10 برنامه ضروری برای طراحی داخلی

 

 

10 برنامه ضروری برای طراحی داخلی


توسط ANGELA BELT


 به روز شده در 06/04/20

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

طراحی خود را به ما بسپارید

مشاوره رایگان 

کلیک کنید

 

 

 

Architects/ interior designer hands working with tablet computer, material sample
Naphat_Jorjee / Getty Images

 

 

به عنوان یک طراح داخلی و استایلیست مستقل، در حال حاضر دانش فنی بخشی از کار است. در آن روزگار، طراح با هم و آماده بودن به معنای حمل نمونه کارهای سنگین با ایده های طراحی، نمونه های پارچه، ابزار اندازه گیری، و کاغذ فراوان برای ترسیم پلان های طبقه بود.

 

امروزه، با برنامه های مناسب، می توانید همه این کارها را از طریق تلفن خود انجام دهید. برای طراح امروزی، اپلیکیشن‌ها نه تنها به جمع‌آوری الهام از طراحی کمک می‌کنند، بلکه می‌توانند جزئیات روزمره کسب‌وکار شما را مدیریت کنند، به ارتباط با مشتری کمک کنند، در کار طراحی واقعی کمک کنند، و حتی یک بخش بازاریابی کوچک به شما بدهند. . حتی اگر برای امرار معاش طراحی نمی‌کنید، این برنامه‌ها می‌توانند به شما کمک کنند پروژه بعدی خود را در خانه طبق برنامه و بودجه کمتری انجام دهید. 10 اپلیکیشن برتر را که هر طراح باید در جیب خود داشته باشد، بررسی کنید.

 

 

01
از 10

 


بهترین اپلیکیشن های طراحی داخلی

 

 

A work desk with coffee and flowers
 Style Me Pretty

 

 

02
از 10

 


پینترست

 

 

Pinterest page from Dwell
Dwell

 

 

جای تعجب نیست که Pinterest، یک مخزن الهام عظیم با تصاویر و مضامین، مکانی عالی برای ایده‌پردازی است. Pinterest چیزی بیش از تصاویر الهام بخش ارائه می دهد. همچنین وب سایت عالی برای ایده های خود با یک تابلوی خلق و خوی مجازی است.

 

نه تنها می‌توانید تابلوهای عمومی و خصوصی ایجاد کنید، بلکه می‌توانید آنها را با مشتریان (یا دوستان) به اشتراک بگذارید و از مشتریان خود بخواهید که روی همان تابلوهایی که با شما هستند پین کنند. شما می توانید تصاویر را از سراسر اینترنت تهیه کنید و از طریق مجموعه عکس های خود در تلفن خود، می توانید یک کتابخانه عظیم از الهام ایجاد کنید.

 

Pinterest یک مکان عالی برای شروع کار با مشتریان برای درک سبک آنها است. همچنین اینجا جایی است که می‌توانید مراحل اولیه جمع‌آوری تصاویر و ایده‌ها را قبل از ایجاد پلان‌ها و چیدمان‌ها در فتوشاپ آغاز کنید.

 

 

جهت مشاوره رایگان طراحی با 09122061417 تماس بگیرید

 

 

03
از 10

 


هوت سوئیت

 

 

The Hootsuite page
80 Cakes

 

 

در دنیای امروز، رسانه های اجتماعی می توانند به عنوان تیم بازاریابی، مدیر مشتری، و تحقیقات بازار و بسیاری موارد دیگر عمل کنند. با وجود پلتفرم‌ها، فالوورها و فیدهای زیادی که باید مدیریت کنید، ماندن در راس امور به تنهایی می‌تواند یک شغل تمام وقت باشد. اینجاست که Hootsuite به کمک می آید.

Hootsuite به شما کمک می کند وبلاگ، توییتر، اینستاگرام و پست های مختلف رسانه های اجتماعی دیگر را در یک مکان برنامه ریزی کنید. Hootsuite با هزینه ماهانه کمی می تواند به شما کمک کند تا تمام محتوای سرمقاله خود را برای ماه برنامه ریزی کنید. بهترین از همه این است که می توانید تمام فیدهای رسانه های اجتماعی خود را در یک مکان بخوانید. Hootsuite به شما کمک می کند تا از موضوعات مورد علاقه در رسانه های اجتماعی و اخبار مطلع شوید تا بتوانید محتوای مرتبطی ایجاد کنید که خوانندگان شما آن را دوست داشته باشند.

 

 

04
از 10

 


Wunderlist

 

 

The Wunderlist app
Wunderlist

 

 

یکی از بزرگترین جنبه های هر پروژه طراحی داخلی، پیگیری تمام کارهایی است که باید انجام شوند. این چیزی است که Wunderlist را به ابزاری ضروری برای ایجاد لیست کارهای تعاملی تبدیل می کند که می توانید با مشتریان، پیمانکاران و تیم خلاق خود به اشتراک بگذارید.

 

این برنامه به شما کمک می کند تا تاریخ های نصب را تنظیم و مدیریت کنید، وظایف را بر اساس اولویت و درجه تکمیل رتبه بندی کنید، و وظایف فرعی اضافه کنید تا پروژه های بزرگ را به تکالیف کوچک تقسیم کنید. حتی می‌توانید عکس‌هایی را به هر فهرست کار اضافه کنید، که به شما کمک می‌کند در انجام تکالیف واضح و در ردیابی پیشرفت مشخص باشید. شما می توانید روزانه از این برنامه به عنوان یک کلیپ بورد مجازی برای تمام کارهای روزمره ای که باید قبل از پایان روز لیست را بررسی کنید، استفاده کنید.

 

 

05
از 10

 


Evernote

 

 

The Evernote app promo image
PomoDone

 

 

اگر می خواهید به طور شفاف با تیم یا مشتری خود کار کنید، باید از Evernote استفاده کنید. دست پایین، این یکی از بهترین برنامه های مدیریت پروژه مبتنی بر وب است. می‌توانید از Evernote برای انجام کارهای روزمره استفاده کنید و در عین حال مراقب بخش‌های کلی پروژه باشید.

 

همه اعضای تیم شما می توانند به طور همزمان در برنامه کار کنند و به روز رسانی ها را می توان فوراً به اشتراک گذاشت. این برنامه به شما امکان می دهد با تقسیم وظایف از طریق متون، یادآوری ها، چک لیست ها، عکس ها و موارد دیگر، ارتباط مستمر و در عین حال غیر مزاحم را با یک تیم ایجاد کنید - همه در هر مکان و در هر زمان قابل دسترسی هستند.

 

 

جهت مشاوره رایگان طراحی با 09122061417 تماس بگیرید

 

 

06
از 10

 


Room Planner LE Home Design App

 

 

Room Planner app page
Room Planner

 

 

Room Planner که در اپ استور برای گوشی‌های آیفون و اندروید موجود است، به طراحان اجازه می‌دهد پلان‌های طبقه را به صورت دو بعدی بسازند و سپس آنها را به سه بعدی ترجمه کنند. شما می توانید با اضافه کردن مبلمان و لوازم جانبی و تغییر رنگ، دید کلی یک فضا را تجربه کنید. و اگر این کافی نبود، تمام کارهای شما می تواند از طریق ایمیل یا فیس بوک به اشتراک گذاشته شود و به شما امکان می دهد مدل های اتاق را فوراً برای تأیید سریع به مشتری خود دریافت کنید.

 

 

07
از 10

 


Adobe Capture CC

 

 

Adobe Capture CC page
Scott Kelby

 

 

برای تغییر نحوه تعامل با عکس های خود آماده شوید. آیا عکس های شما داستان رنگی به شما می دهد؟ با Adobe Capture CC آیفون شما تبدیل به دروازه ای می شود که شما را به دنیای کاملاً جدیدی از الهام می برد. با ترکیب چهار برنامه قبلی دستکاری تصویر Adobe در یک بسته مناسب، Capture CC به شما امکان می‌دهد هر عکسی را بگیرید و یک پالت رنگی را از تصویر استخراج کنید.

 

آیا مشتری شما می خواهد سفر خود به تایلند را یادآوری کند یا با همان رنگ هایی که از خانه دوران کودکی خود در یونان به یاد می آورد احاطه شود؟ با استفاده از این برنامه، می توانید از تعطیلات یا عکس های خانوادگی مشتری بگیرید و آنها را به طرح های رنگی تبدیل کنید که اتاق آنها را مشخص می کند. این برنامه کاری می کند که چندین هفته کار سختی را روی دسکتاپ می کشید و یک طرح رنگ را در عرض چند دقیقه نشان می دهد.

 

 

جهت مشاوره رایگان طراحی با 09122061417 تماس بگیرید

 

 

08
از 10

 


طراحی داخلی هوم استایلر

 

 

Homestyler Interior Design
Google Play

 

 

اگر می‌خواهید برای طراحی مجدد اتاق فکر بزرگی کنید، اما نمی‌خواهید تمام کارهای سنگین اسباب کشی یا خرید قطعات جدید را انجام دهید، برنامه Homestyler Interior Design را امتحان کنید. این برنامه به شما کمک می کند یک ایده عالی برای مشتری را بدون نیاز به تغییر یک ذره فضای فیزیکی به تصویر تبدیل کنید. یک عکس از یک اتاق را به یک منظره سه بعدی تبدیل کنید که می توانید فرش ها را در آن قرار دهید، مبلمان را قرار دهید و نور را نصب کنید، همه با استفاده از مدل های سه بعدی محصولات واقعی.

 

این برنامه همچنین کاملاً قابل اشتراک‌گذاری است، بنابراین می‌توانید کارهای دیگران را ببینید و در مورد آنها نظر دهید و مهمتر از آن، کار خود را با مشتریان یا همکاران در کوتاه‌مدت به اشتراک بگذارید. این برنامه بسیار لذت بخش است. ممکن است متوجه شوید که فقط برای سرگرمی با آن سرهم می کنید. به سادگی از اتاق مورد علاقه خود عکس بگیرید و اجازه دهید زمان بازی شروع شود.

 

 

09
از 10

 


برنامه زوم

 

 

Zoom app page

 Zoom

 

 

در هر پروژه طراحی مشترک، ارتباط کلیدی است. Zoom به شما این امکان را می دهد که کنفرانس ویدیویی خود را از هر جایی که iPhone، iPad یا تلفن اندروید دارید به همان سطح یک جلسه حضوری ببرید.

 

با زوم، می توانید کنفرانسی ایجاد کنید که فوراً برای حداکثر 25 نفر امکان پیوستن داشته باشد. در طول جلسه، می‌توانید گروه‌هایی را برای بحث در میان تیم‌های خاص اختصاص دهید، «دست خود را بالا ببرید» در یک وبینار، یک افکت تخته سفید برای ایجاد فهرست‌های جمعی ایجاد کنید، و حتی صفحه‌ها، عکس‌ها و فایل‌های Dropbox را بدون نیاز به ترک کنفرانس به اشتراک بگذارید.

 

 

10
از 10

 


Quickbooks Online

 

 

Quickbooks online app, on tablet, PC and smart phone
Quickbooks

 

 

ممکن است جذاب‌ترین بخش کار طراحی نباشد، اما باید یک برنامه قابل اعتماد برای پیگیری جریان نقدی در طول پروژه داشته باشید، و هیچ‌کس مانند Quickbooks حسابداری قابل اعتمادی انجام نمی‌دهد. بودجه‌های پروژه را پیگیری کنید، ساعات کاری خود را وارد کنید و ضرب‌الاجل‌هایی را تعیین کنید تا مطمئن شوید که پرداخت‌ها به موقع از تلفن یا رایانه لوحی شما انجام می‌شود. ممکن است هیچ برنامه ضروری دیگری برای اطمینان از اینکه کسب و کار طراحی شما سیاه باقی می ماند وجود نداشته باشد.

 

 

طراحی خود را به ما بسپارید

مشاوره رایگان 

کلیک کنید

 

 

جهت مشاوره رایگان طراحی با 09122061417 تماس بگیرید

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

 

منبع :

 

 

https://www.thespruce.com/must-have-apps-for-interior-design-1975701