سبک های طراحی

 

 

 


20 سبک طراحی داخلی کلاسیک تعریف شده 

 

 

Caroline Patterson 

Published on  

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

Luxurious interior design living room and fireplace

 

 

این که آیا می دانید چه چیزی باعث می شود حرکات طراحی مانند ایده های طراحی داخلی سنتی با دکوراسیون متفاوت باشد ، ما خودمان را موظف کردیم تا تجزیه نهایی سبک های طراحی داخلی را به عنوان طراحان داخلی و اعضای تیم دکوراسیون طراحی کنیم. خواسته شد تا تفاوت ها را برای مشتریان ما تعریف کند.

 

از هالیوود ریجنسی گرفته تا زرق و برق روزمره ساحلی ، به شما پیشنهاد می کنیم این راهنمای طراحی داخلی را به عنوان مرجع در هنگام جستجو برای دکوراسیون خانه یا پروژه بعدی خود علامت گذاری کنید.

 

 

مینیمالیستی

 

 

Minimalist interior design

 

 

یکی از مدرن ترین سبک های طراحی داخلی که باید مورد توجه قرار گیرد ، مردم اغلب تمایل دارند مینیمالیسم را با سردی شدید اشتباه بگیرند - که به هیچ وجه چنین چیزی وجود ندارد. در حقیقت ، حتی یک طراحی گرمتر از حداقل طراحی داخلی (مینیمالیسم گرم) وجود دارد که پر از ظرافت بدون هیاهو و تمیز است.

 

به سادگی ، ظرافت و مهارت ماهرانه در راحتی و عملکرد مجلل فکر کنید. نکته اصلی در اینجا این است که اتاق ها را خالی و با طراحی بدون چاپ و وسایل تزئینی که باید دو منظوره باشند ، به خوبی ویرایش کنید.

 

وقتی به حداقل سبکهای طراحی داخلی فکر می کنید ، یک گالری یا موزه هنرهای مدرن را به عنوان یک مرجع با رویکرد یکپارچه خود برای پر کردن یک فضا با کمترین وسایل ضروری که هنوز هم دارای یک حس درام زنده از نظر ارگانیک یا انتزاعی هستند ، در نظر بگیرید.

 

 

امروزی

 

 

Contemporary interior design

 

 

اگرچه مردم اغلب تمایل دارند که سبک های طراحی داخلی مدرن را با طراحی داخلی معاصر اشتباه بگیرند ، اما بین این دو تفاوت وجود دارد که آنها را به خودی خود منحصر به فرد می کند.

 

سبک معاصر کاملاً در حال حاضر است ، در حالی که سبک های مدرن طراحی داخلی تقریباً می تواند به معنای آینده نگری از دهه 50 تا اوایل سال باشد. روندهای سبک های طراحی داخلی مدرن نیز آزادی بیشتری دارند زیرا مدرن معمولاً در اطراف خطوط گرافیکی مربع شکل و تصور خاصی از مدرنیته ثابت شده است.

 

 

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید...

 

 

سنتی

 

 

Traditional interior design

 

 

وقتی صحبت از سبک های طراحی داخلی می شود ، تقریباً همه چیز ریشه در ایده های طراحی داخلی سنتی دارد و دلیل خوبی هم دارد. گفته می شود ، شما می توانید با استفاده از قطعاتی که به شخصیت و شیوه زندگی شما در حین ارائه بیانیه می پردازد ، طراحی داخلی را به سبک سنتی انجام دهید.

 

اتاق بالا را بردارید ، مطمئن شوید که دارای عمق و لایه بندی است ، یک مبل سنتی بژ پر شده ، یک فرش ایرانی و صندلی مورد نیاز لوئیس ششم ، اما چیزی که آن را از هر اتاق سنتی دیگر متمایز می کند ، چراغ های به روز مدرن و شروع مکالمه است. (اثر هنری).

 

 

انتقالی

 

 

Transitional interior design

 

 

مطمئناً ، پس از بررسی معنای سبک های طراحی داخلی سنتی و سپس نگاه کردن به تصویر بعدی در بالا ، احتمالاً از خود می پرسید که تفاوت بین طراحی داخلی سنتی و سنتی در چیست؟

 

چیزی که باعث می شود ایده های دکوراسیون داخلی انتقالی خود به خود متمایز شوند ، ترکیبی از طراحی دکوراسیون واقعی و با استفاده از مبلمان سنتی است که با عناصر مدرن ترکیب شده است و باعث می شود یک اتاق بیش از حد به یک سبک خاص نگاه نکند. اگر سعی می کنید سبک های طراحی داخلی را بعد از ازدواج ترکیب کنید یا اگر به خانه بزرگتری نقل مکان می کنید ، این امر بسیار مفید است.

 

بهترین طراحی داخلی به سبک انتقالی دارای تعادل در ترکیب غیر منتظره است در حالی که به خانه گرمی و احساس آرامش می بخشد.

 

 

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید...

 

 

روستیک

 

 

Rustic interior design

 

 

دکوراسیون روستایی با الهام از فضای باز و ترکیبی از سبک های طراحی داخلی منزل و مزرعه و تزئینات طبیعی ، بر تزئینات طبیعی و فرسوده ، چوب خام ، سنگ و چرم ، با لمس های غیر منتظره و خم شدن پیچیده تأکید می کند.

 

ما عاشق این هستیم که چگونه اتاق فوق ترکیبی متنوع از وسایل بی نظیر مانند مبل های شرپای مخملی سفارشی ، آویزهای سیمی صنعتی الهام گرفته و صندلی های چرمی منحصر به فرد را ترکیب می کند. با این اوصاف ، ما همه طرفدار سبک های مدرن طراحی داخلی هستیم که با ترکیب عناصر مختلف ، یک اتاق منحصر به فرد و زیبا ایجاد می کند.

 

 

 

کشور فرانسه

 

 

French Country interior design

 

 

مشابه سبک های دکوراسیون داخلی مدرن ، فرانسه کانتری ترکیبی از عناصر فرانسوی عتیقه ، شیک ضعیف و عناصر طراحی داخلی خانه مزرعه ای پر از جذابیت جالب و بزرگ است.

 

برای خانه خود ، به اتاق بالا با مبل بدون عصر خود توجه داشته باشید ، صندلی های لوئیس ششم با چاپ هندسی مدرن در اواسط قرن ، ترکیبی گوناگون از قطعات هنری و حداقل میز قهوه خوری به دلیل تنوع و در عین حال  ترکیبی خوب کاملاً قضاوت شده در کنار هم می باشد.

 

 

شیبی شیک

 

 

Shabby Chic interior design

 

 

پس از به دست آوردن محبوبیت گسترده در اواسط دهه 80 و 90 به عنوان یکی از برجسته ترین سبک های طراحی داخلی هنگام ایجاد انگیزه در کالیفرنیا ، شیک و ضعیف سرانجام با واکنش نامناسبی به عنوان دکور مادربزرگ مواجه شد. 

 

برای شروع ، سبک شیک ریشه در طراحی و اثاثیه فرانسوی عتیقه و قدیمی با تصمیمی راحت دارد و مهمتر از همه ، دارای جذابیتی جاودانه با الهام از محصول است. نرم و کمی شیک ، شیک با عناصر طراحی داخلی به سبک سنتی با لمس مبهم در خانه مزرعه ترکیب می شود.

 

به یک مبل سفید پر از چوب ، رنگ چوب ناراحت شده و لمس های طلاکاری شده مزین مانند یک آینه فرانسوی طلایی فکر کنید.

 

 

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید...

 

 

ساحلی

 

 

Coastal interior design

 

 

اگرچه ما در زمینه طراحی داخلی با هر نوع سبک نیستیم ، اما ترکیب جدیدی از عناصر خانه ساحلی که اتاق را به هم می رساند ، چیز جدیدی و اطمینان بخش است.

 

یادداشت های طراحی داخلی ساحلی دارای محیطی روشن ، روشن و هوایی است که اغلب در حالت خنثی پر جنب و جوش برای جذب اشعه خورشید در خواب دیده می شود. پالت های رایج ساحلی شامل سایه های آبی روشن و سبز با الهام از اقیانوس به همراه مجموعه ای از کرم ها و رنگ های خنثی برای یک پایان آرام و در عین حال زیبا است.

 

پروژه های مورد علاقه ما با الهام از ساحل ، مانند این اقامتگاه در سانفرانسیسکو ، اغلب دارای سبک های دکوراسیون داخلی معاصر هستند تا زیبایی غیر منتظره ای را به وجود آورند.

 

 

هالیوود ریجنسی

 

 

Hollywood Regency interior design style

 

 

هالیوود ریجنسی از دهه 40 تا 60 و از اواسط دهه 90 محبوبیت زیادی دارد ، یکی از بی نظیرترین و در عین حال سرگرم کننده ترین سبک های طراحی داخلی است که می توان آن را در نظر گرفت؛ زیرا به طرز شگفت انگیزی لمس ها و سایه های الهام گرفته از Art-Deco را با حس بزرگ بودن ترکیب می کند. -زرق و برق صیقلی ترکیبی از اثاثیه فرانسوی دوره ای ، خطوط تمیز ، رنگ های پر جنب و جوش و نت های فوق العاده گلی را که از طریق کریستال ، آینه و سطوح و جلوه های درخشان بالا به ارمغان آورده اند ، در نظر بگیرید.

 

اگرچه می توان از آن برای طراحی داخلی به سبک سنتی استفاده کرد ، اما در سبک طراحی داخلی هالیوود ریجنسی هیچ چیز قدیمی از نظر ما وجود ندارد ، اما همیشه از یک انرژی مدرن و خوش بین برخوردار است.

 

 

اسکاندیناوی

 

 

Scandinavian interior design style

 

 

سبک های طراحی داخلی اسکاندیناوی که به طور فزاینده ای محبوب می شوند ، بر سادگی تمیز و بی نظیری تاکید دارند که جذابیت جهانی دارد. دکوراسیون اسکاندیناوی کاملاً کاربردی و تا حدی حداقل ، اشکال ارگانیک را با علاقه ظریف ، بازی های بافتی رنگی و جذابیت آرام در فضاهای تمام سفید با ته رنگ خاکستری برجسته می کند. نکات رنگی از طریق هنر و یک پارچه منفرد مانند یک پارچه کوچک یا فرش به ارمغان می آید.

 

طراحی داخلی اسکاندیناوی یکی از ساده ترین شیوه های طراحی داخلی داخلی است که همه چیز در مورد ترکیبی متعادل و با دقت ویرایش شده از عناصر است. گرچه تعداد زیادی از سبک های طراحی داخلی وجود دارد که از سبک های طراحی داخلی اسکاندیناوی نشأت می گیرد ، اما همه ما در حال حرکت کامل هستیم ، زیرا این یک حرکت طراحی است که ارزش توجه به آن را دارد.

 

 

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید...

 

 

مدرن شهری

 

 

Urban Modern design

 

 

برای نهایت زندگی در جهان ، طراحی شهری مدرن برای زندگی شهری عالی است زیرا با بهترین تأثیرات لوکس معاصر ، مدرن و صنعتی برای رویکردی الهام بخش و بی انتها به دکوراسیون روی می آورد. به سیب بزرگ فکر کنید با ترکیبی هیجان انگیز از نکات برجسته شگفت انگیز در دوره های مختلف گرد هم آمده است تا به خانه ای با جذابیت بیانیه ای زنده شود.

 

بوهمی

 

 

bohemian décor

 

 

دکوراسیون بوهمی یکی از بی نظیرترین و بی پایان ترین سبک های طراحی داخلی است ، نمایانگر مراقبت و آزادی بدون سر و صدا است که بدون شک سرسخت و مست کننده است. این سبک التقاطی با ترکیبی راحت از یافته های عجیب و غریب و اثاثیه قدیمی و عتیقه که از سفرها و سفرهای پرشور بازار تهیه می شود ، نکات زرق و برق روزمره را از طریق لوازم جانبی کریستالی ، ساخته های منجوق ، رنگ های جواهرات و حالت کلی آرامش را لمس می کند.

 

اگر در حال حاضر از طیف وسیعی از مبلمان مجزا برخوردار هستید و ایده کنار هم قرار دادن زیبایی را تحسین می کنید ، این ممکن است فقط یک سبک طراحی داخلی مناسب برای اتاق نشیمن باشد.

 

 

مدرن قرون وسطایی

 

 

Mid Century Modern design

 

 

احتمالاً یکی از پرکارترین سبک های طراحی داخلی در تمام دوران ، مدرن قرن اواسط از بهترین های دهه 50 و 60 برای ایجاد یک حس یکپارچه سازی با سیستم عامل الهام گرفته از دانمارک وام گرفته است. شبح های ساده و رو به جلو ، اشکال ارگانیک ، ساخت های آرام و تأکید بر عملکرد از ویژگی های بارز سبک مدرن اواسط قرن هستند. با این وجود ، حرکات حداقل خم شده آن را به یک گزینه عالی برای به روز رسانی طراحی داخلی به سبک سنتی با سهولت تبدیل می کند.

 

به علاوه ، مبلمان مدرن اواسط قرن تقریباً در هر اتاقی عالی به نظر می رسند و در هنگام ایجاد اتاق نشیمن با سبک طراحی داخلی غنی و متنوع ، عناصر فوق العاده ای را ایجاد می کنند. و از نظر سبک های طراحی داخلی ، این یکی از راه های شکست است که پیشنهاد می کنیم از آن استفاده کنید.

 

 

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید...

 

 

صنعتی

 

 

industrial interior design style

 

 

از آنجا که این نام یک فضای شهری را با عناصر انبار و کارخانه در هم آمیخته تداعی می کند ، نباید تعجب کرد که شیوه های طراحی داخلی صنعتی به هر اتاق روحیه تمیز ، تا حدودی مردانه و حداقل می بخشد. به یک طرح رنگی خنثی ، ماشین آلات بازیابی شده ، رنگهای بد رنگ ، چوب های خام و فلزات ناتمام و در نهایت ، عقبگردهای بیانی با کمی استیمپانک فکر کنید.

 

با این اوصاف ، هنگامی که بهترین سبک های طراحی داخلی را برای خانه های کوچک در نظر می گیریم ، صنعتی شدن را توصیه نمی کنیم ، زیرا این یک زیبایی است که نیاز به فضای کافی برای استفاده از عناصر الهام گرفته از ماشین آلات غالباً بزرگ دارد.

 

با این حال ، هنگامی که به سبک طراحی داخلی اتاق نشیمن نگاه می کنید ، می توانید دوزهای کوچکی از جنبش طراحی را با استفاده از وسایل تزئینی فلزی خام در قفسه کتاب در اینجا یا در گوشه کوچک آنجا تزریق کنید.

 

 

التقاطی

 

 

Eclectic style interior

 

 

شبیه به دکوراسیون بوهمی ، اما با جذابیتی کاملاً بالغ ، طراحی داخلی التقاطی همه چیز در مورد یافته ها و اثاثیه ای با انرژی بالا ، غوغا می کند. به پالت ها ، بافت ها و الگوهای رنگی جسورانه فکر کنید تا ترکیبی غنی با کاربرد و نقاط کانونی در ذهن ایجاد شود.

 

با چیزی که روحیه دارد اشتباه نکنید ، طراحی التقاطی همه چیز مربوط به سازگاری ، رنگ آمیزی و از همه مهمتر ، آزادی در کشف جهت های خلاق با تفاوت های ظریف است.

 

 

مزرعه مدرن

 

 

Modern Farmhouse design

 

 

اگر گرما ، کاربردی بودن ، راحتی و رویکرد آرام برای طراحی یکپارچه در دستور کار شما قرار دارد ، دکوراسیون مدرن مزرعه یک گزینه عالی است که باید در نظر بگیرید. گرمخانه و دعوت کننده ، مزرعه مدرن نشانه های خود را از استان برای ترکیب نهایی تضادهای بالا و پایین که به زیبایی برای خانواده های در حال رشد کار می کند ، می گیرد.

 

عناصر روستایی کشور را که در حال حاضر با ترکیبی غنی از لمس های صنعتی ، مینیمال و اسکاندیناوی برای فضاهای منحصر به فرد به روز شده اند ، در نظر بگیرید که از هر ویژگی معماری استفاده می کنند .

 

 

کشور مدرن

 

 

Modern country style

 

 

سبک مدرن کشور دارای لایه های پویا از ناهموار و ارگانیک است که در طراحی داخلی ، گرم و آرامش بخش است. از تیرهای نمایان گرفته تا یافته های صنعتی گرم ، ظاهر در عین حال طبیعی است.

 

 

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید...

 

 

دکوآرت

 

 

art deco interior design

 

 

اگر طعم و مزه شما به سمت تزئینات زیبا و جواهرات تغییر می کند ، این سبک طراحی 1920 می تواند بهترین گزینه شما باشد. طراحی داخلی آرت دکو فوراً تجمل را تداعی می کند. این سبک زیبا ، پر زرق و برق ، به عنوان مظهر شیک در دهه 1920 محبوبیت یافت.

 

 

ذن آسیایی

 

 

asian zen interior design

 

 

اگر به دنبال ایجاد یک طراحی غنی در طراحی داخلی داخلی خانه خود هستید ، الهام گرفتن از سبک طراحی ذن آسیایی ممکن است مسیر مناسبی برای شما باشد زیرا یک فضای داخلی آسیایی حداقل و در عین حال لایه های منحصر به فرد است.

 

 

فنگ شویی

 

 

Feng Shui interior

 

 

فنگ شویی فقط به نحوه چیدمان وسایل شما محدود نمی شود. این یک فلسفه بیشتر ایجاد تعادل در خانه برای هماهنگی است و مطمئناً احساس آرامش را به زندگی روزمره شما می افزاید.

 

----------------------------------------------------

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

منبع :

 

 

https://www.decoraid.com/blog/interior-design-styles-definition-2019/