طراحی مدرن ایتالیایی

 

 

چگونه به یک نگاه مدرن ایتالیایی به خانه مسلط شویم


طرح طراحی شما هرگز به این اندازه نبوده است.


نوشته لورن هابارد


28 ژوئن 2018

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

 

 

از نمادهای مد گرفته تا نقاشان چیره دست تا معماری بی انتها، برای بسیاری از ما ایتالیایی مترادف با زیبایی و سبک است. اما تسلط بر هنر ایتالیا می تواند ترسناک باشد. ترکیب رنگ‌ها، بافت‌ها و عناصر مناسب برای مدرن و تازه به نظر رسیدن - نه شلوغ و قدیمی - برای دستیابی به این تصور از شیک بودن بدون دردسر، می‌تواند حتی متعهدترین متخصصان کالاهای خانگی را نیز نگران کند.

 

هرچند نیازی به اعصاب خردکن نیست. خواه به دنبال به روز رسانی اتاق سنتی تر، تکمیل ظاهر فعلی خود با لمس خنک مدیترانه ای، یا تبدیل فضای خود به یک فانتزی مدرن ایتالیایی از ابتدا، ما همه چیزهایی را که برای طراحی طرح خود نیاز دارید در اختیار داریم ( نه به مهمانان شما) فریاد بزنید "bellissima! به لطف یک سایت جدید لوازم خانگی متمرکز بر ایتالیا - Artemest. این برنامه که با تمرکز بر آوردن صاحبان مشاغل کوچک ایتالیایی به صحنه بین‌المللی ایجاد شده است، به شما این امکان را می‌دهد که به نظر برسید بازارهای قدیمی را ترال کرده‌اید یا از دمنده‌های شیشه مورانو در ونیز دیدن کرده‌اید تا لوازم خانگی زیبا را انتخاب کنید.

 

 

جهت مشاوره تلفنی رایگان کلیک کنید

 

 

 

 

یک ظاهر تمیز را با گرمای دنج متعادل کنید


اولین چیزها - به گفته الیزابتتا ریزاتو، بنیانگذار Italianbark، وقتی صحبت از انجام سبک مدرن به روش ایتالیایی می شود، باید مینیمالیسم اسکاندیناویایی را فراموش کنید.

 

ریزاتو می گوید: «سبک مدرن ایتالیایی چندان به الگوها و منسوجات غنی نمی پردازد. بنابراین اگر به دنبال القای رنگ ایتالیایی به ایده آل طراحی خود هستید، از آنچه او به عنوان "اثر "بیش از حد" یاد می کند با دوری از طرح ها یا شمع های رنگی که می تواند نشانه ای از طراحی سنتی باشد اجتناب کنید.

 

 

سبک های اروپایی

 

یکی از راه‌های دستیابی به این تعادل ظریف این است که ظاهر خود را با تکه‌های محکمی مانند مبل بزرگ در یک چرم لوکس و کره‌ای تثبیت کنید که به‌عنوان پایه‌ای است که لهجه‌های شما واقعاً برجسته می‌شود. برای جلوگیری از تحت تأثیر قرار دادن چشم، قطعات دراماتیک و چشم نواز را در سایه‌های ملایم‌تر و بافت‌هایی مانند طلایی براق یا مرمر انتخاب کنید تا تم ایتالیایی خود را تقویت کنید.

 

 

 

 

چشم خود را به خنثی های غیر ساده معطوف کنید


به خصوص وقتی صحبت از پالت مدرن به میان می‌آید، رنگ‌های ملایم به هیچ وجه شبیه به رنگ‌های ملایم نیستند. اگرچه سبک ایتالیایی ممکن است سایه‌های عمیق شراب و رنگ‌های خاکی غنی را به ذهن متبادر کند، اما Rizzato استفاده از رنگ‌های خنثی را تشویق می‌کند، زیرا رنگ‌های رنگ‌پریده و خامه‌ای حس طراوت مطبوعی را ایجاد می‌کنند که هر اتاقی را ارزشمند به نظر می‌رساند. برای اینکه همه چیز ظاهر و احساسی براق داشته باشید، چشم خود را به رنگ‌های خنثی شیکی معطوف کنید که با شدت تکنیکالر برجسته می‌شوند.

 

او می‌گوید: «من توصیه می‌کنم یک پالت رنگ خنثی، مانند «گریژ» انتخاب کنید. سپس با یک تکه مبلمان یا با برخی لوازم رنگی، رنگ‌های رنگی را اضافه کنید.» به دنبال قطعاتی باشید که از رنگ‌های جواهر پررنگ استفاده می‌کنند (سبز زمردی به‌ویژه در حال حاضر رایج است) تا نقاط کانونی ایجاد کنید که حس مدرن بودن را ایجاد کنند، نه مد.

 

البته، طراحی مدرن ایتالیایی نیز تمرکز خود را بر در هم آمیختن قدیمی با جدید قرار می دهد. اثاثیه‌های فوق‌مدرن نیاز به لمس‌های کلاسیک دارند تا حس مدیترانه‌ای غرق در آفتاب را بیافزایند. برای لمسی از ایتالیای سنتی که قدمت چند قرنی را ندارد، نگاهی فراتر از دیوارهای خود داشته باشید. ریزاتو می گوید: «کاشی و سرامیک در ایتالیا بسیار رایج است. اخیراً بازگشت بزرگی به کاشی‌های سیمانی کوچک - که در ایتالیایی «سمنتین» نامیده می‌شود - که نمونه‌ای از دهه 20 و بعد از آن بودند، رخ داده است.» او می افزاید که ترازو اصلی دهه 70 نیز به عنوان راهی برای آوردن دوزی از کلاسیک که در چهره شما نیست، بازمی گردد.

 

 

 

کلاسیک ایتالیایی را در آغوش بگیرید


آیا به دنبال یک گزینه ترکیبی تر از کف سازی هستید؟ تاریخ ایتالیا مملو از ستاره‌های طراحی است، بنابراین تعجبی ندارد که حتی مدرن‌ترین سبک‌های ایتالیایی یک یا دو اشاره به میراث این کشور داشته باشند. Rizzato پیشنهاد می‌کند به دنبال قطعات مدرن با الهام از طراحان ایتالیایی باشید. Rizzato خاطرنشان می کند: "افزودن یک قطعه نمادین از طراحی ایتالیایی دهه 60 و 70 می تواند انتخابی واقعا خوب و همیشگی باشد." تاریخ.

 

 

جهت مشاوره تلفنی رایگان کلیک کنید

 

 

 

 

سرمایه گذاری در روشنایی بیانیه


در حالی که نور می تابید، انجام بهتر از یک لوستر مدرن ایتالیایی برای بازسازی کامل اتاق با یک تکه سخت است. طراحان مدرن از نورپردازی معمولی فرورفته و دیوارکوب‌هایی که در پس‌زمینه محو می‌شوند، اجتناب می‌کنند و از نور مرکزی با مقداری پیتزا جدی استفاده می‌کنند. برای دستیابی به حداکثر تأثیر مطابق با سبک ایتالیا، به دنبال نسخه هایی باشید که برخی از هنرهای سنتی ایتالیایی مانند شیشه مورانو دهان دمیده را با حساسیت مدرن تر ترکیب می کند تا حسی اصیل ایتالیایی به آن بدهد.

 

 

طراحی خود را به ما بسپارید

مشاوره رایگان 

کلیک کنید

 

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

 

 

منبع :

 

 

https://www.elledecor.com/design-decorate/interior-designers/a21288225/modern-italian-design-ideas