لومیون 2023

 

آینده را با Lumion 2023 ببینید
25 اکتبر 2022 | لومیون، اخبار

 

مترجم : گروه معماری مشاور


ما روی چیز بزرگی کار کرده‌ایم و خوشحالیم که در نهایت این را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

Lumion 2023 مورد انتظار، فناوری ردیابی پرتوی بلادرنگ را ادغام می کند تا نسل بعدی ابزارهای تجسم را برای شما به ارمغان بیاورد. نسخه اصلی جدید که قرار است در اوایل سال آینده عرضه شود، آغاز فصل جدیدی برای Lumion و معرفی پلتفرمی برای نوآوری در سال های آینده است.

 

 

 

طراحی ویژه + ... مشاوره رایگان

 

 

عصر جدیدی برای تجسم


این ایده که رندر سه بعدی باید برای هر معمار و طراح، صرف نظر از پیشینه فنی قابل دسترسی باشد، از همان ابتدای Lumion ما را به جلو سوق داده است. هدف ما همیشه این بوده است که راهی قابل اعتماد برای شما و سازندگان فراهم کنیم تا فوراً آینده را تجسم کنید، دقیقاً همانطور که شما آن را تصور می کنید. راهی برای تنظیم دقیق و به نمایش گذاشتن طرح‌ها که فراتر از فرم و عملکرد است و قلب‌ها و ذهن‌ها را تسخیر می‌کند.

 

بیش از یک دهه است که Lumion به خاطر تجربه بصری خود که یادگیری آسان، انعطاف پذیر و متناسب با جریان کاری معمار است شناخته شده است. تجربه‌ای که خلاقیت و بیان شخصی را تشویق می‌کند و در عین حال جنبه‌های فنی‌تر رندرینگ را به‌طور یکپارچه در پشت صحنه حفظ می‌کند.

اما آیا تا به حال فکر کرده اید که لومیون در زیر کاپوت چه قدرت هایی دارد؟

 

Decals on the train | Lumion rendering software

 

نمونه کارهای طراحی گروه معماری مشاور

 

 

بهترین از هر دو جهان


Lumion 2023 قصد دارد علم را با هنر ترکیب کند تا با استفاده از فناوری ردیابی پرتو در کنار شطرنجی‌سازی، استاندارد جدیدی در رندر ایجاد کند. برای فعال کردن این تغییر عظیم و باز کردن نوآوری‌های سریع‌تر و مکرر در دراز مدت، موتور رندر داخلی Lumion را کاملاً متحول کرده‌ایم. موتور رندر جدید Lumion که به طور خاص برای پاسخگویی به نیازهای متخصصان AEC برای پروژه‌ها در تمام مقیاس‌ها طراحی شده است، بهترین تجربه رندرینگ در کلاس خود را ارائه می‌کند.

 

Lumion 2023 سطح بی‌سابقه‌ای از کیفیت را ارائه می‌کند که به سادگی خارج از جعبه کار می‌کند، در حالی که قابلیت‌های سفارشی‌سازی آسان Lumion را که بسیاری از مشتریان ما دوست دارند، حفظ می‌کند.

 

 

 

“Lumion 2023 چیزی بیش از یک ارتقاء ساده است. برای باز کردن پتانسیل ردیابی پرتو در حال حاضر و در آینده، موتور رندر خود را به طور کامل بازسازی کردیم، سفری که بیش از 2 سال پیش آغاز شد.

 

رمکو جاکوبز، مدیر ارشد فناوری لومیون


در طول سال 2023، پلتفرم رندر جدید که Lumion را تامین می‌کند، به‌روزرسانی‌های مکرر ویژگی‌ها و محتوا را فعال می‌کند که به‌طور یکپارچه از طریق اشتراک Lumion ارائه می‌شوند.

 

 

دیدن پروژه های گروه معماری مشاور

 

 

چرا حالا؟


در حالی که فناوری ردیابی پرتو برای مدتی وجود داشته است، تصمیم برای وارد کردن آن به Lumion بر اساس همان اصولی است که در طول سال‌ها ما را هدایت کرده‌اند: دسترسی، پایداری، سرعت و تجربه.

 

موتور رندر جدید Lumion تضمین می‌کند که هم مشتریانی که دارای کارت‌های گرافیکی با قابلیت ردیابی پرتو هستند و هم کسانی که هنوز از این قابلیت استفاده نکرده‌اند، می‌توانند به استفاده از نرم‌افزار بدون هیچ گونه اختلالی در جریان کار یا مجبور به فدا کردن سرعت در نتیجه نتایج با کیفیت بالاتر ادامه دهند. در حالی که ردیابی پرتو توانایی ایجاد نور، سایه‌ها و بازتاب‌های فیزیکی دقیق را با حداقل مداخله باز می‌کند، Lumion 2023 همچنان تجربه‌ای انعطاف‌پذیر را برای کمک به شما برای دستیابی به نتیجه دلخواه فراهم می‌کند.

 

در نهایت، این مربوط به خود فناوری نیست، بلکه در مورد نحوه استفاده از آن برای خدمت به هدف بالاتر است. خواه توسعه یک طرح، کاوش ایده ها یا نمایش چشم انداز خود از آینده باشد، این هدف کاملاً به شما بستگی دارد.

 

 

 

منتظر بروزرسانی های بیشتر در هفته های آینده باشید. در ضمن، می‌توانید در اینجا درباره اشتراک‌های Lumion اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 

 

 

طراحی خود را به ما بسپارید  ؛