طراحی داخلی ایتالیایی

 

 

19 اتاق رمانتیک در خانه های ایتالیایی


اینها برخی از خیره کننده ترین فضاهای داخلی کشور از توسکانی تا میلان هستند

 


نوشته شده توسط کالین ایگان

 

17 مارس 2017

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

چه یک آپارتمان شهری شیک یا یک ویلای عجیب و غریب در حومه شهر باشد، فضاهای نشیمن ایتالیایی از همه نوع ظرافت و ظرافت را تاب می دهند. دکور اغلب از فرهنگ غنی کشور نشأت می‌گیرد که دارای هنر سنتی (مانند نقاشی‌های دیواری و مجسمه‌ها) و پالت‌های رنگی گرم است که منعکس کننده منظره است. اما فکر نکنید که ایتالیا در خط مقدم طراحی معاصر نیست - آنها اغلب آن را با تأثیرات کلاسیک منطقه ای ترکیب می کنند تا ترکیبی شیک از مدرن و تاریخی ایجاد کنند. ما در آرشیو پس از میلاد غوطه ور شده ایم تا 19 مورد از دکوراسیون داخلی مورد علاقه خود را از چشمگیرترین خانه های ایتالیایی این کشور پیدا کنیم. از یک آپارتمان پنت هاوس تک رنگ در ناپل گرفته تا یک قلعه رنگارنگ قرون وسطایی در اومبریا، این اتاق ها مطمئناً الهام بخش شما برای زندگی در la dolce vita هستند.

 

 

Image may contain Furniture Bookcase Room Indoors Shelf Book Library Interior Design and Wood

 

 

این آپارتمان در ناپل که توسط Studio Peregalli طراحی شده است، الگو را به درستی اجرا می کند. پارکت های پیچیده و کف های موزاییکی فضاهای مربوطه خود را متمایز می کند. یک لوستر شمع سوز و مجسمه مرمری ورودی چشمگیری ایجاد می کند، در حالی که کتابخانه به عنوان یک فرار صمیمی با کلاژی از چوب تیره و قطعات مخملی جلوه می کند.

 

 

Image may contain Living Room Room Indoors Furniture Couch Flooring Wood Hardwood Interior Design and Chair

 

 

گوشه ای از اتاق نشیمن در این آپارتمان ناپل، منظره ای از Castel dell'Ovo و دریای تیرنی را ارائه می دهد. روبرتو پرگالی و لورا سارتوری ریمینی از شرکت طراحی مستقر در میلان Studio Peregalli طراحی داخلی را انجام دادند. صندلی های راحتی و پرده های کتان نامتقارن توسط Studio Peregalli هستند.

 

 

Image may contain Room Living Room Indoors Furniture Chair Interior Design Flooring Couch Floor and Home Decor

 

 

مارتین لارنس بولارد فضای داخلی این قلعه قرون وسطایی بازسازی شده در اومبریا را طراحی کرده است. این سالن بزرگ دارای صندلی‌های فرانسوی قرن هجدهم با روکش‌های چرم کاربردی، یک میز پوشیده شده با پارچه Coraggio، و چهارپایه‌های Mecox است. طاقچه از یک صومعه ایتالیایی است و ملیله آن متعلق به قرن هفدهم فلاندری است.

 

 

Image may contain Tub Bathtub Interior Design Indoors and Room

 

 

یک وان پنجه‌ای و پارچه‌های منحط برای این دستشویی در داخل قلعه بازسازی‌شده در اومبریا، ایتالیا، پروژه‌ای از معمار دومنیکو مینچیلی و دکوراتور مارتین لارنس بولارد، مناسب است. استفاده از تصاویر مذهبی و مجسمه‌های باستانی یک تجربه حمام سلطنتی را ایجاد می‌کند، در حالی که تخته‌های سقف بنفش رنگ غیرمنتظره‌ای را به اتاق آفتاب‌گرفته می‌آورند.

 

 

جهت مشاوره تلفنی رایگان کلیک کنید

 

 

Image may contain Flooring Human Person Floor Corridor Indoors Furniture Chair and Aisle

کپی رایت ©2014 انتشارات CONDÉ NAST. تمامی حقوق محفوظ است.

 

 

گالری چینی پر زرق و برق مرکز ویلار پروسا، ملک قرن هجدهم ایتالیای شمالی است که از سال 1953 خانه روستایی رهبر سبک مارلا آنیلی بوده است. او فضای طاقدار را با کمک دکوراتور فرانسوی استفان بودن بازسازی کرد.

 

 

Image may contain Furniture Chair Fireplace Indoors Home Decor Table Dining Table Room and Tablecloth

کپی رایت ©2007 THE CONDÉ NAST PUBLICATIONS. تمامی حقوق محفوظ است.

 

 

سوزی روپولو درباره یک املاک روستایی در مونکالیری که او و همسرش جیانی دوباره احیا کردند، می‌گوید: «هدف ما بازگرداندن ملک به شکوه اولیه‌اش بود. کف سفالی از اتاق دیگری نجات یافت.

 

 

This image may contain Furniture Indoors Room Library Book Chair Bookcase Shelf and Wood

کپی رایت ©2012 انتشارات CONDÉ NAST. تمامی حقوق محفوظ است.

 

 

در کتابخانه آپارتمان کنت رانیرو گنولی در نزدیکی رم، نوارهای پوسته ای از چرم تزئین شده با دست از کتاب ها در برابر گرد و غبار محافظت می کند. او فانوس زنگوله ای شیشه ای و آهنی را طراحی کرد و آن را دست ساز در هند ساخت. یک صندلی ایتالیایی اواخر قرن هجدهم روی میز گردویی قرن نوزدهم کشیده شده است.

 

 

Image may contain Indoors Room Bedroom Furniture Bed and Dorm Room

حق کپی رایت ©2015 انتشارات CONDÉ NAST. تمامی حقوق محفوظ است.

 


ملیله ای سفارشی از خلیج ناپل بر مجموعه اصلی پنت هاوس ناپل که طراح آلگرا هیکس با همسرش روبرتو موتولا دی آماتو به اشتراک می گذارد، تسلط دارد. از چاپ های او برای پرده ها و صندلی راحتی و بالش آن استفاده می شد.

 

 

Image may contain Furniture Room Living Room Indoors Table Interior Design Coffee Table Fireplace Chair and Housing

کپی رایت ©2009 THE CONDÉ NAST PUBLICATIONS. تمامی حقوق محفوظ است.

 


در یک خانه مزرعه بازسازی شده در لبه غربی Umbria، طاق بین اتاق نشیمن و راهرو ورودی دوباره از ساختار اصلی ایجاد شد.

 

 

جهت مشاوره تلفنی رایگان کلیک کنید

 

 

Image may contain Living Room Indoors Room Furniture Couch Rug and Flooring

کپی رایت ©2014 انتشارات CONDÉ NAST. تمامی حقوق محفوظ است.

 


ویلا سیتیناله، اقامتگاه توسکانی قرن هفدهمی ند و مارینا لمبتون، ارل و کنتس دورهام، توسط معمار بولکو فون شواینیچن و طراح داخلی کامیلا گینس بازسازی شد. بازوهای کاردینال فلاویو چیگی، مالک اصلی ویلا، روی سقف اتاق نشیمن نقاشی شده است.

 

 

Image may contain Furniture Living Room Indoors Room Couch and Interior Design

© Condé Nast

 

 

استودیو Peregalli خانه ای در شهر Oderzo در نزدیکی ونیز، Villa Bucciol را تغییر داد. روبه روی شومینه قرن شانزدهمی اتاق نشیمن، یک جفت صندلی راحتی با پارچه ملیله پوشیده شده است. یک لوستر از چوب تذهیب قرن هفدهمی در بالا آویزان است و یک اوشاک عتیقه کف آن را پوشانده است.

 

 

Image may contain Living Room Room Indoors Furniture Couch Fireplace Interior Design and Hearth

کپی رایت ©2013 انتشارات CONDÉ NAST. تمامی حقوق محفوظ است.

 

 

در Castello di Reschio، معمار Benedikt Bolza و همسرش Nencia در املاک وسیع امبریایی، اتاق باغ با تیرهای بلوط آهکی اصلی و یک شومینه ساخته شده از ماسه سنگ بازسازی شده متمایز است.

 

 

This image may contain Furniture Room Living Room Indoors Lobby Couch Table Waiting Room and Coffee Table

کپی رایت ©2010 انتشارات CONDÉ NAST. تمامی حقوق محفوظ است.

 

 

معمار سینا، مارکو ویدوتو و ورو بیچ، فلوریدا، طراح سوزان شویلر اسمیت، یک کلیسای تقدس زدایی شده و یک آپارتمان مجاور را در لا کانورتویه، قلعه ای در منطقه کیانتی که قدمت آن به قرن یازدهم برمی گردد، در یک اقامتگاه واحد ترکیب کردند. شبستان - که اکنون اتاق نشیمن است - بازسازی شد تا طرح اصلی خود را منعکس کند.

 

 

Image may contain Flooring Living Room Room Indoors Furniture Lobby Wood Floor Hardwood Church and Altar

 

 

در همان خانه، طاق و نقاشی‌های دیواری با دقت بازسازی شدند تا به شخصیت فضا احترام بگذارند، در حالی که دکور آبی در سراسر اتاق یک عنصر مدیترانه‌ای مدرن را اضافه می‌کند.

 

 

Image may contain Flooring Banister Handrail Room Living Room Indoors Floor Furniture Couch and Interior Design

کپی رایت ©2007 THE CONDÉ NAST PUBLICATIONS. تمامی حقوق محفوظ است.

 

 

یک خانه مزرعه 600 ساله متروکه در نزدیکی شهر انگیاری توسکانی با حفظ اصالت خود به یک ویلای زیبا تبدیل شد. قوانین سختگیرانه دوران باستان توسکانی تغییرات را محدود می کند، بنابراین حتی یک پنجره را نمی توان در طول بازسازی جابجا کرد.

 

 

جهت مشاوره تلفنی رایگان کلیک کنید

 

 

This image may contain Furniture Table Living Room Room Indoors Coffee Table and Rug

Photo: Pieter Estersohn

 

 

در ویلای توسکانی Dede Pratesi، نقاشی‌های دیواری سقف اتاق نشیمن مربوط به لوستر ونیزی اوایل قرن ۱۷ است. دده و شوهر فقیدش آتوس، میز لاکی را در هند خریدند. صندلی‌های بال با رنگ‌های گلدار توسط Colefax و Fowler پوشانده شده‌اند، و پارچه پرده از Rubelli از Donghia است.

 

 

A bathroom window frames a bell tower the drawing is by Sandro Chia the chair is 19th century and the table is by Gio Ponti

Photo: Oberto Gili

 

 

قرن ها سبک در آپارتمان رم طراح داخلی لیویا ربچینی و خانواده اش در هم آمیخته است. پنجره حمام یک برج ناقوس را قاب می کند. نقاشی توسط ساندرو چیا، صندلی متعلق به قرن 19 و میز توسط جیو پونتی است.

 

 

The living room.

Photo: Simon Watson

 

 

آپارتمان رم پیانیست کاتیا و ماریل لبیک توسط معمار آلسیو لیپاری بازسازی شد و توسط اکسل وروورد تزئین شد. در اتاق نشیمن، یک آینه ایتالیایی عتیقه بالای مبل لغزنده Vervoordt آویزان شده است و یک نیم تنه برنزی بودای تایلندی بر روی پایه مجسمه سازی به نمایش گذاشته شده است. صندلی سمت راست لویی سیزدهم است.

 

 

Image may contain Furniture Room Indoors Human Person Living Room Bookcase Couch Shelf Library and Book

Photo: Oberto Gili

 

 

معمار لورا سارتوری ریمینی و طراح داخلی روبرتو پرگالی از استودیو پرگالی، برای یک خانواده ایتالیایی در تجارت پارچه، پیت آتره میلانی ساختند. این دو نفر از جزئیات معماری اصلی الهام گرفتند تا کتابخانه را ایجاد کنند، فضایی باشکوه که توسط دو پرتره اوایل قرن نوزدهم نظارت می شود. مبل های سفارشی با پارچه مادلین کاستینگ توسط Brunschwig & Fils پوشانده شده اند.

 

 

طراحی خود را به ما بسپارید

مشاوره رایگان 

کلیک کنید

 

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

 

 

منبع :

 

 

https://www.architecturaldigest.com/gallery/italian-house-room-inspiration