دکوراسیون عاشقانه

 

دکوراسیون اتاق رمانتیک برای خانه شما

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

ایده های تزئینی به سبک رمانتیک - سفید در اتاق نشیمن، اتاق خواب، شیشه های داروخانه، تاج گل و پرده های شفاف.

 

این ایده های دکوراسیون رمانتیک را به کل خانه خود بیاورید

لازم نیست که عاشقانه فقط برای روز ولنتاین یا اتاق خواب رزرو شود. در واقع، یک رویکرد دکوراسیون رمانتیک راه خود را فراتر از دکوراسیون اتاق خواب باز می کند و یک سبک تزئینی متمایز برای بسیاری از اتاق های خانه است. برخی از عناصر کلیدی طراحی وجود دارد که به شما کمک می کند این رویکرد را در خانه خود زنده کنید و ما آنها را در اینجا با شما به اشتراک می گذاریم.

 

 

مشاوره رایگان  ؛  کلیک کنید...

 

 

پالت رنگ خاموش

با یک پالت رنگی ملایم و کم رنگ شروع کنید - سفیدهای خنثی، صورتی های غبارآلود، زرد کم رنگ و گل های پاستیلی را در نظر بگیرید. یک پالت رنگ کاملا سفید را در نظر بگیرید و سپس آن را با بافت‌های فرسوده و دلپذیر مانند چوب‌های سفید و چوب‌های روستایی ترکیب کنید.

 

 

نمونه کارهای طراحی گروه معماری مشاور

 

بافت شمارش می کند

افزودن پارچه های نرم و دلپذیر برای یک سبک دکوراسیون رمانتیک ضروری است. روکش های روی صندلی عاشقانه ، روتختی های شنل، روتختی های مخملی، پرده های توری، و روتختی های ماتلاس همه گزینه های عالی هستند.

 

لایه به بالا

لایه بندی بافت ها برای دکوراسیون رمانتیک خانه مهم است. شمع روی ملافه در وزن ها، رنگ ها و پارچه های مختلف. به دنبال بالش‌های تزئینی تخت و تکه‌های برجسته باشید که از پارچه‌های برجسته مانند حاشیه، توری توری، رفل و روبان استفاده می‌کنند.

 

 

چراغ رومیزی شیشه ای

 

   دیدن پروژه های گروه معماری مشاور   

 

 

 

لمس های برازنده

لحن راحت ظاهر رمانتیک به زیبایی با لبه ای از پیچیدگی در تضاد است. یک لوستر کریستالی زیبا، یک چراغ رومیزی شیشه‌ای، شیشه‌هایی به سبک داروسازی، درخشش قدیمی شیشه‌های جیوه‌ای یا یک قاب عکس صدفی مروارید به آن اضافه کنید. اضافه کردن چند دستگیره در کریستال را فراموش نکنید!

 

 

صندلی های پرزدار

 

 

مبلمان زنانه

رمانتیک‌ترین اتاق‌ها دارای مبلمانی با ظاهری کاملاً زنانه هستند. مبل‌های سبک کوئین آن، صندلی‌های برجسته ، چوب‌های تیره، و نیمکت‌هایی با پایه‌های منحنی ظریف، اضافات زیبایی را ایجاد می‌کنند.

 

 

تاج گل های بهاری برای درب ورودی

 

 

گلها را بیاور

گلدسته یا یک تاج گل باغچه دوست داشتنی را روی درها یا درها آویزان کنید. اسپری های ظریف گل رز، چه در یک پرتاب لحافی با چاپ گل یا رزهای تازه از باغ شما که در یک گلدان شیشه ای نمایش داده شده اند، حسی رمانتیک به هر اتاقی می بخشد.

 

 

پرده های پنجره

 

نمونه کارهای طراحی گروه معماری مشاور

 

درخشش محض

پرده های شفاف، ظرافت ملایمی را به پنجره ها می بخشند، اما به همین جا بسنده نکنید. پرده‌ها یا پانل‌های شفاف می‌توانند تخت‌خواب‌ها، گوشه‌های مطالعه، قسمت‌های پانسمان یا حتی درها را نرم کنند.

 

 

تزئینی-فانوس

 

 

درخشش را ضبط کنید

هر چیدمان اتاق رمانتیک به نور محیطی ملایم نیاز دارد. یک لامپ آویز آویزان کنید یا یک رشته ظریف از چراغ های کوچک را در اطراف یک تخته سر طوماری آویزان کنید. فانوس های تزئینی به راحتی می توانند درخشش چشمگیری را به هر اتاقی اضافه کنند.

برای یک اتاق خواب رمانتیک آماده هستید؟

در مورد چگونگی ایجاد حس رمانتیک به اتاق خواب خود بیشتر بخوانید .

 

 

 

طراحی خود را به ما بسپارید  ؛