10 استراتژی بازاریابی موثر برای شرکت های معماری

 

 

10 استراتژی بازاریابی موثر برای شرکت های معماری برای تقویت مشتریان

 

مترجم : گروه معماری مشاور

توسط کریستین گری
منتشر شده در 12 آوریل 2022 - 7 دقیقه زمان مطالعه
آخرین به روز رسانی: 20 آوریل 2022 ساعت 12:14 بعد از ظهر

 

 

بازاریابی نقشی حیاتی در موفقیت شرکت معماری شما دارد. حتی اگر شما بهترین معمار در ایالت یا شهر خود باشید، اگر هیچ فردی از آن اطلاعی نداشته باشد، شرکت شما پیشرفت نخواهد کرد. عدم وجود یک طرح بازاریابی معماری شما را از جذب مشتری، کسب سود و متمایز شدن از رقبا باز می دارد.

 

استراتژی‌های بازاریابی معماری زیادی وجود دارد که بیشتر آنها کم‌هزینه هستند. تعداد گزینه های موجود به شما امکان می دهد تا به طور مؤثر شرکت معماری خود را بدون توجه به محدودیت بودجه خود بازاریابی کنید.

 

 

در این مقاله

 

  • 10 ایده بازاریابی معماری برای شرکت شما
  • دیجیتال مارکتینگ را دست کم نگیرید
  • ابزارهای فناوری را در آغوش بگیرید
  • در انجمن خود مشارکت داشته باشید
  • در خدمات نسل پیشرو سرمایه گذاری کنید
  • در جمع صحبت کنید
  • توسعه یک زمین آسانسور
  • به شبکه خود برسید
  • منتشر شود
  • رضایت مشتری را در اولویت قرار دهید
  • نظرات مشتریان را به اشتراک بگذارید
  • تلاش های بازاریابی خود را به طور منظم حسابرسی کنید
  • 10 ایده بازاریابی معماری برای شرکت شما

 


برای کمک به شروع، این ایده های بازاریابی معماری را اجرا کنید :

 

 

دیجیتال مارکتینگ را دست کم نگیرید


برای اینکه شرکت معماری شما به موفقیت برسد، از فناوری به عنوان بزرگترین متحد خود استفاده کنید. فناوری می تواند یک پلت فرم قدرتمند برای کمک به شما در ایجاد یک استراتژی بازاریابی قوی و بازاریابی شرکت خود برای مخاطبان هدف جدید و موجود باشد.

 

یکی از موثرترین استراتژی های بازاریابی که شرکت معماری شما می تواند از آن استفاده کند، بازاریابی دیجیتال است . این امر دید آنلاین شرکت شما را بهبود می بخشد و جذب مشتریان نه تنها از منطقه خود بلکه از نقاط مختلف جهان را برای شما آسان تر می کند.

 

در اینجا چهار ایده بازاریابی آنلاین وجود دارد که شرکت معماری شما باید از آن استفاده کند:

 

 

1. وب سایت


امروزه وب سایت ها دیگر لوکس نیستند. برای همه مشاغل ضروری است. داشتن یکی از این موارد ضروری است زیرا در اینجاست که مخاطبان هدف شما با کسب و کار شما آشنا می شوند و محصولات و خدمات شما را خریداری می کنند.

 

هنگام ایجاد یک وب سایت، اطمینان حاصل کنید که پیمایش در آن آسان است و بهترین شیوه های طراحی وب را اجرا می کند. همچنین استفاده از طراحی واکنش گرا بسیار مهم است، بنابراین وب سایت شما به طور خودکار محتوای خود را بر اساس اندازه صفحه نمایش کاربر مقیاس می کند. مهمتر از همه، بهینه سازی موتورهای جستجو را بپذیرید تا سایت خود را بیشتر نمایان کنید.

 

 

2. بازاریابی ایمیلی


مشتریان همیشه 24/7 اینترنت را مرور نمی کنند، اما همیشه می توانید از طریق ایمیل های مربوطه با آنها ارتباط برقرار کنید. به اشتراک گذاری به روز رسانی های مربوط به شرکت خود یا ارسال خبرنامه برای مخاطبان هدف خود را در اولویت قرار دهید . اینها آنها را درگیر می کند و در نهایت آنها را تشویق می کند تا با شرکت شما تجارت کنند.

 

 

3. بازاریابی محتوا


محتوا در بازاریابی دیجیتال پادشاه است، بنابراین مطمئن شوید که به طور منظم محتوای با کیفیت بالا و مرتبط را به صورت آنلاین تولید کنید.

 

با برجسته کردن اینکه چگونه شرکت شما می تواند با انتشار مرتب یک پست وبلاگ و سایر اشکال محتوا به رفع معضلات رایج آنها کمک کند، مخاطبان هدف خود را متقاعد کنید که شرکت شما بهترین است . با قرار دادن خود به جای مشتریان معماری، محتوای خود را تا حد امکان مرتبط کنید.

 

 

4. رسانه های اجتماعی


میلیاردها نفر روزانه ساعت ها را در رسانه های اجتماعی سپری می کنند و غفلت از این پلتفرم به معنای از دست دادن میلیاردها مشتری بالقوه است. سعی کنید از طریق بازاریابی رسانه های اجتماعی طرفداران زیادی به دست آورید تا بتوانید با بازاریابی خدمات معماری خود به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید.

 

از آنجایی که رسانه‌های اجتماعی برای بسیاری در دسترس‌تر و راحت‌تر هستند، فعال بودن در پلتفرم‌های مختلف می‌تواند کلید شما برای ایجاد روابط باشد. 

 

 

ابزارهای فناوری را استفاده کنید


جدا از پیشرفت‌های بازاریابی، آیا می‌دانید که فناوری بر نحوه تجارت امروز شرکت‌های معماری نیز تأثیر می‌گذارد؟ به دلیل تجسم معماری سه بعدی و ابزارهای مدل سازی، می توانید به راحتی به مشتری بالقوه نشان دهید که شرکت شما چه کاری می تواند انجام دهد.

 

 

استفاده از ابزارهای تکنولوژیکی یکی از بهترین ایده های بازاریابی معماری است که حتی شرکت های معماری کوچک نیز باید از آن استفاده کنند. هنگامی که به طور کامل با استفاده از تجسم سه بعدی و ابزارهای مدل سازی سازگار شدید، می توانید رندرها و انیمیشن های چشمگیر ایجاد کنید که می تواند هنگام ایجاد ارائه برای مشتریان احتمالی و بازدیدکنندگان وب سایت یا ایجاد کمپین های بازاریابی بسیار مفید باشد.

 

 

در انجمن خود مشارکت داشته باشید


استراتژی های دیجیتال مارکتینگ عالی هستند، اما برخی از مشتریان همچنان می خواهند شما را از نزدیک بشناسند. بسیاری ترجیح می دهند با کارآفرینی که همیشه حضور فیزیکی دارد، تجارت کنند، زیرا این امر به شرکت مشروعیت می بخشد.

 

اگر می خواهید شرکت معماری خود را به طور موثر بازاریابی کنید، زمان و تلاش خود را به کار بگیرید تا در جامعه خود مشارکت کنید. برای انجام این کار، گروهی را انتخاب کنید که با بازار هدف شما هماهنگ است و از آن پلتفرم برای جذب مشتری استفاده کنید. برای مثال، می‌توانید به گروه‌های اجتماعی درگیر در بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده در طوفان یا دوستداران حیوانات بپیوندید که می‌خواهند برای حیوانات خانگی خود خانه بسازند.

 

 

در خدمات نسل پیشرو سرمایه گذاری کنید


اگرچه در مقایسه با سایر استراتژی های بازاریابی قدیمی در نظر گرفته می شود، خدمات تولید سرنخ به همان اندازه موثر هستند. بسیاری از شرکت های معماری شناخته شده و شناخته شده در سراسر جهان برای بازاریابی محصولات و خدمات خود و حمل و نقل مشتریان بیشتر به خدمات تولید سرنخ متکی هستند.

 

با سرمایه‌گذاری در تولید سرنخ برای شرکت معماری خود نیز وارد بازار شوید. این استراتژی بازاریابی اشکال مختلفی دارد، اما رایج ترین آن، تماس سرد است.

 

در تماس سرد، یک شرکت خارجی داده‌های هزاران نفر را در سراسر جهان جمع‌آوری می‌کند. این داده ها به شما کمک می کند تا تعیین کنید چگونه می توانید افراد بیشتری را به تجارت با شرکت خود علاقه مند کنید.

 

سایر شرکت های تولید کننده سرنخ وب سایت هایی را برای تبلیغ شرکت شما و جمع آوری اطلاعات از بازدیدکنندگان آنلاین ایجاد می کنند. هنگامی که یک بازدیدکننده بر روی یکی از این وب سایت های تولید سرنخ کلیک کرده و اطلاعات خود را ارسال می کند، برای شما ارسال می شود و می توانید از آن به عنوان سرنخ استفاده کنید.

 

سرمایه گذاری در خدمات تولید سرنخ باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما از جمع آوری اطلاعات از مشتریان بالقوه می شود. فقط مطمئن شوید که به طور مداوم این سرنخ های جدید را دنبال می کنید تا بتوانید آنها را به مشتریان پولی تبدیل کنید.

 

 

در جمع صحبت کنید


آیا شرکت معماری شما در این صنعت شناخته شده است؟ آیا مردم می دانند شرکت شما چه چیزی ارائه می دهد؟ اگر از موقعیت شرکت خود در صنعت مطمئن نیستید، در جمع صحبت کنید.

 

مشارکت در سخنرانی عمومی یک تکنیک حیاتی برای بازاریابی محصولات و خدمات معماری است. هر زمان که در مقابل مخاطبان صحبت می کنید، اجازه دارید آنها را در مورد مشروعیت کسب و کار و کیفیت محصولات و خدمات خود متقاعد کنید.

 

این همچنین فرصتی را برای افراد باز می کند تا نظرات شما را بشنوند و شما خود را به عنوان یک مرجع در صنعت قرار دهید.

 

البته، شما باید به دقت برنامه ریزی ارائه های خود را برای بازاریابی موثر شرکت خود داشته باشید. اگر نتوانید پیامی قوی و واضح ارائه دهید، صحبت در جمع به نفع شرکت معماری شما نخواهد بود. قبل از هر سخنرانی برای تمرین وقت بگذارید و مطمئن شوید که پیامی قوی به مخاطبان خود ارائه می دهید.

 

 

توسعه یک زمین آسانسور


آسانسور به عنوان یک سخنرانی کوتاه و متقاعد کننده تعریف می شود که شرکت ها از آن برای برانگیختن علاقه و برانگیختن احساسات مخاطبان هدف خود استفاده می کنند. طرح آسانسور شما همان چیزی است که به مردم می گویید، بنابراین آنها به محصولات، خدمات یا شکل شما علاقه مند می شوند .

 

با توسعه آسانسور، شرکت معماری خود را بهتر بازاریابی کنید. داشتن یکی از مشتریان بالقوه، دانستن بیشتر در مورد شرکت و مزایایی را که پس از تصمیم به همکاری با شما می توانند تجربه کنند، آسان تر می کند. ارائه این اطلاعات راهی سریع و خلاقانه برای کمک به شرکت شما برای جذب سریع مشتریان است.

 

یک راه حل موثر آسانسور مختصر است (فقط باید 30 تا 60 ثانیه طول بکشد)، مثبت است، اهداف شما را ذکر می کند و پیشنهاد فروش منحصر به فرد یا USP شرکت شما را برجسته می کند. فراموش نکنید که زیر بار آسانسور خود را تمرین کنید، بنابراین طبیعی به نظر می رسد و رباتیک نیست.

 

 

به شبکه خود برسید


بازاریابی شرکت معماری شما نباید یک نمایش یک نفره باشد. با شبکه خود تماس بگیرید و از کسی بپرسید که ممکن است به محصولات و خدمات معماری شما نیاز داشته باشد. این یکی از سریع ترین و مطمئن ترین راه ها برای یافتن مشتری است.

 

اگر شبکه خوبی دارید، انتخاب پروژه های خوب و یافتن مشتریان از توصیه های آنها به راحتی انجام می شود. این استراتژی همچنین برای شرکت‌های معماری کوچک یا جدید ایده‌آل است، زیرا نیازی به هزینه زیادی ندارید - فقط باید با مخاطبین شبکه خود تماس بگیرید یا از آنها بازدید کنید و از افراد یا شرکت‌هایی که به دنبال یک شرکت معماری می‌شناسند بپرسید.

 

 

منتشر شود


برخلاف تصور رایج، رسانه های چاپی نمرده اند. انتشار یک استراتژی بازاریابی عالی است که شرکت معماری شما را به عنوان یک رهبر یا متخصص در صنعت قرار می دهد. انتشار همچنین مزیت رقابتی ایجاد می کند زیرا می توانید خود را از رقبا متمایز کنید.

 

برای پوشش رسانه ای برای کسب و کار معماری خود، مدت ها قبل از اینکه به خدمات آنها نیاز داشته باشید، با روزنامه نگاران منطقه خود ارتباط برقرار کنید. همچنین می‌توانید با روزنامه‌نگارانی که قبلاً شرکتی مشابه شرکت شما را پوشش داده‌اند، کار کنید یا با خبرنگاران آزاد تماس بگیرید تا شرکت خود را به نمایش بگذارند. 

 

راه دیگر برای انتشار شرکت خود، به اشتراک گذاشتن دیدگاه حرفه ای خود در اخبار مرتبط است. این به شما امکان می دهد مهارت ها و تخصص خود را به عنوان یک معمار به نمایش بگذارید که می تواند خوانندگان را متقاعد کند که از محصولات و خدمات شما استفاده کنند.

 

 

رضایت مشتری را در اولویت قرار دهید


نحوه رفتار شما با مشتریان فعلی می تواند موفقیت استراتژی های بازاریابی شما را به همراه داشته باشد یا از بین ببرد. اگر مشتریان فعلی شما در مورد شرکت معماری شما منفی صحبت کنند، سرمایه گذاری در کمپین های بازاریابی گران قیمت یا نوآورانه نتیجه ای نخواهد داشت.

 

اولویت بندی رضایت مشتریان یکی از بهترین راه ها برای بازاریابی شرکت معماری شماست. وقتی مشتریان فعلی از محصولات و خدمات شما راضی باشند، در مورد آن با دوستان و خانواده شما صحبت خواهند کرد. با گذشت زمان، این امر به شرکت شما کمک می کند تا مشتریان بیشتری به دست آورد و تصویری مثبت در چشمان عموم به دست آورد.

 

بازاریابی دهان به دهان یک استراتژی بازاریابی موثر است، زیرا مردم بیشتر به کسب و کاری که توسط شخصی که می‌شناسند اعتماد می‌کنند. اگر دوستان و خانواده‌شان قبلاً به شما اعتماد داشته باشند، مردم به راحتی به شرکت شما اعتماد خواهند کرد. 

 

 

نظرات مشتریان را به اشتراک بگذارید


جدا از تکیه بر تبلیغات دهان به دهان، می توانید تجربیات مثبت مشتریان خود را با شرکت معماری خود به گواهینامه تبدیل کنید. برای متقاعد کردن عموم به اینکه شرکت شما قابل اعتماد، باکیفیت و قانونی است، می توانید نظرات مشتری را در وب سایت خود و سایر سیستم عامل های آنلاین ارسال کنید. 

 

https://www.youtube.com/embed/vnwhtcSiwqI?feature=oembed

 

 

با مشتریان فعلی خود تماس بگیرید و از آنها بپرسید که آیا مایل به نمایش در وب سایت شما هستند یا یک بررسی آنلاین ارائه دهند. اگر بودجه کافی دارید، می‌توانید ویدیویی از مشتریان خود ایجاد کنید که به طور مثبت در مورد تجربه کار با شرکت شما صحبت می‌کنند.

 

تا زمانی که به درستی استفاده شود، توصیفات مشتری به شرکت شما کمک می کند اعتماد ایجاد کند و سرنخ های بیشتری را به مشتری تبدیل کند. توصیفات مشتری همچنین نشان می دهد که شرکت شما می تواند صحبت کند.

 

 

تلاش های بازاریابی خود را به طور منظم حسابرسی کنید


کلید بازاریابی شرکت معماری شما ممیزی منظم تلاش های شماست . کارآیی استراتژی های بازاریابی شرکت خود را ارزیابی کنید و تعیین کنید که کدام یک از این استراتژی ها دارای مزیت هستند، نیاز به بهبود دارند یا باید نادیده گرفته شوند.

 

بازاریابی سریع است، به همین دلیل است که مرتبط ماندن و نوآوری در تلاش‌هایتان بسیار مهم است. فرآیند بررسی منظم و بهبود استراتژی های بازاریابی شما زمان بر و استرس زا است، اما نتایج مطمئنا ارزش آن را خواهد داشت. 

 

 

 

کریستین گری


یک نویسنده آزاد، متخصص بازاریابی، و رئیس جامعه دیجیتال برای فراگیر. با مارک های مختلف کار می کند و محتوای مفیدی را برای وبلاگ آنها ارائه می دهد.