18 استایل شیک طراحی داخلی مدرن

 

 

18 خانه شیک با طراحی داخلی مدرن


دکوراسیون داخلی در سراسر جهان نشانه های طراحی از سبک مدرن اواسط قرن است

 


نوشته هانا مارتین

21 فوریه 2017

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

در دهه‌های 1940 و 1950، طراحی مدرن در اواسط قرن، با خطوط تمیز، چوب‌های گرم و رنگ‌های پررنگ تودوزی (اغلب با بافت‌های پشمی و الهام‌گرفته از لباس‌های مردانه)، ظاهر خانه‌ها را تغییر داد. ناگهان، کمتر، بیشتر بود، و تزیین خانه به دنبال یافتن طرحی بود که فرم در آن کارکرد را داشته باشد - فلسفه ای که تا به امروز الهام بخش طراحان است. از صندلی‌های میس ون در روهه بارسلونا گرفته تا طرح‌های چارلز و ری ایمز برای هرمان میلر، مبلمان مدرنیستی بی‌شماری در طول سال‌ها در صفحات بعد از میلاد ظاهر شده‌اند. در اینجا، ما شما را به داخل یک عمارت بورلی هیلز، یک دوبلکس در شهر نیویورک، یک آپارتمان در پاریس و دیگر خانه‌هایی می‌بریم که اوج طراحی مدرن را به نمایش می‌گذارند.

 

 

This image may contain Furniture Table Coffee Table Indoors Room Tabletop Living Room Interior Design and Housing
Photo: Roger Davies
1/18

 

در خانه‌ای در بورلی هیلز که توسط شرکت معماری Marmol Radziner با طراحی داخلی توسط Boehm Design Assoc. ابداع شده است، اتاق بزرگ با لوازم اصلی قرن میانه مدرن مانند صندلی‌های بارسلونا Mies van der Rohe و Otoman توسط Knoll مبله شده است.

 

 

This image may contain Building Architecture Housing Indoors and Office Building
Photo: Scott Frances
2/18

 

اتاق نشیمن در پنت هاوس دیوارهای شیشه ای در یک دوبلکس شهر نیویورک که توسط معماران استیون هریس بازسازی شده و توسط ریس رابرتز + شرکا تزئین شده است، یک صندلی قدیمی Milo Baughman در پیش زمینه دارد.

 

 

Image may contain Furniture Living Room Room Indoors Table Coffee Table Interior Design and Lobby
Photo: Pieter Estersohn
3/18

 

در کتابخانه یک اقامتگاه بوستون که توسط معمار دل میچل بازسازی شده و توسط تاد هیز تزئین شده است، فانوس های آندره دوبرویل در بالای مانتل قرار دارد. وسایل سقفی Seguso دهه 1960 هستند و مبل های ادوارد ورملی با پارچه لارسن پوشانده شده اند.

 

 

دیدن پروژه های گروه معماری مشاور

 

 

This image may contain Furniture Table Room Living Room Indoors Coffee Table Rug Fireplace and Hearth
Photo: Roger Davies
4/18

 

اتاق نشیمن خانه طراح والدو فرناندز در دهه 1960 در بورلی هیلز با یک جفت صندلی باشگاهی کلاسیک ژاک آدنت و یک پارچه ابریشمی چوبی ساخته شده از Émile-Jacques Ruhlmann که با بوم لوسیو فونتانا پوشانده شده است، مبله شده است.

 

 

Image may contain Furniture Table Living Room Room Indoors Interior Design Chair and Bookcase
Photo: Scott Frances
5/18

 

در اتاق زیر شیروانی شهر نیویورک با معمار استیون هریس و طراح داخلی لوسین ریس رابرتز، قفسه‌های کتاب به یادماندنی فضاهای نشیمن و غذاخوری را ترسیم می‌کنند که دارای چاپ ژرژ براک 1960 (در سمت چپ) و صندلی‌های Ib Kofod-Larsen در غذاخوری ریس رابرتز + شرکا است. جدول.

 

 

This image may contain Room Living Room Indoors Furniture Couch Interior Design Building Architecture and Human
Photo: Richard Powers
6/18

 

اتاق نشیمن عمارت مدرن برایان گریزر، تهیه کننده فیلم و تلویزیون، در سانتا مونیکا، کالیفرنیا، با طراحی داخلی والدو فرناندز، دارای صندلی های مثلثی ریک اونز و نقاشی ریچارد پرینس است.

 

 

Image may contain Furniture Table Living Room Room Indoors Interior Design Coffee Table Fireplace Hearth and Rug
Photo: William Waldron
7/18

 

خانه ای در آسپن، کلرادو، طراحی شده توسط Shelton، Mindel و Assoc. دارای مبلمان میانه قرن از جمله صندلی های Joseph Paul D’Urso توسط Knoll.

 

 

دیدن پروژه های گروه معماری مشاور

 

 

Image may contain Furniture Living Room Indoors Room Table Coffee Table Interior Design and Couch
Photo: Richard Powers
8/18

 

در خانه معمار چارلز زانا درست در خارج از پاریس، مجسمه نقره ای استرلینگ تاکاشی موراکامی بین دو بخش اتاق نشیمن قرار گرفته است و شزلون از جنس استنلس استیل ساخته کریستف پیلت است.

 

 

This image may contain Furniture Chair Table Dining Table Indoors Room and Dining Room
Photo: Laura Resen
9/18

 

یک میز و صندلی ناهارخوری قدیمی اثر هانس جی وگنر و یک چراغ آویز آرتلوس مربوط به سال 1963، اتاق غذاخوری یک خانه بریج همپتون، نیویورک را که توسط شرکت معماری Deborah Berke Partners، با طراح داخلی توماس اوبراین از Aero Studios طراحی شده است، تجهیز می کند. .

 

 

Image may contain Furniture Chair Table Tabletop Dining Table Room Lobby Indoors Interior Design and Rug
Photo: Pieter Estersohn
10/18

 

صندلی‌های بار توسط چارلز و ری ایمز برای هرمان میلر و یک صندلی قیچی پیر ژانرت برای Knoll در اتاق صبحانه خانه معمار لی لدبیتر در نیواورلئان نصب شده‌اند.

 

 

Image may contain Furniture Chair Dining Table Table Interior Design Indoors Room Flooring and Dining Room
Photo: Pieter Estersohn
11/18

 

در خانه غول اسباب و اثاثیه شیکاگو، هالی هانت، دو پوکور ماتیس در آشپزخانه نزدیک یک میز توسط Christian Astuguevieille و صندلی های استودیو Holly Hunt به نمایش گذاشته شده است.

 

مقالات مرتبط :

 

شخصیت طراحی شما چیست؟

 

طراحی عالی: ایده های دکور خانه و الهام بخش برای هر سبکی

 

 

 

Photo: Joshua McHugh
12/18

 

در اتاق نشیمن خانه Guido Palau در شهر نیویورک، یک صندلی راحتی مدرن دانمارکی و عثمانی از Wyeth در مقابل شومینه قرار دارد، که توسط آینه Tommi Parzinger پوشیده شده است.

 

 

دیدن پروژه های گروه معماری مشاور

 

 

Image may contain Furniture Table Coffee Table Chair Indoors Rug Room Interior Design Living Room and Housing
Photo: Richard Powers
13/18

 

در خانه ای در آسپن توسط طراح Shawn Henderson و معمار Scott Lindenau، صندلی های باشگاه اتاق نشیمن، مبل الهام گرفته شده از Jean Royère، میز کوکتل و فرش همگی توسط Shawn Henderson طراحی شده بودند. صندلی عقب دوکی قدیمی Hans Wegner متعلق به Wyeth است.

 

Photo: Matthieu Salvaing
14/18

 

 

یک نقاشی جورج کاندو در آپارتمان استکهلم جووانا باتاگلیا-انگلبرت، سردبیر مد در W و ژاپنی ووگ، و اسکار انگلبرت، توسعه‌دهنده املاک و مستغلات، سروصدا می‌کند. یک چراغ دیواری Freeform از Jean Royère در بالای بوفه اتاق نشیمن جورج ناکاشیما موج می زند و مبل ولادیمیر کاگان دور میز پایین پیر چاپو منحنی است.

 

 

Image may contain Furniture Table Indoors Living Room Room Housing Building Coffee Table Couch and Interior Design
Photo: Roger Davies
15/18

 

طراح والدو فرناندز و معمار مایکل کواک در بازسازی خانه ساحلی جان لاوتنر در سال 1980 جیمی مک کورت در مالیبو، کالیفرنیا با یکدیگر همکاری کردند. اتاق نشیمن با میزهای کوکتل شارلوت پریاند، عثمانی‌های اسکار نیمایر و یک مبل و صندلی باشگاه ژان رویر قدیمی تجهیز شده است. جفت مجسمه سمت چپ اثر ایسا گنزکن است.

 

 

دیدن پروژه های گروه معماری مشاور

 

 

Photo: William Waldron
16/18

 

در خانه ای در منهتن که توسط تونی اینگرائو و رندی کمپر طراحی شده است، اتاق نشیمن دارای دیوارکوب های ماریا پرگای و میزهای کناری فیلیپ هیکویلی، تمام قطعات قدیمی از Galerie Yves Gastou، و همچنین یک میز کوکتل لاکی فرانسوی دهه 1920، یک میز به سبک ژان میشل فرانک است. مبل سکشنال ساخته جوناس و یک صندلی دمپایی ادوارد ورملی در حدود 1950 از Duane Modern. مجسمه رومیزی در سمت چپ، اثر مارتین مگنا است.

 

 

Image may contain Furniture Chair Table Room Living Room Indoors Coffee Table Flooring Rug and Interior Design
Photo: Joshua McHugh
17/18

 

یک نقاشی ریچارد پوست-دارت اتاق نشیمن یک خانه بریج همپتون، نیویورک را بررسی می‌کند که توسط شرکت معماری، فضای داخلی و منظره Sawyer|Berson ایجاد شده و توسط LRS Designs مبله شده است. در کنار شومینه یک جفت صندلی راحتی Nino Zoncada دهه 1950 از Van den Akker قرار دارد که با پارچه پولاک پوشیده شده است، در حالی که صندلی های باشگاه Duane Modern با روکش پارچه رومو رو به میز کوکتل سفارشی Antony Todd Home هستند. مجسمه شیشه ای رنگارنگی که در نزدیکی پنجره نمایش داده می شود، اثر مونیکا گوگیسبرگ و فیلیپ بالدوین است.

 

 

This image may contain Furniture Chair Living Room Room Indoors Couch Interior Design Lobby Table and Home Decor
Photo: François Halard
18/18

 

در کتابخانه یک خانه شهری در منهتن، صندلی‌های پیر ژانرت دهه 1950 با کوسن‌هایی که با مخمل پیر فری پوشانده شده‌اند با شزلون اسکار نیمایر جفت می‌شوند. چراغ طبقه دهه 50 ایتالیایی است و فرش توسط ABC Carpet & Home; نقاشی بزرگ از آرون یانگ است و عکسی از رومن سیننر در بالای یک شومینه مرمری اصلی خانه نمایش داده شده است.