طراحی نمای ساختمان

 

 

راه مدرن برای برنامه ریزی نمای بیرونی یک پروژه ساختمانی موفق

 

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

exterior home design

 

 

پروژه های ساختمانی جدید می توانند هیجان زیادی ایجاد کنند ، به خصوص اگر شما در حال طراحی یا بازسازی نمای بیرونی خانه خود هستید. گاهی اوقات ، این هیجان بیش از حد ایجاد می کند ، اما باعث می شود بسیاری از افراد بدون برنامه ریزی مناسب به سرعت وارد شوند.

 

برای بسیاری ، برنامه ریزی یک پروژه ساختمانی بیرونی می تواند به همان اندازه (اگر نه بیشتر) بسیار بزرگتر از پروژه واقعی باشد. اما ما معتقدیم لازم نیست اینطور باشد. از آنجا که وقتی چند مرحله اساسی برای برنامه ریزی صحیح یک پروژه ساختمان را درک کردید ، می توانید برنامه ریزی خود را شروع کرده و نتیجه نهایی بسیار بهتری را ایجاد کنید.

 

 

برنامه ریزی طراحی

 


برنامه ریزی پروژه اصول اولیه چگونگی شروع و پایان پروژه ساختمان را بیان می کند. با این حال ، یکی دیگر از جنبه های آن فرایند برنامه ریزی طراحی است. خانه ها تنها زمانی احساس منحصر به فرد و ظاهری منحصر به فرد می کنند که "عامل واو" به درستی انجام شود. در بسیاری از موارد ، عامل wow با استفاده از سادگی به عنوان کلید انجام می شود.

 

مانند بسیاری از قوانین ، هنگام طراحی برنامه ریزی برای خانه نیز استثنائاتی وجود دارد. برخی از اصول وجود دارد که می توان برای اکثر سبک ها به کار برد ، و در اینجا برخی از آن قوانین است که باید برای انتخاب هوشمند طراحی داخلی خانه بدانید.

 

  • طراحی ساده سقف - سقف هایی که ساده هستند اغلب بهتر به نظر می رسند و ساخت آنها آسان تر از مواردی است که دارای پله ها و حفره های زیادی هستند. در مورد خط سقف از اولین مراحل طراحی فکر کنید. هرچه زمانبندهای بیشتری برای کار روی پشت بام نیاز داشته باشند ، هزینه ساخت و نگهداری خانه بیشتر است.
  • از بافت و رنگ استفاده کنید - به جای تلاش برای استفاده از عناصر دیگر ، استفاده از نمای بیرونی را برای افزودن بافت و رنگ به جذابیت منزل خود در نظر بگیرید. افزودن مواد و رنگها اگر به درستی انجام شود می تواند به طرح بیافزاید.
  • آیا این ویژگی می تواند کار کند؟ - همه ما توانایی تشخیص طرح خوب و بد را داریم و این از عقل سلیم نشأت می گیرد. بنابراین ، برای واجد شرایط بودن تصمیمات طراحی ، از خود س questionsال بپرسید. "آیا واقعا می توان کرکره ها را بست؟" "آیا قرار دادن آن مواد منطقی است؟"
  • از ورودی های دو ارتفاع اجتناب کنید - شما می خواهید جلوه خوبی در درب ورودی خود ایجاد کنید زیرا تقریباً همه بازدیدکنندگان در آنجا خواهند آمد ، اما ورودی های دو ارتفاع اغلب خسته کننده هستند. ناگفته نماند ، این نیز استفاده ناکافی از فضا است. این ویژگی اغلب برای ایجاد علاقه به ارتفاع کسل کننده اضافه می شود ، اما از این ویژگی به نفع گزینه های دیگر صرف نظر کنید.

 

 

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید...

 

 

roof and exterior siding design

 

 

یک طراح خانه بیرونی می تواند به شما در تصمیم گیری عاقلانه در مورد همه ویژگی های فوق کمک کند. اگر به کار با طراح بیرونی فکر می کنید ، باید به خوبی آموزش ببینند و طیف وسیعی از خدمات را ارائه دهند. آنها باید دانش وسیعی از محوطه سازی ، ساخت و ساز ساختمانهای کوچک ، نظریه رنگ و جذابیت مهار داشته باشند.

 

انتخاب یک متخصص طراحی معمولاً با یک جلسه حضوری آغاز می شود که در آن می توانید با خدمات ارائه شده توسط آنها آشنا شوید و تعیین کنید آیا آنچه ارائه می دهند با انتظارات شما مطابقت دارد یا خیر. همچنین می توانید دریابید که خدمات آنها با بودجه شما مطابقت دارد یا خیر. پس از انتخاب یک طراح بیرونی ، آنها یک نقشه راه ، شاید حتی دو یا سه گزینه ، به نام طرح های شماتیک ، ایجاد می کنند ، تا بتوانید ایده ای از طراحی آنها در هنگام اجرا بدست آورید.

 

یکی از رایج ترین سوالاتی که افراد می پرسند این است که آیا واقعاً به یک متخصص طراحی بیرونی نیاز دارند یا خیر. بسیاری از مردم معتقدند که این یک سرویس لوکس و درجه یک است ، اما یک طراح فقط یک دکوراتور نیست. آنها می توانند به روش های مختلف به دارایی شما ارزش اضافه کنند:

 

  • آنها می توانند با جلوگیری از مسائل احتمالی که احتمالاً پیش بینی نکرده اید ، به کنترل هزینه بپردازند و در هزینه و زمان شما صرفه جویی کنند.
  • یک طرح سفارشی ایجاد کنید که کوکی برش نباشد.
  • بهترین مواد و طرح را برای ارائه ظاهر و عملکرد مورد نظر خود انتخاب کنید.
  • پیشنهاداتی را ارائه دهید که ممکن است به تنهایی به آنها فکر نکرده باشید ، مانند روشنایی تخصصی یا راه حل های ذخیره سازی خلاقانه.
  • اگر اجرای پروژه مطابق انتظارات شما نباشد ، به ایجاد تغییرات کمک کنید.
  • نظارت بر پیمانکاران در مرحله ساخت و ساز برای اطمینان از اجرای صحیح طرح و رفع مشکلات کوچک قبل از تبدیل شدن آنها به مشکلات بزرگ.
  • به شما کمک می کند موادی را انتخاب کنید که بیشترین ارزش را برای شما داشته باشد.

 

 

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید...

 

 

برنامه ریزی ساخت و ساز

 


طرح ساخت و ساز کمی متفاوت از طرح پروژه است زیرا وظایف کاری هر نهاد درگیر در یک طرح پروژه را مشخص می کند. این کمک می کند تا فن آوری ها و ابزارهای مورد نیاز برای تکمیل محدوده پروژه و همچنین لیستی از منابع مورد نیاز برای تکمیل تعیین شود.

 

درک این نکته ضروری است که اگرچه یک پروژه پروژه نسبتاً سازگار است ، اما یک طرح ساختمانی نسبتاً روان است ، به این معنی که ممکن است با تغییر شرایط اطراف پروژه تغییر کرده و تنظیم شود. برنامه ریزی ساخت و ساز به تعیین هزینه های مربوط به پروژه و همچنین زمان بندی پروژه و مدت زمان لازم برای تکمیل طرح پروژه کمک می کند. همچنین به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که چه کاری باید به چه ترتیبی انجام شود.

 

از آنجا که برنامه ریزی ساخت و ساز برای هرگونه بازسازی موفق خانه ضروری است ، در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما در برنامه ریزی و آماده سازی کمک می کند:

 

  • پیمانکاران مصاحبه - ممکن است چند هفته طول بکشد تا مصاحبه ای با چند پیمانکار انجام شود و یک ماه یا بیشتر برای تهیه این برآوردها و طرح ها به این کاندیداها نیاز باشد. در حالی که منتظر هستید ، با مراجع آنها تماس بگیرید و از سایت های کاری دیدن کنید تا به شما در تصمیم گیری درباره پیمانکاری که در نهایت استخدام می کنید کمک کند.
  • خرید کنید - اگر عاشق خرید نیستید ، یک طراح می تواند دارایی بزرگی باشد. با این حال ، حتی اگر دوست دارید خرید کنید ، انتخاب ها می تواند زیاد باشد. چه در حال انتخاب دستگیره درها ، چراغ ها یا محوطه سازی هستید ، به خود زمان دهید تا وسایل را انتخاب کنید. با پیمانکار و طراح خود همکاری کنید تا بهترین تصمیمات را برای طرح و بودجه خود بگیرید.
  • دریافت مجوز - بسته به پروژه شما ، دریافت مجوزهای لازم ممکن است چند روز یا حتی چند ماه طول بکشد. برخی از مجوزها بسته به محل زندگی و اندازه پروژه شما می توانند هزاران دلار هزینه داشته باشند. پیمانکار شما باید بتواند به شما در ارائه مجوزها کمک کند و مدت زمان لازم برای دریافت مجوز را به شما اطلاع دهد.

 

روند برنامه ریزی برای بازسازی می تواند طولانی باشد ، اما به یاد داشته باشید که هر مرحله شما را کمی نزدیکتر می کند. به خاطر داشته باشید که فناوری مدرن نیز می تواند کمک بزرگی به این روند باشد ، و هنگام انتخاب پیمانکار خود باید آن را در نظر بگیرید. آیا ترجیح می دهید پیمانکاری داشته باشید که برای پاسخگویی به سوالات شما باید تعدادی کاغذبازی داشته باشد یا کسی که بتواند داده های بلادرنگ را در لپ تاپ یا تلفن خود جمع آوری کند؟

 

اگرچه این فن آوری ها برای پیمانکاران هزینه بیشتری دارد ، که اغلب آنها را در اجرای آنها دچار تردید می کند ، اما این فن آوری ها می توانند در زمان پروژه و زمان مشتریان آنها صرفه جویی کرده و ریسک پروژه را کاهش دهند. در اینجا چند روش وجود دارد که فناوری می تواند روابط شما با پیمانکار شما و همچنین کار آنها را بهبود بخشد:

 

  1. همکاری موثرتر - فناوری موجود در محل کار بدین معناست که پیمانکار شما می تواند با شما ، معماران ، طراحان و بقیه اعضای تیم در زمان واقعی همکاری کند. آنها می توانند اطلاعات را جمع آوری کرده و فوراً با دیگران به اشتراک بگذارند. با استفاده از برنامه ها و نرم افزارها برای مناقصه ، برنامه ریزی و ردیابی ، این پیشرفت های تکنولوژیکی می تواند به همکاری و ارتباط کمک کرده و خطاها و خرابی را کاهش دهد.
  2. تصمیمات آگاهانه تری بگیرید - اگر تصمیم دارید تغییر لحظه آخری را انجام دهید ، فناوری به پیمانکار شما اجازه می دهد تا تنظیمات را در زمان واقعی انجام دهد تا بتوانید ببینید که چگونه این تغییر بر کار و هزینه ها تأثیر می گذارد. این بدان معناست که شما و پیمانکار خود می توانید سریعتر تصمیمات آگاهانه تری بگیرید ، بنابراین پروژه شما می تواند در زمان بندی مناسب و با بودجه مناسب بماند.
  3. اطمینان از انطباق - با داشتن فناوری در محل کار ، تیم های ساختمانی می توانند مستندسازی بهتری داشته باشند و از مطابقت آنها با مقررات اطمینان حاصل کنند. آنها می توانند اسناد کاملتر و دقیق تری را به موقع ارائه دهند ، هم در وقت آنها صرفه جویی کرده و هم احتمال جریمه را کاهش دهند.
  4. دسترسی مبتنی بر ابر - ذخیره داده های مبتنی بر ابر به پیمانکاران اجازه می دهد تا در هر جایی که به اینترنت دسترسی دارند ، به اسناد ، قراردادها ، نقشه ها و سایر اطلاعات دسترسی داشته باشند. این باعث کاهش زمان انتظار می شود که می تواند باعث اشتباهات پرهزینه و تاخیرهای جدی شود.

 

 

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید...

 

 

چگونه ساخت Synapse می تواند کمک کند

 


Synapse Construction یک شرکت نمای جانبی با خدمات کامل محلی در سیاتل است. ما انواع پروژه های جانبی تجاری و مسکونی و پروژه های تعویض پنجره را به پایان رسانده ایم. ما می توانیم شما را در انتخاب بهترین گزینه های نمای سایدینگ و پنجره متناسب با طرح و بودجه شما راهنمایی کنیم و با انواع محصولات سایدینگ تجربه داشته باشید. این که آیا ساخت و ساز جدید ، بازسازی ، طراحی سفارشی ، پروژه مسکونی یا تجاری دارید ، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم.

ما درک می کنیم که هر پروژه منحصر به فرد است و تا زمانی که شما راضی نباشید از کار خود راضی نخواهیم بود. به عنوان یک شرکت جانبی و پنجره بیمه شده ، دارای ضمانت و دارای مجوز ، ما کار خود را تضمین می کنیم. در اینجا تنها تعدادی از مواردی که در آنها برتری داریم ذکر شده است:

 

  • نمای بیرونی مسکونی - ما جایگزینی و مرمت جانبی ، نصب پنجره و خدمات برنامه ریزی و طراحی پروژه های مسکونی شما را ارائه می دهیم. از آپارتمان ها و آپارتمان ها گرفته تا خانه های تک خانوادگی ، نتایج ارائه شده ما از سالها وقف برای تحقق بخشیدن به رویاهای صاحبان خانه است. ما درک می کنیم که شمال غربی اقیانوس آرام دارای انواع شرایط آب و هوایی سخت و منحصر به فرد است ، این بدان معناست که برای محافظت از خانه خود باید مراقبت و احتیاط بیشتری انجام دهید. پنجره ها و نمای جانبی ما نه تنها ارزش و جلوه منزل شما را بهبود می بخشد ، بلکه بهره وری انرژی ، راحتی و امنیت مورد نظر را برای آن فراهم می کند.
  • نمای بیرونی تجاری - ما با مشاغل بزرگ و کوچک مشارکت کرده ایم تا بتوانیم محصولات نهایی را به شما ارائه دهیم که مفتخریم آنها را به اشتراک بگذاریم. ما در مالکیت محلی و اداره شده هستیم و هر یک از پروژه های ما توجه کامل ما را به خود جلب می کند. ما خدمات با کیفیت و قابل اعتمادی را ارائه می دهیم در حالی که هنوز یک تماس دوستانه و شخصی را که فقط یک تجارت محلی می تواند ارائه دهد ، حفظ می کنیم. همه طرح های ما تضمین می کند که ملک تجاری شما در حین ایستادن سطح کیفیت مورد نظر خود را حفظ می کند تا بالاترین درجه بررسی
  • خدمات طراحی بیرونی - شنیده اید که یک تصویر 1000 کلمه ارزش دارد ، و این امر به ویژه در مورد طراحی نمای بیرونی خانه شما صادق است. در Synapse Construction ، ما می توانیم شماتیک خانه یا محل کار خود را در اختیار شما قرار دهیم ، بنابراین شما دقیقاً می دانید وقتی پروژه به اتمام می رسد انتظار چه چیزی را دارید. خدمات طراحی سه بعدی ما به شما امکان می دهد طرح را از هر زاویه ای مشاهده کنید و هیچ محدودیتی برای انواع موادی که می توانیم در مدل های خود استفاده کنیم وجود ندارد.

 

 

Meet Kyle- The Man Behind the Tool Belt -1

 

 

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید...

 

 

ما به کارهایی که انجام می دهیم و حرفه ای بودن و تخصصی که می توانیم به پروژه شما ارائه دهیم افتخار می کنیم. با سالها تجربه و استفاده از فناوری مدرن ، ما پروژه شما را در زمان مقرر یا زودتر از موعد نگه می داریم و مطمئن می شویم که به پایان رسیده و به درستی انجام شده است.

 

در طول سالها ، ما حتی به دلیل تخصص طراحی و کارهای برجسته ای که هنگام انتخاب کار با ما آرامش بیشتری را به شما ارائه می دهد ، شناخته شده ایم. ما در سال 2017 ، 2018 و 2019 برنده جایزه Master Design بودیم ، در سال 2016 و 2017 بهترین سرویس Houzz را دریافت کردیم و در سال 2019 به عنوان بهترین پیمانکار جانبداری در سیاتل شناخته شدیم.

 

برای کمک به پروژه طراحی نمای بیرونی خود از ابتدا تا انتها با ما تماس بگیرید.

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

منبع :

 

 

https://www.synapseconstruction.com/blog/the-modern-way-to-plan-a-successful-exterior-building-project/