سبک های طراحی داخلی

 

 

سبک های طراحی داخلی 101:

 

راهنمای نهایی برای تعریف سبک های دکوراسیون در سال 2022

 

September 8, 2021

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

design styles feature

 

 

آیا تا به حال با خود این سوال را مطرح کرده اید که انواع مختلف سبک های طراحی داخلی چیست؟ شاید شما می خواهید سبک خود را تغییر دهید اما نمی توانید تصمیم بگیرید که به کدام سمت بروید. برای هر ترجیحی سبکی وجود دارد و ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم ظاهر مناسب خود را پیدا کنید. راهنمای نهایی Decorilla را برای رمزگشایی هر آنچه که باید در مورد 20 سبک تزئین برتر 2022 بدانید رمزگشایی کنید.

 

 

سبک طراحی داخلی دگرگون

 

 

transitional interior design styles

Transitional living room design by Decorilla online interior designer, Corine M.

 

 

بیایید با یکی از محبوب ترین سبک ها در دنیای طراحی امروز شروع کنیم. طراحی انتقالی همان چیزی است که ما دوست داریم آن را محیط شاد سبک های طراحی داخلی بنامیم. اگر طرح سنتی بیش از حد خسته کننده است ، اما معاصر بسیار خارج از محدوده راحتی شما است ، این سبک برای شما است. Transition ترکیبی کامل از ظرافت سنتی با خطوط و پارچه های معاصر است. علاوه بر این ، فضای داخلی انتقالی لوازم جانبی را به حداقل می رساند. مهم است که اجازه دهید مبلمان و منسوجات صحبت کنند. از فرش های منطقه استفاده کنید ، بالش ها و پتوها را برای لوازم جانبی پرتاب کنید.

 

نکته: مهم است بدانید که سبک شما می تواند ترکیبی از دو یا چند سبک باشد. گرفتن آزمونهای سبک طراحی داخلی مانند این یا ارائه عکسهای الهام بخش می تواند به طراحان کمک کند تا زیبایی مشتری را دقیقاً مشخص کنند ، زیرا گاهی اوقات یک سبک شخصی نامی ندارد!

 

 

transitional style entryway design

Transitional style entryway design by Decorilla online interior designer, Catz D.

 

 

شاید جذاب ترین جنبه سبک طراحی انتقالی ترکیبی از زنانه و مردانه باشد. مبلمان منحنی و روکش هایی مانند چوب ، چوب دستی ، فولاد و لاک عناصر متداول هستند. علاوه بر این ، ترکیب دو سبک بسیار متفاوت ، یک طراحی جالب و دلپذیر را برای خانه ایجاد می کند که برای ورودی ها و اتاق های دیگر مناسب است. ما ایده های زیادی برای طراحی ورودی از این مخلوط چوب تیره و مبلمان آینه ای دریافت می کنیم.

 

 

transitional-interior-design

Transitional style living room design

 

 

سبک طراحی داخلی سنتی

 

 

tradtional style bedroom design

Traditional style bedroom design by Decorilla online interior designer, Kelli E.

 

 

وقتی نوبت به تعریف انواع مختلف طراحی داخلی می رسد ، یکی از شناخته شده ترین سبک ها ، طراحی داخلی سنتی است. در فضای داخلی سنتی از میزها و صندلی های ساخته شده از چوب تیره استفاده شده است که دارای جزئیات زیبا هستند. طراحی سنتی از انگلستان و فرانسه در قرن 18 و 19 الهام گرفته است. این توضیح می دهد که چرا یافتن منسوجات گران قیمت مانند ابریشم ، مخمل و کتان در همه جا از روکش تا پنجره ها استفاده می شود. پارچه ها همچنین دارای انواع مختلف الگوهای مختلف هستند. چند الگوی محبوب عبارتند از ؛ ماسک ، گل ، نوار ، و فرش ، به عنوان مثال. علاوه بر این ، خانه های سنتی نیز دوست دارند با لوسترهای کریستالی حس زرق و برق را ایجاد کنند.

 

 

traditional interior design styles

Traditional style living room design

 

 

دکوراسیون اروپایی به شدت بر فضای داخلی سنتی تأثیر می گذارد. اکثر خانه های سنتی دارای یک پالت رنگی بسیار خنثی با رنگ های پر رنگ با نقاشی های روغنی یا چیدمان گل هستند. اگر اهل "کبریت کبریتی" نیستید ، ممکن است فنجان چای شما نباشد. مهمتر از همه ، ثبات کلید است ، بنابراین پیدا کردن ست های مبلمان مطابق معمول است.

 

 

tradtional style living room design

Traditional living room interior design

 

 

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید...

 

 

سبک طراحی داخلی مدرن

 

 

modern interior design styles

Modern style living and dining room design by Decorilla online interior designer, Susan W.

 

 

ما اینجا هستیم تا تفاوت بین مدرن و معاصر را روشن کنیم. علیرغم شباهت های زیاد ، چند نشانه بزرگ وجود دارد که نشان می دهد شما به یک فضای داخلی مدرن نگاه می کنید. طراحی مدرن به یک دوره زمانی خاص اشاره دارد در حالی که طراحی معاصر در حال پیشرفت است. طراحی داخلی مدرن در اوایل تا اواسط قرن بیستم وارد رادار شد. به دلیل ترکیبی از طراحی اسکاندیناوی ، مدرن قرن میانی و پست مدرن ، ما تعریف فعلی خود را از مدرن داریم.

 

 

modern design style

Modern home design by Decorilla online interior designer, Scott T.

 

 

به عنوان مثال ، مبلمان دارای خطوط تمیز با سطوح صاف و براق است. به ویژه فلز ، کروم و شیشه انتخاب های مورد علاقه طراحان است. با این حال ، با دکوراسیون داخلی مدرن ، دکوراسیون حداقل است. آنها تمایل به کنار گذاشتن ضربات ناخن دارند و از هنر به عنوان دکور اصلی استفاده می کنند. معمولاً مشاهده لهجه های رنگی جسورانه در هنر و مبلمان در فضایی عمدتا خنثی است.

 

 

open concept modern living room

Open concept modern living room design by Decorilla online interior designer, Lauren A.

 

 

سبک طراحی داخلی التقاطی

 

 

eclectic style design

Eclectic living room design by Decorilla online interior designer, Sara S.

 

 

در مورد سبک طراحی التقاطی سوء تفاهم های رایجی وجود دارد. چند ویژگی کلیدی متفاوت ، طراحی داخلی التقاطی را مشخص می کند. آن را به عنوان مجموعه ای با انرژی بالا از قطعاتی که با دقت انتخاب شده اند جمع آوری کنید تا فضای داخلی غنی از فرهنگ را گردآوری کنید. به همین دلیل ، بسیاری فکر می کنند طراحی التقاطی روحیه همه جانبه دارد. با این حال ، یک خط باریک بین لایه بندی شده و جمع آوری شده ، و مشغول و حواس پرت کننده وجود دارد. به یک پالت رنگ خنثی پایبند باشید و از چند رنگ لهجه انتخاب کنید تا فضای دنیایی را که بدنبال آن هستید به ارمغان بیاورد. با در نظر گرفتن این نکته ، فضای داخلی التقاطی ایده آل رنگ و بافت را متعادل می کند. در نتیجه ، ترکیب کاملی از قدیمی و جدید است.

 

 

eclectic bedroom interior design

Eclectic style bedroom decor

 

 

سبک طراحی داخلی مدرن

 

 

 

contemporary interior design style

Contemporary living room design by Decorilla online interior designer, Mladen C.

 

 

وقتی به سبک های طراحی داخلی در طول تاریخ نگاه می کنید ، طراحی داخلی معاصر تنها سبکی است که همیشه در حال تکامل است. سبک طراحی معاصر به احتمال زیاد در طول قرن بیست و یکم تغییر خواهد کرد. معاصر به هر چیزی در زمان حال اشاره دارد. این سبک طراحی داخلی منحصر به فرد از دوره های مختلف وام گرفته است که محیطی مناسب برای یک عمر ایجاد می کند.

 

 

contemporary style bedroom design

Contemporary style bedroom design by Decorilla online interior designer, Susan W.

 

 

طراحی داخلی مدرن فضایی شیک و ساده است. از ویژگی های مختلف مانند قالب بندی دقیق روی دیوارها و پنجره ها و چیدمان باز برای ایجاد فضایی جالب و متمایز استفاده می کند. مبلمان معمولی معاصر پاهای نمایان و خطوط تمیز را نشان می دهد تا حسی سبک و هوایی به شما بدهد. معمولاً مشاهده می شود که موادی مانند فلز و شیشه به دلیل خاصیت بازتاب نور مورد استفاده قرار می گیرند. این ظاهر ترکیبی از سبک های دکوراسیون خانه است. علاوه بر این ، پالت های رنگی خنثی رایج ترین برای طراحی معاصر با پارچه های بافت دار هستند که باعث ایجاد علاقه می شود. بنابراین ، ایجاد داخلی مدرن لوکس کامل.

 

 

contemporary style interior design

Contemporary style home design

 

 

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید...

 

 

سبک طراحی داخلی مینیمالیستی

 

 

bedroom minimal interior design style

Minimalist style bedroom design by Decorilla online interior designer, Kate S.

 

 

طراحی معاصر و طراحی مینیمالیستی دارای ویژگی های مشابه بسیاری هستند. هر دو دارای اشکال بدون عارضه ، خطوط تمیز و تکمیل های ساده هستند. با این حال ، سبک تزئین مینیمالیستی از طراحی ژاپنی الهام گرفته شده و بر این اصل تمرکز دارد که کمتر بیشتر است. در نهایت ، طراحی مینیمالیستی فضای خالی را دوست دارد.

 

 

minimalist interior design styles

Minimal living room interior design by Decorilla designer, Roberto D.

 

 

در حالی که اکثر فضای داخلی مینیمالیستی دارای رنگ بندی خنثی هستند ، از رنگ های اصلی نیز می توان به عنوان رنگ برجسته استفاده کرد. الگوها در هیچ جا یافت نمی شوند و بافت یک ضرورت است. به دلیل فلسفه کمتر ، مبلمان کاربردی ضروری ترین عنصر طراحی است. ذخیره سازی نیز در طراحی داخلی مینیمالیستی اهمیت دارد. به همین دلیل ، مبلمان اغلب به عنوان ذخیره سازی مخفی عمل می کنند. به عنوان مثال ، میز قهوه خوری که برای نشان دادن فضای ذخیره سازی بالا می رود ، یکی از راه حل های خلاقانه ای است که حداقل از فضاهای داخلی استفاده می شود.

 

 

minimal living room design

Minimalist interior design style

 

 

سبک طراحی داخلی مدرن قرن میانی

 

 

mid century modern interior design styles

Design by Decorilla online interior designer, Michelle B.

 

 

در مرحله بعد ، ما یک کلاسیک داریم که به نظر می رسد بدون توجه به دهه گذشته همچنان مرتبط است. فضای داخلی قرون وسطی در دهه های 1950 و 60 در آمریکا پس از جنگ آغاز شد. در این مدت صنعت طراحی در تلاش بود تا از موانع سنتی خود خارج شود و وارد دوران مدرن شود. به عنوان گواهی بر کیفیت جاودانه این سبک ، هنوز تعداد زیادی قطعه مبلمان مدرن وسط قرن وجود دارد که امروزه هنوز در خانه های ما مورد استفاده قرار می گیرد. مراقب نسخه های مبلمان نمادین مانند صندلی Eames ، صندلی تخم مرغ ، یا صندلی آرایشگاه باشید.

 

 

mid century modern living room design

Mid century modern living room design by Decorilla online interior designer, Sarah M.

 

 

خانه های مدرن قرون وسطی جریان نسیمی و بدون درز دارند. آنها همیشه زندگی داخلی و خارجی را تشویق کرده اند. به همین دلیل ، درهای کشویی و پنجره های تصویری برای تأکید بر ارتباط با طبیعت برهنه می مانند. از چوب های غنی و مجلل مانند ساج ، چوب گل رز و گردو به طور مرتب استفاده می شود. علاوه بر این ، لهجه های زرد خردلی ، چارتریوس یا آووکادو برای رنگهای مختلف استفاده می شود. احیای اواسط قرن که در صنعت طراحی امروزی شاهد آن هستیم ، این سبک طراحی داخلی محبوب را بیش از هر زمان دیگری قابل دستیابی می کند.

 

 

سبک طراحی داخلی بوهمی

 

 

bohemian style living room design

Bohemian style living room design by Decorilla online interior designer, Marcy G.

 

 

مشابه سبک اواسط قرن ، فضای داخلی بوهمی همچنان محبوبیت خود را به دست می آورد. از آنجا که بسیاری از خرده فروشان با قطار بوهو می پرند ، هیچ زمانی بهتر از زمان کنونی برای کشف جنبه بوهمی شما نیست. به طور خلاصه ، طراحی بوهمی یک زیبایی با روحیه آزاد است که فرهنگ ها و اصطلاحات هنری مختلف را به سبک التقاطی که خارج از چارچوب فکر می کند ، می آمیزد. فضای آرام بوهو بر طبیعت تأکید می کند. با این حال ، معمول است که الگوهای جسورانه و رنگ های روشن برای مبلمان و لهجه پیدا کنید.

 

 

bohemian living room decor

Bohemian living room ideas

 

 

وقتی وارد خانه ای می شوید که سبک طراحی بوهمی دارد ، بلافاصله احساس می کنید در فرهنگ دیگری غرق شده اید. چیزهای کوچک از سفرها نمایش داده می شود و کل محیط بسیار کوچ نشین به نظر می رسد. وقتی سبک های مختلف طراحی را مقایسه می کنیم ، Bohemian یکی از معدود مواردی است که سفارش لازم نیست. ترکیب الگوها و رنگها تشویق می شود. به همین ترتیب ، ما شاهد روندی از سبک بوهو مدرن هستیم. افزودن پوست حیوانات ، لهجه های فلزی و چوب غنی به مدرن شدن این سبک جمع آوری شده کمک می کند. ما دوست داریم که فضای داخلی سبک بوهمی از چیزهایی به شیوه های غیر متعارف استفاده می کند. این ایده اتاق نشیمن تازه را برای مثال امتحان کنید: سعی کنید یک فرش قدیمی را به دیوار آویزان کنید تا یک اثر هنری منحصر به فرد تازه داشته باشید.

 

 

سبک طراحی داخلی مزرعه مدرن

 

 

modern farmhouse interior design styles

Modern farmhouse style kitchen designed by Decorilla interior designer, Kimber P.

 

 

لیست طراحی دکوراسیون خانه ما بدون طراحی داخلی مدرن خانه مزرعه کامل نخواهد بود. جوآنا گینز عنوان ملکه مزرعه را به دست آورده است ، اما حتی او سبک مزرعه خود را در فضایی مدرن تر و جمع آوری شده ترکیب کرده است. فضای داخلی مدرن مزرعه دارای ویژگی های بسیاری از آنچه ما به عنوان طراحی خانه سنتی می شناسیم است. از سوی دیگر ، همه چیز بدون از دست دادن شخصیت خود ساده تر و تمیزتر می شود. Shiplap به جایی نمی رود و ما همچنان می خواهیم درهای انبار را زیاد ببینیم. به روزرسانی های مدرن مانند کف تخته های وسیع ، فضای باز و نورپردازی شیک چند مشخصه رایج در سبک تزئین خانه مدرن مزرعه است.

 

 

modern farmhouse interior design style living room

Modern farmhouse interior design by Decorilla online interior designer, Lane B.W.

 

 

فضای داخلی مزرعه نیز به دلیل مخلوط کردن فلزات شناخته شده است. از طلا تا سیاه تا نیکل ، کنتراست دوست شماست. علاوه بر این ، ما دوست داریم که این سبک طراحی منحصر به فرد ارتباط خود را با طبیعت جدی بگیرد. داشتن عناصر چوبی خام و سبزی که در هر اتاق یافت می شود ضروری است. در نتیجه ، پالت های رنگی در فضای داخلی خانه های مدرن مزرعه همیشه در سمت خنثی هستند. وقتی می خواهید رنگ بیشتری به آن اضافه کنید ، مهم است که از طبیعت بیرون بیایید. به عنوان مثال ، سعی کنید رنگ دریایی ، سبز مریم گلی یا نارنجی سوخته را اضافه کنید.

 

 

modern farmhouse style

Modern farmhouse style living room design

 

 

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید...

 

 

سبک طراحی داخلی شیک 

 

 

shabby chic style nursery interior design

Shabby chic nursery interior design by Decorilla designer, Lauren A.

 

 

سبک طراحی دکوراسیون داخلی شیک از قرن 18 سرچشمه گرفت و به سبک دوست داشتنی امروزی تبدیل شد. مبلمان وینتیج همیشه هسته اصلی طراحی داخلی شیک و زیبا بوده است. در حقیقت ، معمول بود که افراد مبلمان را از نسلی به نسل دیگر منتقل می کردند. سپس ، هر نسلی لمس منحصر به فرد خود را بر آن قرار می دهد. شبیه به خواهر طراحی آن ، کشور فرانسه ، طراحی شیک شیک دارای حس بسیار نرم و زنانه است.

 

 

shabby chic interior

Shabby chic interior design style

 

 

در این سبک طراحی زنانه ، مبلمان شیک و ضعیف اغلب رنگ آمیزی یا ناراحت می شوند. پالت های رنگ پریده با طرح های گل کاملاً با کف و دیوارهای سفید رنگ جفت می شوند. طراحان ما عاشق فضای پریشان و روستایی هستند و اینکه چگونه اغلب با لهجه های پر زرق و برق مانند لوسترهای کریستالی در تضاد است. دکوراسیون داخلی شیک و شیک ، احساس زیبا و دنج را در یک خانه به نمایش می گذارد.

 

 

سبک طراحی داخلی ساحلی

 

 

coastal interior design styles

Coastal living room decor and design by Decorilla online interior designer, Lane B.W.

 

 

برای درک سبک طراحی داخلی ساحلی ، لازم نیست در ساحل زندگی کنید. با دکوراسیون دریایی اشتباه گرفته نشود ، سبک دکوراسیون ساحلی در لیگ دیگری از خود قرار دارد. یک فضای ساحلی به محیط طبیعی خود توجه می کند. این را می توان از طریق پالت رنگ تا مواد مورد استفاده برای مبلمان و لوازم جانبی مشاهده کرد. رنگهای خنثی مانند سفید با بژ ترکیب می شوند تا از شن و ماسه تقلید کنند. علاوه بر این ، پاپ های بلوز شبیه موج سواری و آسمان تابستانی تابستانی است. علاوه بر این ، خانه های سبک ساحلی همیشه باید احساس روشنایی و نسیم داشته باشند. هدف این است که احساس کنید هیچ چیزی بین داخل و خارج وجود ندارد. به همین دلیل ، درمانهای پنجره ای به حداقل می رسد. پارچه ای شفاف و سبک که در باد می وزد ، مطمئناً حال و هوای ساحلی را برمی انگیزد.

 

 

coastal interior design style bedroom

Coastal style bedroom design by Decorilla online interior designer, Corine M.

 

 

برای این سبک طراحی داخلی ، لنگرها و صدف های دریایی پراکنده در همه جا پیدا نخواهید کرد. در عوض ، گلدان های شیشه ای آبی ، کاغذ دیواری راه راه یا نقاشی های انتزاعی را پیدا خواهید کرد که احساس ساحلی را نشان می دهد. وقتی نوبت به شناسایی مبلمان در فضای داخلی ساحلی می رسد ، احساس راحتی بسیار خوبی را تجربه می کنند. مبلمان رنگ آمیزی و ناراحت شده با حصیر یا جوت ، کبریتی ساخته شده در بهشت ​​می سازد. از آنجا که ارتباط با طبیعت با سبک طراحی داخلی ساحلی بسیار مهم است ، افزودن گیاهان داخلی ضروری است.

 

 

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید...

 

 

سبک طراحی داخلی هالیوود گلام

 

 

hollywood glam interior design styles

Bedroom design by Decorilla online interior designer, Renata P.

 

 

بعدی در لیست سبک های تزئین برای سال 2022 ، glam هالیوود است. این سبک شیک از اواسط قرن بیستم در کالیفرنیا بیشترین محبوبیت را داشته و به دوران طلایی هالیوود در دهه 1930 باز می گردد. فضای داخلی گلم هالیوود از ترکیبی از هنر دکو و مدرن قرن میانی تشکیل شده است. این یک سبک طراحی داخلی است که در اینجا دیده می شود. ترکیب رنگهای با کنتراست بالا انتخاب محبوب برای طرح های رنگی بود. ترکیبات محبوب نه تنها صورتی داغ و سبز ، بلکه سیاه و سفید نیز هستند. علاوه بر این ، لوسترهای فوقانی که با مبلمان براق یا آینه ای ست شده اند نیز یک ترکیب معمول است. کنتراست حال و هوای مجلل و پر زرق و برق خاصی می بخشد. این سبک طراحی سکسی و در عین حال پیچیده است.

 

 

hollywood glam design style

Hollywood glam living room design by Decorilla online interior designer, Ilaria C.

 

 

سبک طراحی داخلی جنوب غربی

 

 

southwestern home decor

Southwestern style home design by Decorilla online interior designer, Christine M.

 

 

سبک جنوب غربی همانطور که امروزه می شناسیم ، همان چیزی نیست که در ابتدا در دنیای طراحی قابل توجه بود. و با گذشت سالها به تکامل خود ادامه خواهد داد. فضای داخلی جنوب غربی از خطوط نرم خانه های خشتی ، منسوجات اسپانیایی ، آهنگری و طبیعت الهام می گیرد. پالت های رنگی دارای رنگ های متنوعی هستند که در صحرای آمریکا یافت می شوند. زنگ ، خاک سفالی و سبز کاکتوس ، برخی از مورد علاقه ترین طراحان هستند. در حالی که مبلمان بیشتر در قسمت سنگین قرار دارد ، اغلب پاهای ضخیم و تزئینات حجیم را تزئین می کند. علاوه بر این ، بافت طراحی داخلی جنوب غربی بهترین دوست است. چرم و جیر رایج ترین مواد روکش هستند.

 

 

southwestern style home

Southwestern home decor and design by Decorilla online interior designer, Christine M.

 

 

سبک طراحی داخلی روستیک

 

 

rustic interior design styles

Rustic living room design by Decorilla online interior designer, Lane B.W.

 

 

هنگامی که به طراحی داخلی روستیک نگاه می کنید ، می توانید آن را با چند نشانه اساسی تعریف کنید. همیشه مواد طبیعی ، لمس صنعتی و جذابیت خانه های کشاورزی در اطراف وجود خواهد داشت. سبک طراحی روستایی در اصل از الهامات جنبش رمانتیک به وجود آمد. تمرکز بر سادگی و زیبایی بی دردسر طبیعت است. برای فضاهای داخلی روستایی ، معمول است که ایده های طراحی اتاق نشیمن را در اطراف یک شومینه مرکزی متمرکز کنید.

 

 

rustic home interior design

Rustic home interior design by Decorilla online interior designer, Kimber P.

 

 

استفاده از چوب با افزودن پوست گاو و پوست گوسفند نرم می شود تا احساس دنج ایجاد کند. پارچه ها الگوهای بلندی ندارند و بافت همه چیز است. افزودنی های غیر منتظره مانند یک چراغ آویز صنعتی به پیچیدگی آنچه ما به عنوان طراحی داخلی روستیک می شناسیم می افزاید.

 

 

modern-rustic-interior-design-styles

Rustic style bedroom design

 

 

سبک طراحی داخلی صنعتی

 

 

industrial living room design

Industrial style living room design by Decorilla online interior designer, Henrika T.

 

 

در حالی که ممکن است کسی استدلال کند که طراحی داخلی صنعتی مدرن است ، اما گذشته ای دارد. وقتی کارخانه های اروپای غربی در پایان دومین انقلاب صنعتی تعطیل شدند ، بسیاری از ساختمانهای بزرگ خالی را پشت سر گذاشت. افزایش جمعیت باعث شد مردم شروع به تبدیل مناطق صنعتی به محلات مسکونی کنند.

 

 

industrial style bedroom

Industrial bedroom design ideas

 

 

سبک طراحی داخلی صنعتی هنر لوله ها و تیرهای نمایان شده را دوست دارد. مصالحی مانند آجر و بتن راهی عالی برای جلوه دادن به فضا است. هنگام توصیف این سبک طراحی داخلی منحصر به فرد ، کلمات "نرم" یا "صمیمی" را نمی شنوید. گرایش های مردانه آن با استفاده از بافت فراوان رام شده است. علاوه بر این ، آثار هنری بزرگ و منسوجات دنج افزودنی های کاملی هستند. مبلمان اغلب خام یا ناتمام است و با عتیقه جفت شده است.

 

 

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید...

 

 

سبک طراحی داخلی کشور فرانسه

 

 

french country living room design

Design by Decorilla online interior designer, Kelli E.

 

 

مانند بسیاری از سبک های طراحی داخلی دیگر ، طراحی داخلی کشور فرانسه ترکیبی پیچیده از چند سبک مورد علاقه است. سبک شیک ، خانه کشاورزی و سنتی همه در این سبک طراحی نقش دارند. این کار با قطعات مبلمان قدیمی عتیقه شروع می شود. به عنوان مثال ، یک صندلی لوئیس ششم با چاپ مدرن به روز شده است. به همین ترتیب ، در این سبک ترکیبی طراحی خنثی زنانه ، همه جا در کنار هم یافت می شوند.

 

 

french country style bedroom design

French country bedroom design by Decorilla online interior designer, Fares N.

 

 

سبک طراحی داخلی اسکاندیناوی

 

 

scandinavian bedroom interior design style

Bedroom design by Decorilla online interior designer, Julian Francisco A.

 

 

طراحی اسکاندیناوی یکی از انواع طراحی داخلی است که به راحتی قابل تشخیص است. سبک ، هوایی و ارگانیک فکر کنید. در فضای داخلی اسکاندیناوی تقریباً چوب ها رنگ خاکستری دارند. فضاهای اسکاندیناوی حال و هوایی آرامش بخش و جذاب به شما می بخشد. ویژگی های کلیدی شامل دیوارهای سفید ، آینه های بزرگ و منسوجات دنج است. علاوه بر این ، هیچ فضای اسکاندیناوی بدون استفاده از مفهوم دانمارکی hygge کامل نیست. پارچه های لایه ای ، مبلمان شیشه ای ، خطوط تمیز و بافت ها ، ظاهر دنج و کاملی را ایجاد می کنند.

 

 

scandinavian interior design style

Scandinavian interior design style

 

 

سبک طراحی داخلی مدیترانه ای

 

 

mediterranean interior design style bedroom

Mediterranean style bedroom design by Decorilla online interior designer, Luca C.

 

 

در مرحله بعد ، ما به سبک طراحی داخلی دیگری از نظر فرهنگی ، طراحی مدیترانه ای نگاه می کنیم. این سبک تزئین در کشورهای شمال دریای مدیترانه شروع شد. اسپانیا ، یونان و ایتالیا هنوز منبع اصلی الهام امروز هستند. مانند معماری معمول آن کشورها ، یافتن طاق ، ستون و بالکن داخلی در خانه های مدیترانه ای معمول است. مبلمان این سبک طراحی تن های چوبی غنی را با ویژگی های تزئینی نشان می دهد.

 

 

Mediterranean living room

Mediterranean living room design by Decorilla online interior designer, Kelli E.

 

 

پالت های رنگ مدیترانه ای رنگ های دریایی و آسمانی را تقلید می کنند در حالی که رنگ های گرم مانند خاک سفالی و زرد را در خود جای داده اند. پنجره هایی با تصویر بزرگ فضای باز را با حداقل پارچه های شفاف در آغوش می گیرند تا نور هرچه بیشتر ممکن شود.

 

 

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید...

 

سبک طراحی داخلی آرت دکو

 

 

art deco interior design style

Design by Decorilla online interior designer, Peti L.

 

 

ما با افراد زیادی ملاقات نکرده ایم که هرگز درباره طراحی داخلی آرت دکو نشنیده باشند. این سبک طراحی اولیه قرن بیستم در فرانسه سرچشمه گرفت و سپس از دهه 1910 تا 1940 به ایالات متحده راه یافت.

 

 

art deco living room

Art deco style living room design

 

 

انقلاب صنعتی به شدت از سبک طراحی آرت دکو الهام گرفت ، به همین دلیل فلز در این دوران یک ماده محبوب انتخابی بود. تشخیص قطعات از سبک آرت دکو آسان است زیرا معمولاً دارای لبه های نوک تیز و گوشه های ناهموار است. مبلمان بزرگ از زره خانه تا مبل معمول بود. امروز ، مکان مورد علاقه ما برای الهام از طراحی هنری دکو باید فلوریدا باشد. ساحل میامی مکانی عالی برای دیدن سبک طراحی داخلی آرت دکو در آغوش گرفته است.

 

 

سبک طراحی داخلی آسیا ذن

 

 

asian zen living room

Design by Decorilla online interior designer, Luca C.

 

 

آیا تا به حال نام فنگ شویی را شنیده اید؟ می توانید شرط بندی کنید که فلسفه ای را که در آخرین انتخاب ما برای انواع سبک دکوراسیون خانه استفاده شده است ، خواهید یافت. فضای داخلی Zen آسیایی در اصل ریشه در طراحی معاصر دارد. آنها روی خطوط براق ، اشکال جالب و فضایی آرامش بخش تمرکز می کنند. در نتیجه ، ارجاع به طبیعت در ایجاد فضای ذن نهایی ضروری است.

 

 

asian zen design style

Asian zen interior design style bedroom design by Decorilla online interior designer, Haitham D.

 

 

فضای داخلی آسیا اغلب نامتقارن است و بیشتر از مربع ها از دایره ها استفاده می کند. دیوارهای پرده یا پانل درها برای جدا کردن فضای بزرگتر و ایجاد حس حریم خصوصی معمول است. پالت رنگ به طور طبیعی از طبیعت کشیده شده است تا احساسات آرام و آرام را حفظ کند.

 

 

انواع برتر طراحی داخلی برای هر اتاق

 

 

interior design styles modern design

Design by Decorilla online interior designer, Amelia R.

 

 

انتخاب یک سبک طراحی داخلی که منعکس کننده شخصیت شما باشد می تواند یک فکر قاطع باشد. به همین دلیل است که ما از طراحان دکوریلای خود خواسته ایم تا آن را به 3 مورد برتر مورد علاقه خود برای ایده های اتاق نشیمن و ایده های اتاق خواب محدود کنند.

 

 

سبک های طراحی داخلی: برترین های اتاق نشیمن

 

 

transitional living room design

Transitional style living room design by Decorilla online interior designer, Mariko K.

 

 

  • طراحی داخلی زندگی گذرا - اگر به دنبال ترکیبی پیچیده از قدیمی و جدید هستید ، طراحی داخلی گذرا یک انتخاب عالی برای شما است. این اتاق نشیمن انتقالی قبل و بعد از تغییر را برای الهام بخش جدی ببینید.
  • طراحی داخلی اتاق نشیمن مزرعه مدرن - فضای داخلی خانه مزرعه با پیچ و تاب مدرن یک انتخاب عالی است ، به خصوص اگر یک اتاق بزرگ عالی دارید. برای الهام بیشتر از مزرعه مدرن ، به انتخابهای برتر دکوریا برای طراحان داخلی با سبک مانند جوانا گینز مراجعه کنید.
  • طراحی داخلی اتاق نشیمن التقاطی - اگر به دنبال یک اتاق نشیمن غنی از لحاظ فرهنگی با عناصری از انواع مختلف طراحی داخلی هستید ، این سبک ایده آل است. بررسی کنید که چگونه این طراح داخلی Decorilla یک خانه جدید را در این طراحی داخلی خانه انتخابی قبل و بعد تغییر داده است.

 

 

سبک های طراحی داخلی: برترین اتاق خواب

 

 

modern bedroom interior design style

Modern style bedroom design by Decorilla online interior designer, Taron H.

 

  • طراحی داخلی اتاق خواب آسیا ذن - ایجاد یک واحه و ارتباط با طبیعت با این سبک اتاق خواب آرامش بخش. چک لیست اصلی ما برای طراحی اتاق خواب خود را در اینجا بیابید تا به شما در شروع کار کمک کند.
  • طراحی داخلی اتاق خواب مدرن - فرم های ساده و خطوط تمیز عالی هستند که اتاق خواب را به یک فضای ساده و پیچیده تبدیل می کنند. این اتاق خواب معاصر را قبل و بعد بررسی کنید تا ببینید چگونه چند قطعه کلیدی مبلمان می توانند فضا را تغییر دهند.
  • سبک طراحی داخلی اتاق خواب اسکاندیناوی - مفهوم دانمارکی hygge چیزی است که هر اتاق خواب به آن نیاز دارد تا آن را به یک فضای دنج نهایی تبدیل کند. بهترین راهنمایی های طراحان ما در مورد چگونگی تزیین دکوراسیون منزل خود را در اینجا بیابید.
  • سبک دکوراسیون مورد علاقه خود را به خانه خود اضافه کنید
    این لیست از سبک های طراحی داخلی که برای سال 2022 تعریف شده اند ، چیزی جز الهام بخش نیست.

 

آیا مطمئن نیستید که چگونه می توانید آنها را در خانه خود شروع کنید؟ برای مشاوره رایگان طراحی داخلی برنامه ریزی کنید و همین حالا با گروه معماری مشاور ارتباط بگیرید و کلیک کنید...!

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

منبع :

 

https://www.decorilla.com/online-decorating/interior-design-styles-101/