طراحی داخلی کمد لباس

 

 

 

ایده های طراحی داخلی کمد لباس

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 


کلمه "کمد لباس" ریشه در فرانسوی دارد - "کمد لباس" یا حتی "garderobe." اگر بخواهید ریشه شناسی این کلمه را مطالعه کنید، به اندازه کافی آسان است که معنی آن را ببینید. نگهبان به معنای نگهبانی و روپوش لباس هستند که در نتیجه یک محلول ذخیره سازی موثر است که از لباس های شما محافظت می کند. خاستگاه جالبی که دارد جای تعجب نیست که این تکه مبلمان بسیار بیشتر به نیازهای ذخیره سازی شما پاسخ می دهد. انتخاب طراحی داخلی کمد لباس شما کمک زیادی به سازماندهی لباس ها و لوازم جانبی شما می کند. آنها همچنین می توانند ظاهر و سبک اتاق خواب را تا حد زیادی افزایش دهند.

 

 

 

قرار دادن و اندازه بندی کمد لباس


یکی از اولین تصمیماتی که باید بگیرید این است که می خواهید کمد لباس خود را کجا قرار دهید و می خواهید چقدر بزرگ باشید. در نظر بگیرید که به چه مقدار فضای ذخیره سازی نیاز دارید و چه مقدار املاک و مستغلات گرانبها مایل به صرفه جویی در آنها هستید. چند نفر قرار است از کمد لباس استفاده کنند؟ آیا به بخش های «او» و «او» جداگانه نیاز دارید؟ بر این اساس ابعاد کمد لباس را تعیین کنید. در جایی که می خواهید کمد لباس را قرار دهید خلاق باشید. با چنین ایده های هوشمندانه ای برای طراحی داخلی کمد لباس در بازار، نامناسب ترین فضا و عجیب ترین گوشه ها را می توان به انباری زیبا تبدیل کرد. از طرف دیگر، تمام فضای موجود را با کمد لباس پر نکنید، هر چند فضای ذخیره اضافی وسوسه انگیز باشد. در مورد نیازها و فضای خود واقع بین باشید و کمدها را متناسب با آنها اندازه بگیرید.

 

 

Placing And Sizing The Wardrobe

 

 

 

ساخت یا خرید؟


هنگامی که نیازهای ذخیره سازی خود را مشخص کردید، وقت آن است که به سؤال مهم ساخت یا خرید پاسخ دهید. زمان هیجان انگیزی در بازار مبلمان خانگی است و امکانات موجود بیشتر از همیشه است. به خصوص اگر بودجه یک محدودیت است یا سرعت بسیار مهم است، خرید کمد لباسی را در نظر بگیرید که با مشخصات شما مطابقت داشته باشد. با این حال، اگر نمی‌خواهید مصالحه کنید و می‌خواهید یک راه‌حل سفارشی مطابق با نیازهای شما ساخته شود، به کسی مراجعه کنید که بتواند کمد لباس‌ها را از ابتدا برای شما بسازد.

 

 

Build Or Buy

 

 

 

کمد لباس برای هر نیاز و فضا


اگر انتظار دارید در خانه خود در حرکت باشید و می خواهید اثاثیه ارزشمند خود را با خود جابجا کنید، کمد لباس مستقل را کشف کنید. اگر فضای ذخیره‌سازی بیشتری می‌خواهید، به جای آن کمدهای دیواری از کف تا سقف را نصب کنید. اینها بسته به ترجیح شما بدون یا بدون شیروانی عرضه می شوند. آنها یک انتخاب همیشه سبز هستند و در طیف وسیعی از سبک ها و مواد موجود هستند. شما به سختی می توانید با آنها اشتباه کنید. درهای کشویی یک جایگزین مفید برای کسانی هستند که فضای محدودی دارند و اجازه چرخاندن درها را نمی دهند. آنها همچنین می توانند اتاق را کاملاً شیک و براق جلوه دهند، بنابراین قطعاً آنها را در لیست توجه خود قرار دهید. با این حال، داشتن درهای کشویی به این معنی است که نمی توانید یک کشوی وسط بلند داشته باشید و نمی توانید تمام محتویات کمد را به یکباره مشاهده کنید. آیا می خواهید از دو دیوار مجاور و گوشه بین استفاده کنید؟ یک کمد لباس L شکل با گزینه اضافی درهای کشویی نصب کنید تا از آن گوشه نهایت استفاده را ببرید. اگر سقف شیب‌دار دارید و نمی‌خواهید مانع ذخیره‌سازی شما شود، کمدهای شیب‌دار می‌توانند به خوبی به شما کمک کنند. در نهایت، اگر به اندازه کافی فضای دارید، هیچ چیز مانند کمد لباسی مجلل نیست. اینها در سه چیدمان U شکل، G شکل و موازی هستند و فضای زیادی برای همه لباس ها و لوازم جانبی به شما می دهند.

 

 

A Wardrobe for Every Need and Space

 

 

 

جهت مشاوره رایگان کلیک کنید...

 

 

 

انتخاب های عملی برای مصالح داخلی


تخته سه لا، ساخته شده با اتصال لایه های چوب برش در ورق، گزینه ای محبوب برای فضای داخلی کمد است. تخته سه لا مقاوم در برابر رطوبت، تخته سه لا مقاوم در برابر آب جوش و تخته چندلای دریایی گزینه های موجود در این ماده هستند. شما می توانید متناوبا با تخته خرده چوب، به خصوص انواع پیش لایه شده استفاده کنید. ام دی اف یکی دیگر از مواردی است که در ساخت فضای داخلی کمد لباس شما مورد توجه قرار می گیرد.

 

 

Making Practical Choices for Interior Material

 

 

 

کار را با مواد بیرونی به سبک اتاق خواب خود به پایان برسانید


با انتخاب تقریباً بی حد و حصر متریال، می توانید مطمئن باشید که چیزی برای نمای بیرونی کمد لباس پیدا می کنید که با سبک و دکوراسیون اتاق خواب شما مطابقت داشته باشد. لمینت ها، ساخته شده از لایه های رزین پلاستیکی، اغلب استفاده می شوند و در طیف وسیعی از رنگ ها و بافت ها از جمله مات و براق هستند. اگر می خواهید رنگ لاکی یا پلی اورتان براق و آسان برای نگهداری آسان باشد، جایگزین دیگری است. روکش های چوبی یکی دیگر از گزینه های محبوب هستند زیرا ظاهر چوب جامد را تکرار می کنند. آنها فقط به پولیش نیاز دارند و گاهی اوقات به عنوان تعمیر و نگهداری نیاز دارند. اگر به دنبال چیزی مدرن تر هستید، شیشه های رنگی یا حتی آینه را در نظر بگیرید. آینه می تواند جذاب و شیک به نظر برسد و فضاها را بزرگتر از آنچه هستند جلوه دهد. شیشه می تواند یک لمس شیک و مدرن ارائه دهد و بیشتر در انواع مختلفی مانند شفاف یا مات موجود است. درهای شیشه ای شفاف و شفاف به این معنی است که باید فضای داخلی کمد لباس را به طور بی نقصی مرتب کنید. در نهایت، فلز در متریال دیگری که می تواند ظاهری مدرن و صنعتی به اتاق خواب شما بدهد.

 

 

Finish off with Exterior Material Styled to Your Bedroom

 

 

 

اجزای ذخیره سازی که سازماندهی را لذت بخش می کند


در مرحله بعد باید توجه خود را به گزینه ها و اجزای سازمان معطوف کنید. یکی از پرکاربردترین سیستم های آویزانی است که میله ها را می توان در ارتفاع دلخواه شما برای لباس های کوتاه، متوسط ​​و بلند نصب کرد. آویز کامل برای لباس‌های بلند و کت‌ها به خوبی کار می‌کند، در حالی که آویز کردن سه چهارم برای لباس‌های کوتاه‌تر مانند شلوار مناسب‌تر است. اگر فقط می‌خواهید پیراهن‌ها و لباس‌هایی با اندازه‌های مشابه آویزان کنید، نیم آویز برای نیازهای شما کافی است. برخی از لباس‌ها مانند لباس‌های تا شده و تی‌شرت‌ها بهتر است در قفسه‌ها و قفسه‌ها نگهداری شوند. با قفسه‌ها و سینی‌های بیرون‌کش، نیازی نیست که وسایل برای همیشه در پشت ناپدید شوند. کشوها یکی دیگر از راه حل های ذخیره سازی است که می تواند بسیار مفید باشد، به خصوص برای وسایل کوچکتر مانند جوراب، لباس زیر و موارد مشابه. میله ها و قفسه های مخصوص لوازم جانبی مانند کراوات و کمربند در صورت نیاز می توانند نصب شوند. قفسه های کفش صاف یا شیب دار که می توانند بیرون کشیده شوند، لوازم جانبی محبوب سازمانی هستند.

 

 

Storage Components that Make Organizing a Delight

 

 

 

با کمد لباس خود خلاق باشید


اگر فضای محدودی دارید و می‌خواهید چندین پرنده را با یک سنگ بکشید، کلاه فکری خود را بگذارید و ایده‌هایی برای کمد لباس بیاورید. یک میز آرایش کامل با آینه و انباری را در کمد لباس قرار دهید یا بخشی از آن را برای میز مطالعه و قفسه کتاب تبدیل کنید. در فضای ذخیره‌سازی عمودی قرار دهید که همه آن کفش‌ها و حتی کتاب‌ها را بیرون می‌کشد. کمد لباس خود را در اطراف تلویزیون نصب کنید یا تلویزیون را در آن قرار دهید. بدون کمبود ایده‌های طراحی داخلی، متریال و چیدمان، کمد لباس یا مجموعه‌ای از کمد لباس‌ها را خواهید یافت که برای شما مناسب هستند. یکی که نیازهای کاربردی شما را برآورده می کند و ظاهر اتاق شما را کامل می کند.

 

 

Go Creative with Your Wardrobe

 

 

همانطور که تصمیم می گیرید چه چیزی را می خواهید ذخیره کنید و چگونه می خواهید آن را ذخیره کنید، باید به طرح بندی هایی فکر کنید که بیشتر برای شما جذاب هستند. عناصر ذخیره سازی را می توان به روش های مختلفی ترکیب کرد. اگر لباسی دارید که ترکیبی از وسایلی است که باید آویزان شوند یا تا شوند، آویزان جزئی را با قفسه ها و/یا کشوها ترکیب کنید. برای بخش های خاصی از کمد لباس می توانید فقط قفسه ها یا ترکیبی از کشوها و قفسه ها را نصب کنید. شما همچنین می توانید قفسه های قابل تنظیم را انتخاب کنید که به شما امکان افزایش یا کاهش ارتفاع عمودی قفسه های خود را می دهد. همچنین می‌توانید سبد ذخیره‌سازی که بیرون می‌آید را کشف کنید.

 

 

 

طراحی خود را به ما بسپارید

مشاوره رایگان 

کلیک کنید

 

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

 

 

منبع :

 

 

https://www.designcafe.com/guides/wardrobe-interior-design-ideas