طراحی داخلی در برزیل

 

 

5 طراح داخلی برتر برزیلی


 26 ژوئن 2015 ویراستار

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

  
آیا تا به حال پروژه های بهترین طراحان داخلی آمریکای جنوبی را دیده اید؟ امروز ما طراحان داخلی برتر یکی از بزرگترین کشورهای این قاره - برزیل - و تعدادی از شگفت انگیزترین آثار آنها را معرفی می کنیم.

 

 

 

آرتور کاساس


در سال 1983 از دانشگاه مکنزی در رشته معماری و شهرسازی فارغ التحصیل شد. او استودیو Arthur Casas را در سال 1999 تأسیس کرد. معماری او به طور خاص در نیویورک، پاریس، توکیو، بوئنوس آیرس، ریودوژانیرو و سائوپائولو گسترش یافته است. توسعه پروژه های مسکونی و تجاری با روشی کاملا مشخص. او در دو دوسالانه معماری در سائوپائولو، در سال‌های 1997 و 2003 و دوسالانه بوئنوس آیرس در سال‌های 2003، 2005 و 2007 شرکت کرد. در سال 2009 سخنرانی کرد و در دوازدهمین دوسالانه بوئنوس آیرس جایزه دریافت کرد. از او دعوت شد تا در مورد کارگاه های تولید خود در شیلی، آرژانتین، مکزیک، ایالات متحده آمریکا و اسپانیا صحبت کند. او در سال 2007 کتابی در مورد کار و رابطه اش با شهر سائوپائولو منتشر کرد و هم اکنون در چاپ دوم است.

 

 

best interior designers - top 5 designers in brasil-artus casas

 

 

 

کارلوس روسی


معمار کارلوس روسی، که بیش از 20 سال در تجارت حضور دارد، پروژه های خود را در اکثر ایالت های برزیل و همچنین برخی از کشورهای اروپا، آمریکای مرکزی و آفریقا توسعه می دهد. آثار او در نمایش‌ها، مجلات تجاری و کتاب‌های بین‌المللی به نمایش درآمده و از طریق جوایز مختلف در مسابقات بزرگ برزیل به رسمیت شناخته شده‌اند. پروژه های او حوزه های بسیاری را شامل می شود - شرکتی، سازمانی، تجاری، مهمان نوازی، مسکونی و طراحی. شرکت او - Carlos Rossi Architecture - به دلیل راه حل های نوآورانه و سبک معاصر شناخته شده است که بر شخصیت و عملکرد در خلاقیت های خود تأکید می کند.

 

 

best interior designers - top 5 designers in brasil-carlos rossi

 

 

 

دیوید باستوس


دیوید بستوس از مسیر منحرف شد و احتمالاً توسط خانواده پزشکانش به سمت او کشیده شد، زمانی که تصمیم گرفت در دانشگاه فدرال باهیا در رشته معماری تحصیل کند. اگر باهیا یک پزشک را از دست داد، معمار خلاقی را به دست آورد تا بتواند زندگی را به منطقه اسکله متروک سالوادور بازگرداند. پس از نصب دفتر او در اسکله در سال 1995 بود که به اسکله رستوران تراپیش آدلاید کانونی رسید. در نتیجه بازسازی انبار قدیمی و دهانه در طبقه بالای سوله، مرکز طراحی باهیا، انجام شد.

 

دیوید باستوس در دوران دانشجویی تجربیاتی را در سازمان‌های عمومی در حوزه‌های مسکن و برنامه‌ریزی شهری تجربه کرد که برای استفاده بی‌نقص او از فضاها ضروری بود. او با اختلاط قدیم و جدید و تمرکز بر تأثیر برخی مواد، می‌گوید: «هر شغلی خوانش خاص خود را دارد و نتایج خوبی به بار می‌آورد، زمانی که به روشی درست توسعه داده شود» بنابراین دیوید باستوس سبک خود را اصلاح کرده و اثری از خود بر جای گذاشته است. در چشم انداز سالوادور با ظرافت و ظرافت.

 

 

best interior designers - top 5 designers in brasil-david bastos

 

 

 

فرناندا مارکز


فرناندا مارکز در سائوپائولو متولد شد و در رشته معماری از دانشگاه سائوپائولو فارغ التحصیل شد. او در اوایل کار خود، نزد جیان کارلو گاسپرینی، یکی از استادان معماری معاصر در برزیل شاگردی کرد. در سال 1990 او دفتر خود را با نام FERNANDA MARQUES ARCHITECTS افتتاح کرد که به عنوان کانالی برای کارهای چند رشته ای آن عمل می کند.

 

 

best interior designers - top 5 designers in brasil-fernanda marques

 

 

 

ژائو منصور


شرکت João Mansur Architecture Design Art که در سال 1984 تأسیس شد، در ابتدا بر روی طراحی داخلی متمرکز شد و تنها در دو سال بیش از 50 پروژه مختلف را اجرا کرد. در سال 1367 به عنوان یکی از 10 دفتر برتر کشور مورد توجه مطبوعات تخصصی قرار گرفت. در همان سال این شرکت برای دنیای شرکت ها افتتاح شد و توسط شرکت جورجیو آرمانی برای ورود آنها به برزیل استخدام شد.

 

این شرکت پروژه های مختلف معماری، طراحی داخلی و دکوراسیون را در سرتاسر جهان به طور عمده در اروپا، آمریکای جنوبی و ایالات متحده آمریکا اجرا کرد. این پروژه ها شامل اقامتگاه ها و آپارتمان ها و همچنین رستوران ها، هتل ها، مغازه ها و کلوپ های شبانه می باشد.

 

 

best interior designers - top 5 designers in brasil-Joao Mansur

 

 

 

 

طراحی خود را به ما بسپارید

مشاوره رایگان 

کلیک کنید

 

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

 

 

منبع :

 

 

https://www.bestinteriordesigners.eu/top-5-best-interior-designers-in-brazil