فیس بوک / رسانه های اجتماعی برای معماران

 

16 مه 2021|

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

قدرت رسانه های اجتماعی واقعاً قابل توجه است و یکی از بزرگترین شگفتی های تکنولوژیکی است که بشر تا به حال ایجاد کرده است. این به کسب و کارها اجازه می دهد تا محصولات خود را به طور مؤثر بازاریابی کنند و مورد توجه قرار گیرند، همین امر در مورد متخصصان حرفه ای مانند معماران نیز صدق می کند. ادغام رسانه‌های اجتماعی در کسب‌وکارتان می‌تواند بر اساس کاری که با دسته‌های رسانه‌های اجتماعی خود انجام می‌دهید، به کسب‌وکارتان در معرض دید شدیدی قرار دهد. 5 سال گذشته به هر طریق ممکن آن را ثابت کرده است و همه قدرت واقعی رسانه های اجتماعی را درک می کنند.

 

همیشه یکی از قدرتمندترین ابزارها برای بازاریابی مهارت ها و تخصص افراد بوده است. معماران می توانند از آن برای جلب توجه مشتریان بالقوه با راه اندازی تبلیغات هدفمند، ایجاد یک جامعه آنلاین، ارتباط با سایر شرکت های معماری، و تعامل با مخاطبان خود استفاده کنند که در نهایت، مهمترین بخش از همه است. در مجموع، سایت‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک به عنوان ابزاری عالی برای معماران می‌آیند تا با مخاطبان خود درگیر شوند و مهارت‌های خود را به نمایش بگذارند.

 

با این حال، به عنوان یک معمار، نمی‌توانید مخاطبان خود را افزایش دهید و حضور آنلاین ایجاد کنید، مگر اینکه محتوای جذابی را در رسانه‌های اجتماعی خود پست کنید. شما می توانید فرهنگ شرکت خود را نشان دهید، عکس های مهمانی را به اشتراک بگذارید، عکس های تیم های خود را به اشتراک بگذارید، و سایر محتوای جذاب. مخاطبان خود را با نشان دادن پروژه های خود خسته نکنید، شما همیشه این گزینه را دارید که آنها را برای آن قسمت به وب سایت خود هدایت کنید. بیایید ببینیم برای ایجاد حضور آنلاین و جذب مشتریان بیشتر با دسته های رسانه های اجتماعی خود چه کاری می توانید انجام دهید.

 

 

دیدن پروژه های گروه معماری مشاور

 

 

کاربردهای برتر رسانه های اجتماعی برای معماران

 

 

  • از رسانه های اجتماعی برای ایجاد اعتماد استفاده کنید

 

وقتی صحبت از سرمایه گذاری مقدار زیادی پول در تجارت شما می شود، اعتماد عامل مهمی است. مشتریان نمی‌توانند کورکورانه روی هیچ معماری پول بیاندازند مگر اینکه یک عامل اعتماد وجود داشته باشد. ساختن برند یکی از راه های موثر برای جلب اعتماد است. داشتن یک وب سایت پرتفولیوی قوی و با دقت طراحی شده اولین قدم برای ساختن یک برند است. با این حال، ساختن یک برند به این راحتی نیست، شما باید از بسیاری از چیزهای جزئی مانند لباسی که می پوشید و ماشینی که رانندگی می کنید و غیره مراقبت کنید. ، به برند شما آسیب می رساند.

 

همانطور که توسط انجمن کسب و کارهای کوچک ایالات متحده بیان شده است، برند شما منعکس کننده تجربیات مشتریان شما از کسب و کار شما است.

 

همه چیز از عناصر بصری کسب و کار شما گرفته تا نحوه تعامل/رفتار با مشتریان، نحوه انجام کار، اطلاعاتی که به اشتراک می گذارید و غیره، در ایجاد برند و حضور آنلاین شما در رسانه های اجتماعی نقش دارند.

 

نکته کلیدی که در اینجا باید به آن توجه کرد این است که شما باید با دیگران متفاوت باشید، از مزیت رقابتی برخوردار باشید تا از دیگران متمایز شوید. چرا یک مشتری باید کسب و کار شما را به دیگران انتخاب کند؟ این سوالی است که باید بارها از خود بپرسید تا بهتر شوید.

 

 

نمونه کارهای طراحی گروه معماری مشاور

 

 

  • یک شبکه بسازید


صرف پول برای تبلیغات تنها راه بازاریابی برای کسب و کار شما نیست. برای ایجاد یک شبکه باید با سایر مشاغل تعامل و ارتباط برقرار کنید. تعامل با سایر بازیگران در صنعت می تواند برای شما بسیار سودمند باشد.

 

آنها ممکن است مشتریان یا مشتریان بیشتری برای شما به ارمغان بیاورند و اگر اعتماد آنها را جلب کنید، به شما نشان دهند.

 

شما می توانید در گروه های اجتماعی شرکت کنید، گروه هایی که با بازار هدف شما همسو هستند. این به شما کمک می کند با افراد بیشتری در بازار هدف خود ارتباط برقرار کنید. این یک استراتژی عالی برای ایجاد حضور آنلاین خود بدون سرمایه‌گذاری زیاد در تبلیغات و کمپین‌های تبلیغاتی پرهزینه است.

 

 

  • پروژه های تمام شده را در عمل نشان دهید


هنگامی که پروژه تکمیل شد و اجرا شد، می توانید با استفاده از دسته های رسانه های اجتماعی خود این را نشان دهید. به هر حال، دیدن کار آنها در عمل می تواند برای چشمان هر معمار لذت بخش باشد، هیجانی که در ادامه می آید غیرقابل مقایسه است. می توانید عکس ها و فیلم های پروژه های تمام شده خود را در رسانه های اجتماعی خود ارسال کنید.

 

نشان دادن پروژه های تمام شده نشان دهنده کیفیت کار شما و اعتماد به نفس بعدی است. این به مشتریان شما کمک می کند تا ایده ای از کار شما داشته باشند و مشتریان بالقوه زیادی را جذب کنند.

 

نمایش یک تایم لپس تمام روز از ساختمان با تعداد زیادی از افراد در حال رفت و آمد می تواند راهی عالی برای نشان دادن پروژه شما در حال استفاده باشد. نمایش افراد واقعی در آن ویدیوها به مشتریان بالقوه شما این اطمینان را می دهد که می توانید نتایج مشابهی را با سرمایه گذاری آنها ارائه دهید. شما آن را عامل اعتماد مشتریان می نامید.

 

 

  • نمایش آمار


شفاف بودن با مخاطبان باعث ایجاد اعتماد و بهبود رابطه با مخاطبان می شود. این واقعاً منعکس کننده عملکرد کسب و کار شما در صنعت است. می‌توانید نشان دهید که چند پروژه در حال انجام است، چند پروژه تمام شده و در حال استفاده، سود و زیان، و غیره. همچنین می‌توانید بخشی برای بازخورد مشتری اضافه کنید.

 

بازخورد مشتری گواهی افرادی است که از خدمات شما استفاده کرده اند. این توصیفات نشان دهنده رضایت افرادی است که از خدمات شما استفاده کرده اند و به مشتریان بالقوه اطمینان از کیفیت کار شما می دهد.

 

 

طراحی ویژه + ... مشاوره رایگان

 

 

  • رندرهای سه بعدی پروژه های خود را آپلود کنید


در سال 2018، فیس بوک ویژگی جدیدی را اضافه کرد که به شما امکان می دهد مدل های سه بعدی پروژه های خود را مستقیماً ارسال کنید. مردم می توانند آن را از جهات و زوایای مختلف ببینند، پشتیبانی نور نیز برای یک تجربه واقعی وجود دارد. این همچنین به مشتریان بالقوه شما امکان می دهد تا ایده مختصری از خلاقیت شما و کیفیتی که در پروژه های خود اعمال می کنید به دست آورند.

 

برندها در حال حاضر از این ویژگی فیس بوک برای تبلیغ محتوای خود استفاده می کنند. تبلیغات و ارسال چنین محتوای سه بعدی تعاملی تعامل با مخاطبان شما را بهبود می بخشد. شما حتی می توانید به صورت سه بعدی تبلیغ کنید تا بازدیدهای بیشتری از آن تبلیغات دریافت کنید.

 

 

  • توصیه های ویدیویی را ارسال کنید


ارسال توصیفات ویدیویی یکی از راه های عالی برای نشان دادن رضایت مشتریان شما است. رضایت مشتریان شما به طور مستقیم کیفیت کار شما را منعکس می کند که در نتیجه مشتریان بیشتری را جذب می کند.

 

می‌توانید از مشتری بخواهید ویدیویی ضبط کند که بعداً می‌توانید آن را در دسته‌های رسانه‌های اجتماعی خود پست کنید. یا می‌توانید برای همین یک تماس ویدیویی با Skype یا Zoom ضبط کنید.

 

 

  • با پخش زنده با مخاطبان خود درگیر شوید


پخش زنده و تعامل با مخاطبان خود بهترین راه برای ایجاد اعتماد در بین آنها است. می‌توانید هفته‌ای یک‌بار یک سری پرسش و پاسخ سرگرم‌کننده داشته باشید تا شک‌های آن‌ها برطرف شود.

 

همچنین، می‌توانید پروژه خود را در جریان مستقیم به نمایش بگذارید، به مخاطبان خود اطلاعات دقیقی از ملک ارائه دهید، یا فقط از پخش زنده برای تبلیغ مصاحبه با کارمندان خود و غیره استفاده کنید.

 

  • نظرات کارشناسی را ارائه دهید


از حضور خود در رسانه های اجتماعی برای ارائه نظرات تخصصی در مورد موضوعات مرتبط با صنایع خود استفاده کنید، حتی برخی اظهارات بحث برانگیز را برای قرار گرفتن در معرض دید قرار دهید. با این حال، دادن اظهارات بحث برانگیز کمی خطرناک است و در صورت عدم رسیدگی می تواند شما را به دردسر بیاندازد.

 

ارائه نظرات در مورد چگونگی کارآمدتر و موثرتر کردن فرآیند، و پیشنهاد روش هایی برای بهینه سازی انرژی ساختمان ها می تواند نشان دهنده تخصص شما در این صنعت باشد. همه چیزهایی که مشتریان باید از آن اطمینان داشته باشند.

 

همچنین می‌توانید ایده‌های طراحی جدیدی را پیشنهاد دهید که خلاقیت شما را به نمایش بگذارد، اما مراقب باشید زیرا هر کسی می‌تواند ایده‌های شما را بدزدد و آنها را از آن خود کند. به طور کلی، به اشتراک گذاشتن نظرات متخصص در مورد موضوعاتی که کاملاً درک می کنید می تواند به شما در ایجاد مخاطبان جدید و جذب مشتریان بالقوه بیشتر کمک کند.

 

 

  • جمع آوری نظرات


از مخاطبان خود بپرسید که در مورد کار و تجارت شما چه احساسی دارند. آنها دوست دارند چه چیزی را بهبود ببخشید؟ مرتب نظرسنجی انجام دهید و از مخاطبان خود در مورد نظرات آنها بپرسید. این به شما تعامل بهتری می دهد و حضور شما در رسانه های اجتماعی را بهبود می بخشد.

 

می توانید این کار را هر چند هفته یک بار انجام دهید تا در مورد اینکه چه کاری اشتباه انجام می دهید و چه کاری را درست انجام می دهید ایده بگیرید.

 

 

برترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای معماران


اکنون که می دانید با حضور خود در رسانه های اجتماعی چه کار کنید، بیایید برخی از بهترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی را برای شما پیدا کنیم. پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی زیادی وجود دارد که می‌توانید آنها را برای بازاریابی انتخاب کنید. با این حال، توصیه می‌کنیم که دسته‌های رسانه‌های اجتماعی خود را از میان مواردی که در زیر فهرست می‌کنیم انتخاب کنید:

 

  1. فیس بوک
  2. اینستاگرام
  3. لینکدین
  4. توییتر
  5. اینستاگرام

 

صفحه اینستاگرام گروه معماری مشاور

 

 

اینستاگرام


اینستاگرام پس از گرفتن تاج از فیس بوک در حال حاضر به عنوان محبوب ترین پلتفرم رسانه اجتماعی از خود لذت می برد. اینستاگرام به دلیل رویکرد ساده و ساده اش در به اشتراک گذاری محتوا محبوبیت زیادی به دست آورده است. افراد را فقط از طریق محتوای بصری که عموماً ویدیوها و تصاویر باکیفیت هستند به هم متصل می کند.

 

همچنین دارای ویژگی "ترویج" است که به شما امکان می دهد محتوای خود را تبلیغ کنید. علاوه بر این، به شما این امکان را می دهد که مخاطب هدف خود را انتخاب کنید که می تواند از یک منطقه خاص یا دارای علایق خاص باشد. این بهترین پلت فرم برای ارسال تصاویر در مورد کسب و کار شما و پروژه های در حال انجام، تمام شده یا آینده است.

 

همچنین دارای یک ویژگی پیام مستقیم است که مشتریان بالقوه می توانند از آن برای تعامل مستقیم با شما استفاده کنند.

 

 

فیس بوک


کسب‌وکارهای تقریباً هر صنعتی فیس‌بوک را برای اهداف تبلیغاتی ترجیح می‌دهند، زیرا تعداد کاربران آن بیش از ۲ میلیارد است. علاوه بر این، فیس‌بوک بهترین الگوریتم‌ها را در سیستم‌های خود پیاده‌سازی کرده است که می‌تواند نوع خاصی از مخاطبان را که به خدمات شما علاقه مند هستند، هدف قرار دهد.

 

USP فیس بوک تطبیق پذیری آن است و هیچ پلتفرم رسانه اجتماعی دیگری نمی تواند حتی به آن نزدیک شود، و آن را برای کسب و کارها ایده آل می کند تا مخاطبان خود را افزایش دهند و محصولات خود را تبلیغ کنند. اخیراً در سال 2018، فیس‌بوک ویژگی جدیدی را در سیستم‌های خود اضافه کرده است که به شما امکان می‌دهد محتوای سه بعدی را پست کنید که کاربران فقط نمی‌توانند آن را ببینند، بلکه با آن تعامل دارند.

 

این به معماران این امکان را می دهد که طرح های خود را به عنوان یک مدل سه بعدی ارسال کنند که تأثیر بسیار عمیق تری نسبت به یک تصویر یا ویدیوی ساده به جا می گذارد. فیس بوک به معنای واقعی کلمه بخش تبلیغات را میخکوب کرده است و در حال حاضر بر بازی تبلیغاتی و بازاریابی تسلط دارد.

 

 

صفحه توئیتر گروه معماری مشاور

 

 

توییتر


قدرت "توئیت" واقعی است. توییتر قابلیت ارسال توییت‌ها را دارد که می‌تواند در قالب متن، تصویر، ویدیو یا ترکیبی از هر سه باشد. کسب‌وکارها در سراسر جهان ترجیح می‌دهند در توییتر تبلیغ کنند، زیرا توییتر روزانه ۱۸۷ میلیون کاربر فعال قابل کسب درآمد دارد. این رقم قبلاً 330 میلیون بود تا اینکه توییتر تصمیم گرفت فقط کاربران روزانه قابل درآمد را گزارش کند.

 

معماران می توانند به طور خاص مخاطبانی را هدف قرار دهند که ممکن است به خدمات آنها علاقه مند باشند. علاوه بر این، "هشتگ" یکی دیگر از ویژگی های اصلی است که کاربران توییتر از آن به طور کامل استفاده می کنند. این به کاربران اجازه می دهد تا محتوا را بر اساس آن فیلتر کنند.

 

شما می توانید از این هشتگ ها به نفع خود استفاده کنید، با معماری های دیگر ارتباط برقرار کرده و درگیر شوید و مخاطبان وفادار بسازید.

 

 

صفحه پینترست گروه معماری مشاور

 

 

لینکدین


از زمان آغاز به کار، لینکدین به جایگاه برتر در بازی شبکه ارتقا یافته است. با استفاده از لینکدین، می توانید مهارت ها، دستاوردها و سال ها تجربه ای که در این صنعت دارید را به نمایش بگذارید. می توانید مشتریان را به نمایه لینکدین خود هدایت کنید تا ایده بهتری در مورد مهارت ها و سطح تخصص خود داشته باشید.

 

علاوه بر این، بهترین بخش این است که اگر تجربه و فالوور کافی در لینکدین به دست آورید، نام شما در جستجوهای گوگل نیز ظاهر می شود تا هر کسی که به خدمات شما نیاز دارد بتواند با شما تماس بگیرد.

 

لینکدین فقط یک پلتفرم معمولی رسانه اجتماعی نیست که بتوانید هر چیزی را در آن پست کنید. کاربران و کسب و کارها لینکدین را ابزاری برای سنجش اعتبار یک حرفه ای می دانند. همچنین در لینکدین با افراد همفکر زیادی روبرو خواهید شد که اگر واجد شرایط کافی باشید به شما کمک می کنند تا کسب و کار خود را توسعه دهید.

 

 

نتیجه


جذب مشتری همیشه یکی از سخت ترین کارهای یک معمار بوده است. با رسانه های اجتماعی، همه چیز یکسان نیست. این بهترین ابزار برای نشان دادن مهارت های خود و جذب مشتریان بالقوه است.

 

تنها کاری که باید انجام دهید این است که تعدادی تصویر و ویدیو از پروژه های خود ارسال کنید، اگر آنها به اندازه کافی خوب باشند، مشتریان به طور خودکار به سراغ شما می آیند. با این حال، قبل از آن باید سطح قابل توجهی از اعتماد را به دست آورید.

 

رسانه‌های اجتماعی ارزش امتحان کردن را دارند حتی اگر زیاد اهل فناوری و چیزهای دیگر نباشید. ممکن است به دلایلی از رسانه های اجتماعی متنفر باشید، اما حتی باید بپذیرید که به عنوان یک معمار، مقرون به صرفه ترین راه برای بازاریابی خدمات و جذب مخاطب است.

 

هرچه مخاطبان بیشتری داشته باشید، شانس بیشتری برای جذب مشتری با بلیط بالا دارید. راه های زیادی وجود دارد که می توانید از قدرت رسانه های اجتماعی به نفع خود استفاده کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آنها را درک کنید و از آنها استفاده کنید.