نمونه طراحی خانه باندی

 

 

طراحی خانه باندی : کاوشی در رنگ، نور و بافت 


29 مارس 2021 طراحی داخلی، استایل سرمقاله

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

تغییر شکل باندی باعث شد که یک ملک ویکتوریایی در کنار ساحل به یک خانه شهری الهام گرفته از ملبورن تبدیل شود. با دور شدن از موضوع ساحلی مرسوم‌تر، با استفاده از یک پالت رنگی جسورانه و غیرمنتظره و قطعات طراحی متمایز و بافتی، حاشیه‌های شهری را به این اقامتگاه ساحلی رساندیم.

 

 

TASMAN_BONDI0265 2.jpg

 

 

"به عنوان یک کاوش در رنگ، نور و بافت، اصول مبنی بر تغییر شکل باندی هم از حس مکان و هم از یک شخصیت فردی الهام گرفته شده است."

 

 

Bondi House_1.jpg

 

 

بوندی که در حومه شهر همنام خود قرار دارد، شاهد تبدیل یک خانه تراس ویکتوریایی قبلی به خانه ای است که ساکنان آن و استفاده منحصر به فرد آنها از فضا را بهتر منعکس می کند. مالکان که قبلاً در ملبورن زندگی می‌کردند، می‌خواستند حس امضای منشأ و خانه جدیدشان را ترکیب کنند، در آغوش گرفته و در زیر یک سقف بازتفسیر شوند، در حالی که همچنان روح آنها را به عنوان نگهبانان خانه تسخیر می‌کردند. در تشریفات تراس دو طبقه موجود، عناصر متحرک و ایجاد حجم های سقف بلند وجود دارد که به طور تمیز از هم جدا شده اند. در حالی که عناصر اصلی حفظ شدند، درج‌های جدید به شفافیت دید بین فضاها و آثار مادی لایه‌ای اجازه می‌دهد تا مناطق را به جای دیوارهای داخلی محدود سنتی مشخص کند. فضای داخلی پر از گریس یک رویکرد معاصر باز و متصل را در میراث رسمی و دستکاری شده خانه ترکیب می کند.


 

جهت مشاوره تلفنی رایگان کلیک کنید

 

 

TASMAN_BONDI0065 copy.jpg

 

 

Bondi House_3.jpg

 

 

"از آنجا که قبلا در ملبورن زندگی می‌کردند، مالکان می‌خواستند حس امضای منشأ و خانه جدیدشان را با هم ترکیب کنند، در حالی که هنوز هم در زیر یک سقف در آغوش گرفته و از نو تفسیر شده‌اند."

 

 

Bondi House_2.jpg

 

 

Bondi که توسط Renotech Building ساخته شده است، در مجاورت ساحل واقع شده است و وجود عنصری از سبک زندگی معمولی در فضای باز و فضای باز در خانه کلیدی بود. همچنین مهم، ادغام حساسیت ملبورن و منشاء مالک و آوردن رویکردی بافتی تر و خلقی تر برای ایجاد فضایی بود که آنها بتوانند به آن متصل شوند. این پاسخ، تأثیر متقابل نور، رنگ و بافت را به‌عنوان بیانی از کاربرد می‌بیند، و از طریق تنالیته‌های متنوع و در برخی موارد، اشباع رنگ، حس سفر در خانه به وجود می‌آید. با باز کردن پلان طبقه همکف قبلی، چیدمان جدید مجموعه‌ای عمدی از مناطق رسمی و غیررسمی را در پاسخ به نحوه زندگی مالکان ایجاد می‌کند که تعامل را تشویق می‌کند و همچنین مکان‌هایی برای توقف ایجاد می‌کند.

 

 

TASMAN_BONDI0066.jpg

 

 

در قسمت عقب، فضای باز و متصل به نشیمن و آشپزخانه نشانه واضح خانه معاصر است، در حالی که سایر مناطق کمتر متصل به منشا خانه اشاره می کنند. جشنی از گذشته خانه در بازسازی دقیق جزئیات آن دیده می شود، جایی که عناصر جدید به راحتی از طریق رویکردی مشابه اما مدرن ساخته شده اند. ناهار خوری عمداً از هم جدا شده است و از یک "رویکرد ملبورن" بیشتر از بافت های لایه ای صحبت می کند و خود را به عنوان یک مقصد در این فرآیند ایجاد می کند. رنگ‌های متضاد بیشتر بر ترکیب دو حس مختلف مکان تأکید می‌کنند و عنصری از غیرمنتظره‌ها را در فرآیند تزریق می‌کنند.

 

 

جهت مشاوره تلفنی رایگان کلیک کنید

 

 

Bondi House_4.jpg

 

 

«واکنش، نقش متقابل نور، رنگ و بافت را به‌عنوان بیانی از کاربرد می‌بیند، و از طریق تونالیته‌های مختلف و در برخی موارد، اشباع رنگ، حسی از رنگ وجود دارد.»

 

 

Bondi House_5.jpg

 

 

INGREDIENTS

 

Furniture, Art & Decor – Montmartre StoreUtopia Art SydneyBrett StonewareConley & CoCuratorial & CoKatherine WatsonOndeneSophie CeramicsGreat DaneGreg NataleLong Courrier Paris SydneyAlana WilsonMark Howson.M ContemporaryDamon MoonKerrie OliverKatarina Wells CeramicsStudio Henry WilsonElla BendrupsModern TimesProject Gallery 90Theresa HuntSpace Furniture.

 

 

 

طراحی خود را به ما بسپارید

مشاوره رایگان 

کلیک کنید

 

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

 

 

منبع :

 

 

https://studiocddesign.com/new-blog-1/tag/Interior+Design