید.

 


به گفته یک طراح داخلی در یک شرکت مبلمان ، سالانه درآمد کمتری نسبت به یک طراح که در یک شرکت معماری درجه یک کار می کند یا شخصی که کسب و کار خود را اداره می کند ، خواهد داشت. اما نگران نباشید فقط تا آنجا که می توانید تجربه و تجربه بیشتری کسب کنید. و توجه داشته باشید: هرکسی که در زمینه معماری ، قوانین و قوانین ساختمان و طراحی سازه مطالعه کند ، می تواند شانس کسب درآمد بیشتر را داشته باشد.

 

 

Image: Caiaimage/Robert Daly/GettyImages

 

 

6. شما باید یک فرد از مردم باشید.

 


از طراحان داخلی بخواهید تجربیات خود را به اشتراک بگذارند و اکثر آنها داستانهای خوب - بد و بدتر - از مشتریان گذشته را به اشتراک خواهند گذاشت. افراد خاص هستند ، مخصوصاً وقتی صحبت از خانه آنها می شود. طراحان داخلی شنوندگان خوبی هستند که به مشتریان کمک می کنند تا ایده ها و چشم اندازهای خود را زنده کنند. شما باید بتوانید خوب گوش دهید و سپس آن کلمات را به تصویری تبدیل کنید که مشتریان شما دوست خواهند داشت.

 

 

7. انعطاف پذیری را بیاموزید.

 


در حالی که برخی از مشتریان اهداف روشنی در ذهن دارند ، برخی دیگر ممکن است تصور کنند که می دانند فقط در مراحل پایانی نظر خود را تغییر می دهند و از کار شما ناراضی هستند. یک طراح داخلی موفق یک فرد اجتماعی ، خوشایند و کاهش دهنده است - کسی که می تواند مشتریان را به سمت نتایج مطلوب سوق دهد در حالی که آنها را در کنترل کامل انتخاب های طراحی کنترل کند.

 

 

8. ایجاد نمونه کارها.

 


شما می توانید تمام روز در مورد رنگ ها و منسوجات صحبت کنید ، اما مگر اینکه نمونه کار برجسته ای داشته باشید که طرح ها و پروژه های شما را به نمایش بگذارد ، موفقیت های شما کمتر خواهد بود. تازه وارد بازار کار شده اید؟ ممکن است لازم باشد خدمات خود را به صورت رایگان یا با نرخ کم ارائه دهید تا مجموعه ای عالی ایجاد کنید و نشان دهید که دیگران به کار شما اعتماد دارند. همچنین یک راه عالی برای ایجاد ارتباط با فروشندگان و تأمین کنندگان و ایجاد ارتباط برای پروژه های آینده است.

 

 

Image: Artazum/Shutterstock

 

 

9. رقابتی شوید.

 


طراحی داخلی یک تجارت رقابتی است. یکی از کلیدهای موفقیت توجه به خود است. که با یک مجموعه عالی شروع می شود. یکی دیگر از عوامل مهم آموزش است. هرچه بیشتر بدانید ، وضعیت بهتری خواهید داشت. نگاهی به روندهای آینده مانند افزایش جمعیت ، طراحی برای افراد مسن ، معماری مدرن و طراحی سبز در نظر بگیرید. آموزش در این زمینه های خاص طراحی به شما دست بالا را در بازار کار می دهد. همچنین ایده خوبی است که از طریق خواندن نشریات و وب سایت های طراحی ، شبکه سازی با طراحان دیگر و پیدا کردن مربی ، از روندها مطلع شوید.

 

 

10. با فرصت های مجازی جدید آشنا شوید.

 


به لطف نوآوری های تکنولوژیکی مانند اسکایپ و زوم و دیگر نرم افزارهای کلیدی طراحی ، طراحان داخلی ، مانند بسیاری دیگر از متخصصان اقتصاد جهانی ما ، می توانند به طور مجازی کار کنند. اگرچه چندین ابزار رایگان طراحی اتاق مجازی آنلاین در دسترس عموم است ، اما طراحان داخلی به دلیل روابط منحصر به فرد خود با خطوط طراحی نخبه در این رقابت برتری دارند. چندین شرکت نساجی درجه یک به طراحانی که در این حرفه فعالیت می کنند تخفیف می دهند ، که به آنها این امکان را می دهد تا بهترین قیمت را برای مشتریان خود به دست آورند.

 

 

Pixel-Shot / Shutterstock

 

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید...

 

 

نتیجه نهایی

 


به دنبال طراحی شغلی هستید که دوست دارید؟ با کمی سابقه و تلاش ، از جمله شبکه ، آموزش ، تجربه و مجموعه ای عالی ، می توانید به یک نیروی موفق در زمینه طراحی داخلی تبدیل شوید.

 

 

Photographee.eu/ Shutterstock

 

 

سوالات متداول

 


سوال:
برای تبدیل شدن به یک طراح داخلی به چه مدرکی نیاز دارید؟

 

جواب:
به طور معمول ، طراحان داخلی دارای مدرک لیسانس یا هنرهای زیبا هستند یا معماری و طراحی به کمک کامپیوتر را مطالعه کرده اند.

 

 

سوال:
آیا طراحی داخلی حرفه خوبی است؟

 

جواب:
اگر مراحل خاصی را دنبال کنید ، از جمله کسب تحصیلات مناسب و نمونه کارها ، طراحی داخلی می تواند یک انتخاب شغلی عالی باشد. دستمزد نیز می تواند متفاوت باشد ، اما دستمزد متوسط ​​طراحان داخلی 47،188 دلار است. به طور خلاصه ، هر شغلی که دوستش دارید حرفه خوبی است.

 

 

سوال:
چند سال طول می کشد تا یک طراح داخلی شوید؟

 

جواب:
بسیاری از مدارس دارای مدرک چهار ساله در زمینه طراحی و همچنین اعتبار دو ساله هستند ، اما شما همچنین می توانید هر موضوعی را مطالعه کرده و سپس مدرک خود را با کلاس ها و گواهینامه ها تکمیل کنید.

 

 

سوال:

طراح داخلی چه کار می کند؟

 

جواب:
یک طراح داخلی با مشتریان برای تعیین بهترین استفاده از فضا بر اساس انتخاب زیبایی و یکپارچگی ساختاری همکاری می کند.

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

منبع :

 

 

https://www.mymove.com/home-inspiration/decoration-design-ideas/things-you-should-know-about-becoming-an-interior-designer/