ایده های طراحی برای اتوکد

 

10 Architectural Tips for Creating Your Own AutoCAD Home Design

 

 

10 نکته معماری برای ایجاد طراحی خانه خودتان در اتوکد

 


مترجم : گروه معماری مشاور

 


چه در حال ورود به خانه سازی باشید، چه آماده باشید تا اولین پروژه بزرگ خود را انجام دهید یا بالاخره زمان آن رسیده است که پروژه بازسازی طولانی مدت را شروع کنید، اتوکد می تواند تنها چیزی را که برای تحقق ایده های خود نیاز دارید ارائه دهد. در اینجا 10 نکته برای شروع شما وجود دارد.

 

 

1. از نمادها برای صرفه جویی در زمان استفاده کنید


نمادها نقشه های CAD از پیش ساخته شده ای هستند که به عنوان مکان نگهدار برای اشیاء در فرآیند طراحی عمل می کنند که بعداً جایگزین خواهند شد. می توانید با نمادی برای اتاق نشیمن خود شروع کنید تا به سادگی شروع شود، سپس در مراحل بعدی هنگام اضافه کردن ابعاد خاص آن را جایگزین کنید.

 

نمادها همچنین هنگام طراحی مکان های خاص مانند رمپ ویلچر یا چاه آسانسور مفید هستند. مکان‌ها کار کردن با این مناطق را آسان می‌کنند. آنها همچنین به شما این توانایی را می دهند که بدون نیاز به طراحی کل شی یا تغییر چیدمان موجود برای جا دادن آنها، ببینید چگونه کار می کنند.

 

هنگامی که آماده هستید، همیشه می توانید از اتوکد برای طراحی ابعاد خاص هر قطعه مبلمان استفاده کنید و حتی تا استفاده از چاپ سه بعدی برای ساخت آنها پیش بروید.

 

 

2. از Layouts 2D برای Elevation استفاده کنید


از طرح‌بندی‌های دوبعدی برای مناطقی در خانه که دارای تغییر ارتفاع هستند، مانند طرح‌بندی سطح تقسیم‌شده یا بخشی از خانه که پله‌ها در آن قرار دارند، استفاده کنید. این طرح‌بندی‌های دوبعدی را می‌توان به راحتی برای طراحی چیدمان خانه‌تان و ارائه یک مرجع سریع برای تغییرات ارتفاع کار کرد.

 

 

3. نکات کلیدی را برای نشان دادن انتخاب های مواد ایجاد کنید


هنگام ایجاد یک طرح معماری، مصالح کلیدی هستند. برای ارائه جزئیات در مورد انتخاب مواد برای هر جنبه از ساخت و ساز برای طراحی خانه خود، از دیوارها و کفپوش ها گرفته تا پنجره ها، لوله ها و سقف، نکات کلیدی مواد را اضافه کنید.

 

 

4. در حین کار، رندرهای سه بعدی ایجاد کنید


چیزهای کمی مفیدتر از مشاهده طرح خود در زمان واقعی در حین کار هستند. ایجاد رندرهای سه بعدی در طول مسیر، بازخورد فوری برای ظاهر، احساس و جریان کلی خانه ای که طراحی می کنید ارائه می دهد. از این برای تغییر و تغییر برنامه های طراحی خود در حالی که پیش می روید استفاده کنید، نه اینکه به انتها برسید و متوجه شوید که باید کل بال خانه را تغییر دهید.

 

 

5. از حالت نوسازی استفاده کنید


با AutoCAD Architecture، می توانید از حالت بازسازی برای کار با پلان طبقه موجود و شروع پروژه بازسازی خود استفاده کنید. این یک راه ساده برای تنظیم اندازه‌گیری‌ها، تغییر پارامترها و ویژگی‌های طراحی پیرامون عناصری است که از قبل در محل قرار گرفته‌اند.

 

 

6. مسیر مراحل ساخت و ساز


همانطور که هر معمار می داند، با پیشرفت پروژه، یک نقشه منظم و دارای برچسب همیشه راحت تر به روز می شود. با در نظر گرفتن این موضوع، از یک بلوک عنوان برای ایجاد سرفصل برای هر مرحله ساخت و ساز جدید استفاده کنید. تاریخ و نام پروژه را در بلوک عنوان وارد کنید تا به راحتی مراحل و پیشرفت کلی خود را ردیابی کنید.

 

برای تمام خطوط ترسیمی مانند دیوارها، درها یا پنجره ها از لایه ای به نام "خطوط ساخت و ساز" استفاده کنید. و مطمئن شوید که در حین کار از چندین لایه استفاده کنید تا طراحی شما از همان ابتدا به هم ریخته نشود.

 

 

7. از Text Callouts استفاده کنید


یک عادت خوب برای شروع در مراحل اولیه طراحی، برچسب زدن همه چیز با یک پیام متنی است. این به هنگام ویرایش و به روز رسانی نقشه های خود مفید خواهد بود، به خصوص اگر در یک لایه جداگانه باشد.

 

 

8. از برچسب ها و خطوط رهبر استفاده کنید


از برچسب‌ها باید برای نشان دادن مواردی که کشیده‌اید استفاده کنید، مانند برچسب پنجره که جزئیات داخل یک دهانه خاص را نشان می‌دهد. آنها همچنین باید به شما بگویند که آیا به یک دیوار بیرونی نگاه می کنید یا یک دیوار داخلی.

 

خطوط لیدر راهنماهایی هستند که نشان می‌دهند کجا باید خط بکشیم. به عنوان مثال، اگر یک تقاطع دیوارها دارید، رهبر از یک نقطه روی یک دیوار به نقطه دیگر در دیوار دیگر هدایت می کند. این به دقت در تنظیم پلان زمین کمک می کند.

 

 

9. از Alignments و Dimensions استفاده کنید


ترازها با ردیف کردن عناصر مختلف، یکپارچگی در نقشه های شما ایجاد می کنند تا مجبور نباشید هر بار آن را به صورت دستی انجام دهید. این نه تنها باعث صرفه جویی در زمان می شود، بلکه دقت را نیز تضمین می کند.

 

ابعاد اندازه‌گیری‌هایی را برای همه عناصر در طراحی شما فراهم می‌کند و به شما کمک می‌کند قبل از ادامه طرح‌های ساخت‌وساز، به طراحی کلی نگاه کنید.

 

 

10. سازماندهی لایه کاربری


اگر از نرم افزار AutoCAD Architecture استفاده می کنید، لایه ها مانند پوشه هایی هستند که تمام اشکال و تصاویر شما را مرتب نگه می دارند. اگر از نرم افزار مهندسی عمران استفاده می کنید، لایه ها بیشتر شبیه یک دسته هستند که همه چیز در گروه بندی های خاص مرتب شده است. در هر صورت، لایه ها پروژه شما را منظم و مرتب نگه می دارند.

 

بیوگرافی نویسنده: کریستین ایوانز مدیر بازاریابی محصول و استراتژی محتوا در فیکتیو، یک شرکت تولیدی بر اساس تقاضا است. در طول شش سال گذشته، کریستین راهنمای محبوب سخت‌افزار و مرکز منابع تولید دیجیتال Fictiv را با بیش از 2000 حذف، راهنمای DFM و مقاله‌های طراحی مکانیکی برای کمک به دموکراتیک کردن دسترسی به دانش تولید و طراحی سخت‌افزار رشد داده است.