نمونه طراحی رستوران

 

 

بار و رستوران گلوریتا

 


8 مارس 2021

EDITORIAL STYLINGDESIGN AWARDSBLOG FEATUREINTERIOR STYLINGSTUDIO CD DESIGN

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

گلوریتا با الهام از عشق مشتری به همه چیز ایتالیایی، یک بار و رستوران 220 نفره است که برای شکل دادن به یک منطقه شرکتی در شمال سیدنی به یک مقصد غذاخوری، غذاخوری و سرگرمی پر جنب و جوش طراحی شده است. گلوریتا شامل تبدیل چالش‌برانگیز یک جعبه شیشه‌ای بزرگ، حجیم و دو ارتفاع در یک برج تاریخی جدید، به یک رستوران صمیمی بود.

 

معماری و طراحی داخلی توسط Alexander & Co. پروژه کامل در اینجا نشان داده شده است.


عکاسی توسط آنسون اسمارت. یک ظاهر طراحی شده توسط STUDIO CD.

 

 

Alexander&Co_Glorietta_12022087678.jpg

 

 

جهت مشاوره طراحی رایگان کلیک کنید

 

 

تبدیل نوآورانه این فضا از یک مکان تجاری بی شکل به یک رستوران صمیمی اکنون برای جویندگان بعد از ظهر اسپریتز، ناهارخوری های خوب آخر شب و همچنین CASUALDOW جذاب است.

 

 

glorietta.jpg

 

 

گلوریتا به عنوان مستأجر سکو، محدودیت های کلیدی مختلفی را ارائه کرد. یک ویژگی سرد و تجاری، از جمله سقف باز که به تاسیسات پایه ساختمان اجازه می دهد تا موثر و سازگار باقی بمانند. این موانع باعث شد تیم ما سخت تلاش کند تا حس هویت، صمیمیت و گرمی ایجاد کند.

 

ابتدا فضا به زون های مجزا تجزیه شد. این امر با اعمال طیف وسیعی از درمان‌های کف برای هر فضا، از جمله بتن صیقلی اطراف میله و ناهارخوری شمالی تا تخته‌های چوبی در فضای غذاخوری مرکزی و دال‌های بتنی اطراف آشپزخانه به دست آمد. مقیاس بزرگ، حجم، نما و مساحت طبقه مرتفع به مزیت هایی برای ایجاد تئاتر و منحصر به فرد فضایی تبدیل شد.

 

 

Alexander&Co_Glorietta_12022087624.jpg

 

 

جهت مشاوره طراحی رایگان کلیک کنید

 

 

استفاده هوشمندانه از پنج گزینه مختلف برای نشستن، هر منطقه را بیشتر ایجاد می کند، از میزهای چوبی بلند و چهارپایه در بار، میز و صندلی مشترک گرفته تا ضیافت چرم سبز زیتونی، میزهایی با رنگ قرمز زنگ زده و صندلی های چوبی خمیده. یک اجاق پیتزا، آشپزخانه اوپن، پیشخوان ناهار خوری و نوار نوار ورودی. افزودن فضا و علاقه، در حالی که نوار برای دید خیابان و شامل ردپا و مقیاس قرار داشت.

 

یک پالت خاکی، ارگانیک و گرم از طریق انتخاب دقیق اثاثیه و یراق آلات معاصر و در عین حال بادوام به دست آمد. عناصر طراحی لطیف، فضا را از چوب بازیافتی، چرم های زیتونی و زردآلو و کاشی کاری، میزهای قرمز زنگ زده، برنجی، کرم ها و پرده های کتانی گندمی رنگ که محل برگزاری را احاطه کرده اند، نرم می کند. سقف حصیری طاقدار "منظره ابری" تاثیر سقف پانل های نقره ای را ملایم می کند.

 

 

glorietta 2.jpg

 

 

INGREDIENTS

 

Furniture, Art & Decor – Top 3 by DesignJerico ContemporaryMontmartre StoreUtopia Art SydneyBrett StonewareSands MadeGreg NataleConley & CoCuratorial & CoKatarina Wells CeramicsManyara HomeSaardeHolly Ryan StudioPalmer & PennKati WatsonThe RaconteurMud Australia.

 

 

 

طراحی خود را به ما بسپارید

مشاوره رایگان 

کلیک کنید

 

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

 

 

منبع :

 

 

https://studiocddesign.com/new-blog-1/tag/Interior+Design