انتخاب رنگ دیوار

 

 

8 ترکیب رنگ درخشان دیوار برای همگام شدن با ترندهای 2021


راهنمای رنگی که امسال به آن نیاز دارید!

 

December 16, 2021

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

 

طراحی خود را به ما بسپارید

مشاوره رایگان 

کلیک کنید

 

 

 

 

در این مقاله

 

  • شماره 1: از نارنجی روشن و آبی استفاده کنید
  • شماره 2: آبی عمیق و رنگ های خنثی روی دیوارها وارد می شوند
  • شماره 3: خاکستری با آبی عمیق پیچیده به نظر می رسد
  • شماره 4: سایه های مد روز پاستلی هرگز از مد نمی افتند
  • شماره 5: از زنگ های خنثی خاموش برای اثرات آرام بخش آن استفاده کنید
  • شماره 6: با آبی و زرد کلاسیک پررنگ شوید
  • شماره 7: پرتقال و خنثی یک کلاسیک فرقه بوده است
  • شماره 8: سایه های سبز آن را خنک نگه می دارند
     

 

رنگ یک عنصر طراحی قدرتمند است. علاوه بر این، این توانایی را دارد که توهم یک اتاق بزرگ را ایجاد کند. همچنین باعث می شود وسایل دکوری شما با مبلمان مدرن ترکیب شوند. ترکیب رنگ دیوار برای اتاق نشیمن می تواند حس شما را نسبت به خانه تغییر دهد. علاوه بر این، چیزی به نام "رنگ رنگ عالی" برای اتاق نشیمن شما وجود ندارد. سلیقه و احساسات شما نقش مهمی در تغییر فضای زندگی شما دارد.

 

برای آسان‌تر کردن این طراحی، متخصص Nippon Paint پالت‌های رنگی و تابلوهای حالت را توصیه می‌کند که به شما کمک می‌کنند تم ایده‌آل را برای اتاق نشیمن خود انتخاب کنید. حتی بهتر از آن این است که Nippon Paint's Color Vision 2020-2021 مبتنی بر احساسات و فرآیندهای فکری انسانی است که بر اساس ترجیحات طراحی هر صاحب خانه تنظیم شده است. این پیش‌بینی که توسط رئیس Nippon Paint هند، ماهش اس. آناند، و محقق رنگ، دکتر کاوستاو سن گوپتا، انجام شده است، ثابت می‌کند که رنگ دیوار همه چیز درباره زندگی است و بالعکس!

 

 

 

شماره 1: از نارنجی روشن و آبی استفاده کنید

 

 


رنگ نارنجی اصالت را به پالت آبی مرموز می بخشد

 

 


دکتر کائوستاو سن گوپتا، متخصص رنگ، می‌گوید: «رنگ‌ها به عنوان یک جنبه اساسی از ادراک انسان در زندگی روزمره ما همه جا حضور دارند. شناخت، تجربه و رفتار انسان به عنوان یک گروه اجتماعی بر گرایش رنگ تأثیر می گذارد. بنابراین، رنگ های روشن که برای جوانان جذاب است، مانند نارنجی و آبی نشان دهنده نیروی ذهنی است. بنابراین، قرآن، همانطور که از نامش پیداست، آزادی سؤال کردن، شگفت‌زده شدن و کسب اطلاعات بیشتر را جشن می‌گیرد.

 

 

جهت مشاوره تلفنی رایگان کلیک کنید

 

 

 

 

شماره 2: آبی عمیق و رنگ های خنثی روی دیوارها وارد می شوند

 

 


رنگ دیوارهای آبی ترمونت مکمل صدای زنگ زرد دیگران است

 

 

 


تجلیل از قدرت خود عیب است. با سایه هایی از بنفش تیره و آبی گرفته تا سبز و زرد پاستلی، این پالت آزمایش های DIY را تشویق می کند. به طور همزمان، این رنگ ها رشد شخصی را نشان می دهند. بنابراین اگر این ترکیب رنگ سالن با شما طنین انداز شد، حتما تا حد ممکن خلاقیت به خرج دهید. شما می دانید چه رنگ هایی را انتخاب کنید تا هاله ای آرام برای اتاق شما ایجاد کند.

 

 

 

شماره 3: خاکستری با آبی عمیق پیچیده به نظر می رسد

 

 


جرأت داشته باشید رنگ خاکستری سرلوک و آبی ترمونت را ترکیب کنید

 


تمرکز پیش‌بینی رنگ، جشن گرفتن تمام جنبه‌های زندگی است، با داستان‌های گرم‌کننده در هر دسته. در اینجا Purpassion برای کسانی که دوست دارند روز خود را در یک محیط آرام به پایان برسانند ایده آل است. بنابراین ترکیب رنگ های سرد مانند این را انتخاب کنید. سایه های آبی و خاکستری می تواند نشان دهنده اشتیاق برای هدف و همچنین صلح باشد.

 

برای خواندن برخی از اشتباهات رایج که هنگام رنگ آمیزی خانه خود از آنها اجتناب کنید، اینجا را کلیک کنید. در اینجا قطعه ای در مورد نحوه شروع رنگ آمیزی خانه آورده شده است.

 

 

جهت مشاوره تلفنی رایگان کلیک کنید

 

 

 

 

شماره 4: سایه های مد روز پاستلی هرگز از مد نمی افتند

 

 


رنگ نارنجی نور روز که به زیبایی این سایه بنفش برای همیشه جوان را ترکیب می کند



با الهام از خلاقیت، این تم برای شما مناسب است. خانه ای که با رنگ های پاستیل پاشیده شده است، در عین حال که کمی رنگ به آن اضافه می کند، بوم خالی ایجاد می کند. پاستل به دیوارهای شما جسارت می بخشد. سایه های جذاب بسیار زیادی وجود دارد که مجموعه نیپون را می توان انتخاب کرد. در نتیجه، همانطور که در بالا مشاهده شد، بنفش پاستلی و نارنجی رنگی پررنگ و در عین حال آرام هستند.

 

 

چشم انداز رنگ 2020-21 یک پیش بینی رنگ بومی کاملاً تحقیق شده و دقیق است که تمایلات رنگی منطقه ای و جوانی این ملت را جشن می گیرد. وب سایت پیش بینی رنگ Nippon Paint دارای قابلیت دسترسی رایگان و ماهیت اکتشافی است. همچنین به خوبی تقسیم بندی شده است تا طراحان، معماران، دانشجویان طراحی و علاقه مندان به طراحی بتوانند برای الهام گرفتن از رنگ ها و طراحی خود به داستان ها مراجعه کنند.

 

-ماهش اس. آناند، رئیس، Nippon Paint هند

 

 

 

شماره 5: از زنگ های خنثی خاموش برای اثرات آرام بخش آن استفاده کنید

 

 


لمس مخملی برای سفید زمزمه بر روی دیوارهای این اتاق نشیمن



پیدا کردن صدای خود در حالی که خود واقعی خود را حفظ می کنید هرگز مهمتر از این نبوده است. هنگامی که نیاز به طبیعی نگه داشتن آن دارید، آن را خنثی نگه دارید. علاوه بر این، خنثی‌های N.O.W همیشه راهی بی‌زمان برای بیان خود هستند. افراد خنثی همیشه با ظرافت خود آزمون زمان را پس داده اند. رنگ های سفید و بژ را برای ظاهر کلاسیک قدیمی انتخاب کنید. ترکیبی از رنگ سلطنتی روی آن است.

 

 

 

شماره 6: با آبی و زرد کلاسیک پررنگ شوید

 


رنگ آبی جیوه و یکشنبه صبح زرد کاملاً مناسب هستند



جشن عشق و تعاملات مثبت در اطراف LO+VE است. این موضوع توسط کارشناسان رنگ در نظر گرفته می شود و می گویند عشق به رفاه خانه ها را مشخص می کند. ارتقای سلامتی، راحتی و حالات مثبت ترکیبی از آبی و زرد است. رنگ زرد رنگ آبی را جسورانه تر نشان می دهد. این اتاق که با یک مبل سفید می نشیند، درست به نظر می رسد.

 

 

جهت مشاوره تلفنی رایگان کلیک کنید

 

 

 

 

شماره 7: پرتقال و خنثی یک کلاسیک ویژه بوده است

 

 


نارنجی پاپ با بسته خاکی انتخاب عاقلانه ای است



این پالت رنگی با الهام از کولام، سنت هندی جنوبی در کشیدن طرح های رنگارنگ با پودر، تأثیر منطقه ای دارد. این رنگ قرمز پررنگ و نارنجی درخشان را به تصویر می کشد که به الهام خود وفادار است. ترکیبی بودن موضوعی است که برای کسانی که به فردیت در یک گروه احترام می گذارند تصور می شود.

 

آیا به رنگ هایی برای آرام کردن فضای داخلی خود نیاز دارید؟ در اینجا چند نکته برای ایجاد آرامش در فضای شما وجود دارد.

 

 

 

شماره 8: سایه های سبز آن را خنک نگه می دارند

 

 


رنگ High Trek و Parrot Green مکمل این اتاق نشیمن معمولی هستند



Soul Code سفر خودیابی را می نویسد. علاوه بر این، با توجه به سایه های مختلف سبز، ترکیبات بی پایان هستند. سوال حیاتی "من کیستم؟" به عنوان اولین قدم برای شناخت ریشه ها و سنت ها عمل می کند. از فیروزه ای گرفته تا آبی، سایه های سبز می تواند به اتاق شما انرژی بدهد.

 

متخصصان رنگ با برگزاری کارگاه‌ها و گروه‌های گفتگو با افراد متعلق به حوزه‌های مختلف، از نوازندگان گرفته تا کارآفرینان، زندگی روزمره را در پالت‌های رنگی مضمون خود گنجانده‌اند. اگر سعی می‌کنید همچنان در صدر بازی طراحی خود باقی بمانید، این پیش‌بینی رنگ به شما کمک می‌کند که در دنیای طراحی یک ترند باشید.

 

 

ما صمیمانه امیدواریم که این پیش‌بینی رنگ بدون دسترسی به طور گسترده توسط معماران، طراحان داخلی، طراحان محصولات، هنرمندان تجسمی و دانش‌آموزان برای الهام و مرجع استفاده شود.

 

– دکتر کاوستاو سن گوپتا، محقق رنگ، NIFT

 


امیدواریم ایده های ما برای شما مفید بوده باشد! اگر می خواهید متخصصان طراحی داخلی خانه شما به همان اندازه زیبا باشد، پس به دنبال آن نباشید. همین امروز یک مشاوره رایگان با 09122061417 تماس بگیرید. ارائه طراحی داخلی خانه ایمن اولویت شماره 1 ما بوده است. 

 

 

طراحی خود را به ما بسپارید

مشاوره رایگان 

کلیک کنید

 

 

جهت مشاوره تلفنی رایگان کلیک کنید

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

 

منبع :

 

 

https://www.livspace.com/in/magazine/trends-feature-wall-colour-combination-for-living-room