ایده های اصلی طراحی اتاق خواب

 

 

 

ایده های اصلی طراحی اتاق خواب

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

اتاق خواب از دیرباز به عنوان مکانی برای خواب و استراحت در نظر گرفته شده است. کارکرد اصلی آنها ارائه کمک و گرما، با استفاده از مفیدترین مبلمان و اثاثیه است. همه اینها در سال های اخیر تغییر کرده است. خانه های مدرن اتاق خواب را چیزی فراتر از یک اتاق دیگر در خانه می دانند. آنها به معنای واحه ای از آرامش، فضایی آرامش بخش برای فرار از استرس و فشارهای زندگی هستند. با توجه به این تغییر در دیدگاه و نحوه درک ما از اتاق خواب ها، تغییرات زیادی در نحوه طراحی این اتاق ها رخ داده است. طراحی آنها به جای اینکه صرفاً سودمند باشد، دلپذیر و کاربردی شده است. این نیاز طراحی های اتاق خواب را مجبور کرده است که التقاطی و عجیب و غریب شوند، بدون اینکه گرمای دعوت کننده آنها را تضعیف کند. طراحی اتاق خواب مدرن همه چیز در مورد تزریق دوز سالم از شخصیت صاحب، ایجاد ظاهری متفاوت و ساختن شخصیت های مختلف است. استفاده کودک از اتاق خواب ممکن است بسیار متفاوت از دوره لیسانس باشد، زوج ها ممکن است از چیزهای مختلفی لذت ببرند و ممکن است بخواهند طراحی اتاق خواب را متناسب با نیازهای خود تنظیم کنند. اتاق خواب اصلی می تواند با یک سری ایده کار کند. ترفند این است که چگونه باید در مورد آن اقدام کرد؟ در زیر چند ایده ضروری برای اتاق خواب آورده شده است تا مهم ترین فضایی را در خانه بسازید که در پایان یک روز شلوغ منتظر ورود به آن هستید.

 

 

Master Bedroom Design Ideas Intro

 

 

 

تخت و تشک مناسب را انتخاب کنید


تخت‌خواب‌ها همیشه بیشتر برای عملکردشان خریداری شده‌اند تا ظاهر یا راحتی. در پایان روز جایی است که دراز می کشیم و استراحت می کنیم. یک تشک نرم و راحت و قاب چوبی یا فلزی همان چیزی است که ما می خریم و فکر می کنیم کافی است. خرید تخت در واقع مستلزم خیلی بیشتر است. این در مورد نوع تشکی است که باید خریداری شود، چه پنبه ای، چه زغالی یا فنری. فریم ها می توانند فلزی، چوب فشرده یا چوب سنگین باشند. تخت‌خواب‌های 4 پوسته مانند تخت‌خواب‌های پرطرفدار با فضای ذخیره‌سازی مد شده‌اند. ملحفه ها و مبلمان در طیف وسیعی از پارچه ها، مواد و طرح ها موجود است. قبل از خرید یک تخت یا هر چیزی که با آن انجام شود، مهم است که بدانید چه چیزی با نیازهای شما مطابقت دارد و همچنین راحتی و نگهداری که مستلزم آن است.

 

 

Pick The Right Bed And Mattress For Master Bedroom

 

 

 

اضافه کردن بافت با پارچه


در طراحی داخلی، بافت ها شخصیت و عمق را به فضا می بخشند. این امر به ویژه در اتاق خواب هایی که با بافت ها در مواد مختلف بازی می کنند صادق است. برای اتاق خواب اصلی، فضایی از گرما و آرامش چیزی است که می خواهید ایجاد کنید. منسوجات حسی خانگی به یک فضا می بخشند و می توان از آنها به اندازه دلخواه استفاده کرد. اولین پارچه‌هایی که اهمیت دارند، ملافه‌ها هستند - روتختی، روتختی، روبالشی. همانطور که ما به استفاده از سرویس خواب عادت داریم، لایه بندی با متریال های متعدد نیز باید امتحان شود. استفاده از موادی مانند ابریشم، پنبه و پشم به روش های مختلف فضایی را ایجاد می کند که ترک آن آسان نیست. یک فرش پرتابی یا پتوی چوبی اضافه شده در هوای سرد، بقیه فضا را گرم می کند. فرش های کف گرم، فرش ها و تشک های پا همگی وسایلی هستند که برای ایجاد شخصیت در فضای اتاق خواب در کنار هم قرار می گیرند.

 

 

طراحی ویژه + ... مشاوره رایگان

 

 

Add Textures with Textiles for Master Bedroom Design

 

 

 

ذخیره سازی را در طراحی بسازید


اتاق‌های خواب اغلب دارای فضای ذخیره‌سازی محدودی هستند و مردم تلاش می‌کنند تا از آنچه در دسترس است استفاده کنند. یکی از راه های هوشمندانه برای اطمینان از فضای ذخیره سازی بیشتر این است که در وهله اول آن را به بخشی از طراحی اتاق خواب تبدیل کنید. راه حل های ذخیره سازی مفید زیادی وجود دارد که می توانند در دکوراسیون اتاق خواب اصلی شما گنجانده شوند، که می توانند شیک، باهوش و همچنین کاربردی به نظر برسند. برای مبتدیان، برای اطمینان از طراحی فضای ذخیره‌سازی که حتی با تمام تغییرات در دکوراسیون دوام می‌آورد، سرمایه‌گذاری در سیستم کمد/کمد داخلی را در نظر بگیرید. این را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنید و تمام وسایل شخصی خود را - اعم از لباس، کفش یا لوازم جانبی - ذخیره کنید. قفسه های باز راه حل کمتر دائمی هستند. صندوق عقب چوبی، نشیمنگاه پنجره و میزهای کناری از دیگر فضاهای ذخیره سازی هستند که صرف نظر از نیازهای نوسان اتاق خواب به کار می آیند.

 

 

Build Storage into Design for Master Bedroom

 

 

 

دیوارهای خود را زنده کنید


به همان اندازه که دیوارهای سفید ساده ساده و درهم به نظر می رسند، پس از مدتی می توانند یکنواخت و تیره شوند. ترفند در طراحی دیوارهای اتاق خواب این است که آنها را طاقت فرسا نکنید، اما یک ویژگی شخصی به آنها اضافه کنید. یک کاغذ دیواری کم رنگ در یک دیوار بافت را بازی می کند و نیاز به قاب و سایر تزئینات را از بین می برد. از طرف دیگر، دیوارهای پاستلی می‌توانند با برخی از لوازم جانبی دیوار یا دکور به فضا کمک کنند. این جزئیات ظاهر خانه را مشخص می کند. در حالی که یک ساعت قدیمی می‌تواند جزئیات دوره را به ارمغان بیاورد، قطعات دکور فلزی براق می‌توانند به یک فضای ساده دیگر اشاره‌ای از معاصر داشته باشند.

 

 

طراحی ویژه + ... مشاوره رایگان

 

 

Liven up your Walls for Master Bedroom Design

 

 

 

مینیمالیسم را انتخاب کنید


روزهایی که اتاق خواب‌ها با مبلمان انباشته شده بودند و تکه‌های آن جایی در هیچ جای دیگر خانه پیدا نمی‌کرد، گذشته است. اتاق خواب های اصلی امروزی دارای خطوط تمیز، زبان ساده و دکور مینیمال هستند. طراحی مینیمالیسم را با کاهش درهم و برهمی، ایجاد پیچیدگی و ظرافت آسان بدون به خطر انداختن کاربرد، تعریف می کند. مینیمالیسم همچنین به بازی با دکور، رنگ های متضاد و تغییر یک اتاق روشن و مطبوع به اتاقی با رنگ تیره پیچیده، بدون تلاش زیاد کمک می کند.

 

 

Opt for Minimalism for Master Bedroom Design

 

 

 

به هنر و شخصیت فکر کنید


هنر برای طراحی اتاق خواب اصلی ضروری است. این یک گفتگو و بازتاب شخصی است، علاقه ها و ناخوشایندهای یک فرد را به نمایش می گذارد. هنر تعریف و سوال است و تک قطعه ای است که می تواند به اتاق خواب اصلی شما شخصیت و عمق ببخشد. هنگام انتخاب هنر، چیزی را انتخاب کنید که با شما به عنوان یک فرد طنین انداز شود. بسیاری از قطعات کوچک یا یک اثر هنری منحصر به فرد را انتخاب کنید که می تواند روی تخت شما یا روی یک دیوار نمایش داده شود. با رنگ ها و تضادها بازی کنید و از آن به عنوان نقطه مرجع برای ساختن شخصیت فضای خود استفاده کنید.

 

 

Think Art and Character for Master Bedroom Design

 

 

طراحی ویژه + ... مشاوره رایگان

 

 

یک آیتم لنگر را انتخاب کنید


لنگرها جملاتی هستند – چه در مبلمان، چه در اثاثیه، چه در رنگ و چه در طرح – که می توان با هر چیزی که در دکوراسیون اتاق خواب وجود دارد، بازی کرد. یک پاتختی، یک جعبه چوبی ذخیره سازی، یک قطعه هنری بزرگ، کنجکاوی های زیبا، هر چیزی می تواند یک آیتم لنگر باشد. اگر ثابت می شود طراحی اتاق خواب پیچیده است، ابتدا این را انتخاب کنید و هر چیز دیگری را حول ظاهر و احساس این مورد بسازید. نورپردازی همچنین می تواند یک لنگر باشد و کل اتاق خواب را می توان بر روی قرار دادن وسایل روشنایی، لامپ ها و سیلوئت های آنها طراحی کرد. آنچه مهم است نوع خلق و خوی است که می خواهید ایجاد کنید و چگونه می تواند در روز و شب ظاهر شود.

 

 

Pick an Anchor Item for Master Bedroom Design

 

 

نور، بافت، مواد و موارد دیگر به طراحی اتاق خواب رویاهای شما کمک می کند. از آنجایی که این فضا چند حسی است، برای طراحی آنها فکر زیادی می شود. اتاق خواب ها به مقدار مساوی از صندلی، انبار، نور و شخصیت نیاز دارند. ترفند شخصی سازی آنها این است که هرگز از بازی با طراحی آنها نترسید و فضایی ایجاد کنید که هرازگاهی بتوانید از آن فرار کنید.