10 نکته طراحی دفتر کار

 

 

10 نکته برای طراحی آفیس

 

در یک دفتر کار خانگی زیبا و کاربردی کار کنید.


01 مارس 2021

 

نویسنده: گرچن رابرتز

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

طراحی خود را به ما بسپارید

مشاوره رایگان 

کلیک کنید

 

 

چه دفتر خانه شما فضایی برای اداره یک کسب و کار باشد، چه فضای کاری از راه دور یا صرفاً گوشه ای برای پرداخت صورت حساب ها و سازماندهی برنامه خود، شما سزاوار بیش از یک میز فلزی و صندلی اضافی هستید که در گوشه ای اضافی پر شده است. چرا؟ دفتری که طراحی و راحتی بقیه خانه شما را نشان می دهد، مکانی است که می خواهید روغن نیمه شب را بسوزانید.

 

 

Faux Skin Rug Lines Eclectic Home Office With Modern Desk And Chairs
Alyssa Rosenheck

 

 

جهت مشاوره رایگان طراحی با 09122061417 تماس بگیرید

 

 

نکاتی برای طراحی دفتر کار در منزل

 


1. مکان، مکان، مکان


احتمالاً ساعت‌های زیادی را در دفتر کار خود سپری خواهید کرد، بنابراین فضا را سفت نکنید (مثلاً یک میز کوچک را در یک کمد بدون پنجره بچکانید تا از اتاق مهمان که به ندرت استفاده می‌شود محافظت کنید).

 

Small Home Office

 

 

الهام دفتر


ایده های دفتر خانه کوچک ۶۶ عکس


این ایده های هوشمندانه دفتر کار خانگی کوچک ثابت می کند که مجبور نیستید فضای کاری خود را صرفاً به این دلیل که در یک فضای کوچک زندگی می کنید رها کنید.

 

راه حل های اداری کوچک را بیابید

 

همچنین، جریان ترافیک و توانایی خود را برای مقاومت در برابر عوامل حواس پرتی در نظر بگیرید. آیا در طول فعالیت بهتر کار می کنید یا دفتر شما باید در فضایی آرام قرار گیرد؟ اگر مشتریان در حال توقف هستند، یک فضای خصوصی با صندلی های وسیع ضروری است.

 

 

2. فرم را فدای عملکرد نکنید


میز، قفسه ها و انبار شما باید در خدمت شما باشند، نه برعکس. قبل از سرمایه گذاری در مبلمان، گردش کار خود و مواردی را که در دسترس دارید در نظر بگیرید و سپس به دنبال قطعاتی باشید که هم زیبا و هم کاربردی هستند.

 

مبلمان اداری خانه باید به جای فریاد زدن "اطاقک بی روح" مکمل اتاق های دیگر خانه شما باشد. اگر خانه شما دکور سنتی دارد، اگر فضای کافی دارید، چوب گرم و صندلی های نرم و راحت یا صندلی عاشقانه ایده آل هستند. یک دفتر خانه معاصر می تواند دارای قطعات هنری یا مبلمان فلزی مدرن باشد.

 

 

Eclectic Home Office

​​​​​Danny Piassick

ترکیبی از قطعات کلاسیک و معاصر همراه با رنگ‌های روشن و لوازم جانبی غیرمنتظره، تغییری در این سبک سنتی دفتر کار خانگی ایجاد می‌کند.

 

 

3. روی یک صندلی عالی سرمایه گذاری کنید


ساعت ها را روی صندلی اداری خود پارک می کنید. یک صندلی زیبا، ارگونومیک صحیح و راحت ارزش هر سکه را دارد.

 

 

4. دیوارها را به رنگی که دوست دارید رنگ کنید


"بژ اداری" را فراموش کنید: شما به رنگی نیاز دارید که موتور کار شما را زمزمه کند. برای برخی افراد، این رنگ روشن و شاد مانند نارنجی یا سبز لیمویی است. برخی دیگر برای اجرا به سایه ای آرام بخش مانند سبز گیاه شناسی یا آبی فوم دریایی نیاز دارند. بیشتر بدانید که چگونه رنگ های خاص می توانند بر خلق و خوی شما تأثیر بگذارند.

 

 

Home Office With White and Lime Green Wallpaper

دیوید دانکن لیوینگستون

آیا دیوارهای رنگارنگ در دفتر خانه شما می تواند به شما در انجام کارهای بیشتر کمک کند؟

 

 

جهت مشاوره رایگان طراحی با 09122061417 تماس بگیرید

 

 

5. به خودتان نظر بدهید


وقتی از کامپیوتر به بالا نگاه می کنید، میز را در جایی قرار دهید که بتوانید به چیزی جالب تر از یک دیوار خالی خیره شوید (حتی اگر رنگ آن را دوست دارید). نور طبیعی پنجره ایده آل است، اما اگر در فضایی بدون پنجره هستید، یک عکس زیبا بالای میز آویزان کنید، یا صندلی خود را رو به در قرار دهید.

 

 

Home Office Flair

Genevieve Garruppo

این فضای اداری خانگی مملو از نور پنجره هایی است که از صفحه کامپیوتر فاصله می گیرند.

 

 

6. لوازم جانبی خانگی را انتخاب کنید


مگر اینکه قصد دارید ظاهری مدرن داشته باشید، وسایل اضافی را انتخاب کنید که احساس راحتی دفتر خانه شما را افزایش می دهد، مانند یک لیوان زیبا برای جا مداد، دفترچه یادداشت های مد روز و یادداشت های چسبناک، و یک سبد زباله تزئینی. تابلوی اعلانات خود را در پارچه ای زیبا بپیچید و قفسه های کتاب مفید را پشت پرده های ساخته شده از همان مواد پنهان کنید. چاپ‌های الهام‌بخش را روی دیوارها آویزان کنید، خواه این فقط آثار هنری قاب‌بندی شده کودکانتان باشد یا یک نقاشی کلاسیک.

 

 

7. سازماندهی عمودی و افقی


بسیاری از دفاتر خانگی در متراژ مربع شنا نمی کنند، بنابراین استفاده کارآمد از فضا ضروری است.

 

قفسه های شناور را به دیوارها آویزان کنید تا کاغذها و تجهیزات اداری را از روی میز بردارید و از پوشه های فایل عمودی روی میز استفاده کنید تا کاغذهای مهم را در دسترس قرار دهید. آیا شما یک استکر یا فایل کننده هستید؟ اگر تمایل به انباشته کردن دارید، یک سبد خوب برای رام کردن نامه ها، یادداشت ها و اوراق خود تهیه کنید. اگر یک رومیزی تمیز را ترجیح می دهید، یک کشو برای کاغذهای «کار» خود تعیین کنید. ذخیره سازی مکعب های چوبی یا فلزی جایگزین سرگرم کننده ای برای قفسه های کتاب است، زیرا هر فضا را می توان برای کتاب ها، وسایل گرانقیمت یا سبدهای شانس استفاده کرد.

 

 

جهت مشاوره رایگان طراحی با 09122061417 تماس بگیرید

 

 

8. بر فناوری خود مسلط شوید


برای زیباسازی رایانه، چاپگر و تلفن کار زیادی نمی توانید انجام دهید، اما می توانید سیم های ناخوشایند را پنهان کنید. با اطمینان از نزدیک بودن تجهیزات شما به پریزها و دسترسی آسان در صورت نیاز به برق شروع کنید. طناب‌ها را روی میز در یک پوشش پارچه‌ای قرار دهید، و سیم‌ها را در یک بند میز قرار دهید، یک کلاه پلاستیکی یا فلزی که به هدایت سیم‌ها از سوراخی در میز کمک می‌کند و آنها را زیر آن پنهان می‌کند. جنگل بند ناف روی زمین را با سیم پیچ، لوله، یا سازمان دهنده سیمی که به میز متصل است و طناب ها را از روی زمین بلند می کند، رام کنید.

 

 

9. بگذار نور وجود داشته باشد


در اینجا یک ایده روشن وجود دارد: مطمئن شوید که دفتر شما دارای نور کافی برای کاهش فشار چشم و سردرد است. مانیتور کامپیوتر را طوری قرار دهید که از پنجره یا نور بالای سر تابش خیره کننده نباشد و یک لامپ کوچک برای روشنایی کار روی میز قرار دهید.

 

 

 

 

White Home Office With Wooden Desk and Brass Desk Lamp

کیتلین موری

یک چراغ رومیزی می تواند تمرکز را روی کار حفظ کند.

 

 

10. از خود الهام بگیرید


یک زیارتگاه کوچک راه اندازی کنید - چند لقمه ارزشمند، یک قطعه هنری با قاب، یک عکس خاص روی میز خود - که به شما انگیزه می دهد تا بسازید و/یا کار را انجام دهید تا بتوانید از آنجا خارج شوید. چاپی از پاریس می‌تواند الهام‌بخش درونی شما را هدایت کند، یا عکسی از فرزندانتان ممکن است به شما یادآوری کند که همه این کارها را برای آنها انجام می‌دهید.

 

 

طراحی خود را به ما بسپارید

مشاوره رایگان 

کلیک کنید

 

 

جهت مشاوره رایگان طراحی با 09122061417 تماس بگیرید

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

 

منبع :

 

 

https://www.hgtv.com/design/rooms/other-rooms/10-tips-for-designing-your-home-office