بازار شیشه ساختمانی

 

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

 

 

 

نمای کلی بازار شیشه ساختمانی

پیش بینی می شود که اندازه بازار شیشه ساختمانی پس از رشد CAGR 7.3 درصدی طی سال های 2020-2025 به 163.56 میلیارد دلار تا سال 2025 برسد . شیشه ساختمانی به دلیل طیف وسیعی از خواص، یکی از پرمصرف ترین مصالح ساختمانی است. شیشه های ساختمانی معمولاً مواد شیشه ای شفاف هستند که برای دیوارها و پنجره های خارجی استفاده می شود. انتظار می رود رشد بازار شیشه های ساختمانی ناشی از تقاضای بالای صنعت ساختمان و ساخت و ساز باشد. 
 

پوشش گزارش بازار شیشه ساختمانی

گزارش: " پیش بینی بازار شیشه ساختمانی (2020-2025) " توسط IndustryARC، تجزیه و تحلیل عمیقی از بخش های زیر از صنعت شیشه ساختمانی را پوشش می دهد.      
بر اساس نوع: شیشه فلوت ، شیشه رنگی، شیشه مقاوم، شیشه لمینت، شیشه مقاوم در برابر شکستگی، شیشه دوبل لعاب، شیشه کروماتیک، پشم شیشه و غیره. 
با فرآیند ساخت: فرآیند شیشه شناور، فرآیند شیشه نورد/ورقه
بر اساس نوع شیشه: شیشه سودا-آهک، شیشه پتاس-آهک و شیشه پتاس-سرب
براساس استفاده نهایی: مسکونی (خانه های مستقل، خانه های ردیفی، ساختمان های آپارتمانی بزرگ)، تجاری (بیمارستان، مدرسه، فرودگاه، سایر موارد)، زیرساخت ها (پل ها، خطوط آسمان، مترو، و غیره)
بر اساس جغرافیا: آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، اروپا، APAC و RoW.  
 

خوراکی های کلیدی

  • آسیا و اقیانوسیه به دلیل افزایش تقاضا از بخش مسکونی بر بازار شیشه ساختمانی تسلط دارد.
  • پیشرفت در صنعت شیشه و نیاز به مدیریت دمای کارآمد باعث رشد بازار در دوره پیش بینی می شود.
  • قیمت بالای این شیشه های ساختمانی مانع از رشد بازار خواهد شد. 
 

تجزیه و تحلیل بخش بازار شیشه ساختمانی - بر اساس نوع

بخش شیشه فلوت بیشترین سهم را در بازار شیشه ساختمانی در سال 2019 به خود اختصاص داد. این در اثر ذوب شیشه مذاب ایجاد می شود و شفاف و صاف است. ماژول پارگی 5000-6000 psi است. در ضخامت های معمولی از 2 میلی متر تا 20 میلی متر موجود است. و دارای محدوده وزنی 6-26 کیلوگرم بر متر مربع است. باز بودن بیش از حد دارد و می تواند باعث تابش خیره کننده شود. در ساخت سایبان ها، سردر مغازه ها، بلوک های شیشه ای، پارتیشن های نرده و غیره استفاده می شود.
 

تجزیه و تحلیل بخش های بازار شیشه ساختمانی - بر اساس فرآیند ساخت

فرآیند شیشه فلوت بیشترین سهم را در بازار شیشه ساختمانی در سال 2019 به خود اختصاص داد. فرآیند شیشه فلوت برای ساخت شیشه های مسطح با کیفیت بالا برای صنعت ساخت و ساز و خودرو استفاده می شود. در فرآیند شیشه شناور، یک نوار پیوسته از شیشه مذاب، که تا دمای بیش از 1000 درجه سانتیگراد گرم شده است، از یک کوره روی یک حمام کم عمق بزرگ از فلز مذاب، معمولاً قلع، ریخته می شود. شیشه روی قلع شناور می شود و خنک می شود و برای تشکیل یک سطح صاف پخش می شود. سرعت کشیدن نوار شیشه ای کنترل کننده ضخامت شیشه را تعیین می کند. اکنون شیشه کاملاً صاف و موازی است. از غلتک‌ها در بالای شیشه استفاده می‌شود تا آن را بکشند یا بکشند تا محصول نهایی نازک‌تری به دست آید. این عامل باعث رشد بازار شیشه ساختمانی در دوره پیش بینی می شود.
 

تجزیه و تحلیل بخش بازار شیشه ساختمانی - بر اساس نوع شیشه

شیشه پتاس-سرب بیشترین سهم را در بازار شیشه ساختمانی در سال 2019 داشت. این شیشه عمدتاً مخلوطی از سیلیکات پتاسیم و سیلیکات سرب است. دارای درخشندگی درخشان و قدرت انکساری عالی است. بسیار سخت است و نقطه ذوب بالایی دارد. همچنین در برابر عمل اسیدها مقاومت بیشتری دارد. در ساخت جواهرات مصنوعی، لامپ برق، لنز، منشور و غیره استفاده می شود.
شیشه سودا لیم دومین سهم را در بازار شیشه ساختمانی به خود اختصاص داد. عمدتاً مخلوطی از سیلیکات سدیم و سیلیکات کلسیم است. در دمای پایین قابل ذوب است. در شرایط همجوشی می توان آن را به راحتی دمیده یا جوش داد. بی رنگ است. به عنوان شیشه پنجره و برای لوله ها و دستگاه های آزمایشگاهی استفاده می شود. شیشه سودا لیمویی که به آن شیشه سودا-آهک-سیلیکا یا شیشه پنجره نیز می گویند رایج ترین و کم هزینه ترین نوع شیشه است. حاوی حدود 70 درصد سیلیس همراه با سودا، آهک و مقادیر کمی از ترکیبات دیگر است. سودا دمای ذوب سیلیس را کاهش می دهد، در حالی که آهک سیلیس را تثبیت می کند. حدود 90 درصد شیشه های تولید شده از سودا آهک است. از نظر شیمیایی پایدار است، اغلب ارزان است، و بسیار کارآمد است، زیرا می تواند چندین بار در طول ساخت یک محصول نرم شود. این یک لیوان نرم تر است، که یک دارایی است زیرا ساخت را از طریق برش آسان می کند، اما این بدان معنی است که نسبت به سایر انواع شیشه مانند بوروسیلیکات در برابر خراش مقاومت کمتری دارد. این عوامل باعث رشد بازار در دوره پیش بینی می شود.
 

تجزیه و تحلیل بخش بازار شیشه ساختمانی - بر اساس استفاده نهایی

بخش مسکونی بیشترین سهم را در بازار شیشه های ساختمانی در سال 2019 به خود اختصاص داد که با رشد CAGR 8٪ رشد کرد.افزایش درآمد قابل تصرف با افزایش استاندارد، بخش مسکونی را هدایت می کند. تخمین زده می شود تا سال 2020، تولید ساخت و ساز با 70 درصد رشد به 12.7 تریلیون دلار برسد و 14.6 درصد از تولید جهانی را به خود اختصاص دهد و برخی از بازارهای نوظهور بزرگتر مانند چین، هند، روسیه، برزیل و لهستان به همراه ایالات متحده جهانی رشد کنند. رشد تولید ناخالص داخلی 3.5 و 3.6 درصد به ترتیب در سال های 2017 و 2018 پیش بینی می شود، اما رشد شهاب سنگی که از تولید ناخالص داخلی جهانی پیشی می گیرد در کشورهایی مانند چین، هند و ایالات متحده متمرکز خواهد شد. ٪ سالانه در ساخت و ساز. این عوامل باعث رشد بازار در دوره پیش بینی می شود.
همه گیری ویروس کرونا پیامدهای گسترده ای فراتر از گسترش این بیماری و تلاش برای قرنطینه آن داشته است. زنجیره تامین تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. بسیاری از کارخانه ها در سراسر جهان در طول این بیماری همه گیر تعطیل شده اند که باعث کمبود یا تاخیر در مصالح و تجهیزات ساختمانی و در نتیجه تاخیر در ساخت و ساز می شود. صاحبان پروژه ممکن است عصبی شوند و ساخت و ساز جدید را به تعویق بیاندازند یا پروژه های برنامه ریزی شده را کند کنند. عدم اطمینان در اقتصاد منجر به توقف پروژه ها می شود. این بازار بخش ساخت و ساز برای سال 2020 خواهد بود. اما پس از عادی شدن وضعیت، با نرخ ثابتی در دوره پیش بینی رشد خواهد کرد.
 

تجزیه و تحلیل بخش بازار شیشه ساختمانی - بر اساس جغرافیا

APAC با سهم 40 درصدی بر بازار شیشه ساختمانی تسلط دارد و پس از آن آمریکای شمالی و اروپا قرار دارند.اقتصاد APAC عمدتاً تحت تأثیر پویایی اقتصادی کشورهایی مانند چین و هند است، اما با رشد سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی برای توسعه اقتصادی جنوب شرق آسیا، سناریوی فعلی در حال تغییر است. کشورهای جنوب شرق آسیا شاهد رشد بالایی در پیشرفت صنعت شیشه هستند و نیاز به مدیریت دمای کارآمد از نظر انرژی عوامل کلیدی است که رشد بازار شیشه ساختمانی را هدایت می کند. شیشه های ساختمانی به افزایش هجوم نور طبیعی در ساختمان کمک می کنند. این خاصیت شیشه در محلول های لعاب پیشرفته برای کاهش چشمگیر نیاز به گرمایش و سرمایش در ساختمان ها و در نتیجه کاهش مصرف انرژی و انتشار CO2 مرتبط استفاده می شود. علاوه بر این، پیشرفت هایی مانند شیشه های کنترل خورشیدی، شیشه های خود تمیز شونده، شیشه های کاهش دهنده صدا،
 

رانندگان بازار شیشه ساختمانی

افزایش استفاده از شیشه های کم برق هزینه های انرژی را کاهش می دهد و باعث رشد بازار می شود

شیشه کم مصرف زمانی که بر روی پنجره ها اعمال می شود به جلوگیری از نفوذ نور UV از بیرون به شیشه کمک می کند. بنابراین دمای داخل اتاق حفظ می شود. بنابراین نیازی به سرمایش مکرر وجود ندارد که باعث محدود شدن نیازهای انرژی و کاهش مصرف انرژی می شود. شیشه های Low-e از نظر انرژی بسیار کارآمدتر هستند و به شما در صرفه جویی در هزینه های گرمایش و سرمایش کمک می کنند. سناریوی فعلی جهان، عمدتاً بر روی حفظ انرژی متمرکز است. ساختمان تجاری که دفاتر کار می کنند دارای بار انرژی سنگین است که هزینه برق را بالا می برد، استفاده از این شیشه ها می تواند دمای داخل اتاق را کاهش دهد که باعث صرفه جویی در استفاده از تهویه مطبوع می شود. این عوامل باعث رشد بازار در دوره پیش بینی می شود.
 

امنیت، ایمنی و پایداری محیطی باعث رشد بازار در دوره پیش بینی می شود

انتظار می رود امنیت، ایمنی و پایداری محیطی بازار شیشه ساختمانی در صنعت ساخت و ساز را هدایت کند. علاوه بر کاربردهای مسکونی، معماران به طور فزاینده ای از عوامل محیطی طبیعی در داخل ساختمان ها با به حداکثر رساندن نور طبیعی روز برای ساختمان های تجاری استفاده می کنند. این را می توان در درجه اول با استفاده از مناطق لعابدار بزرگتر در پشت بام ها و نماها انجام داد که در آن شیشه می تواند به عنوان جزء اصلی ساختاری ساختمان استفاده شود. این عوامل باعث رشد بازار در دوره پیش بینی می شود.
 

چالش های بازار شیشه ساختمانی

هزینه تولید بالا می تواند رشد بازار را محدود کند

محدودیت‌های استفاده از این شیشه‌های ساختمانی در تمام ساختمان‌های تجاری در هزینه‌های بالاتری است که سازندگان اغلب تمایلی به پرداخت آن ندارند. برعکس، استفاده از این شیشه‌ها همانطور که قبلاً ذکر شد، هزینه‌های کاربردی و همچنین هزینه‌های نگهداری را کاهش می‌دهد که در نتیجه صرفه‌جویی در هزینه در طول عمر ساختمان، سرمایه‌گذاری اضافی اولیه روی نما را کفایت می‌کند. این عامل مانع از رشد بازار در دوره پیش بینی می شود.
 

عدم آگاهی معماران نسبت به شیشه ساختمانی مانع رشد بازار خواهد شد

همچنین عدم آگاهی خاصی در رابطه با مزایای شیشه ساختمانی وجود دارد که باید توسط مشاوران، معماران و طراحان پل زد و استفاده از فناوری‌های هوشمند و عینک‌هایی مانند low-e را ترویج کرد که منجر به ترویج شیوه‌های پایدار در سراسر کشور می‌شود. بخش ساخت و ساز ساختمان هند این عامل مانع از رشد بازار در دوره پیش بینی می شود.
 

چشم انداز بازار شیشه ساختمانی

راه‌اندازی فناوری، خرید و فعالیت‌های تحقیق و توسعه، استراتژی‌های کلیدی هستند که توسط بازیگران در مواد شیشه‌ای ساختمانی اتخاذ می‌شوند. در سال 2019، بازار شیشه های ساختمانی توسط پنج بازیکن برتر که xx٪ از سهم را به خود اختصاص داده اند، ادغام شده است. بازیگران اصلی در بازار شیشه ساختمانی SA BENDHEIM، LTD.، AGC Glass Company North America، Inc.، SCHOTT AG، Central Glass Co. Ltd.، PPG Industries، Inc.، و دیگران هستند.
 

اکتساب ها / راه اندازی فناوری / راه اندازی محصول

  • در دسامبر 2016، Saint-Gobain Pietta Glass Working، یک شرکت رومانیایی که در زمینه تولید سیستم‌های شیشه‌ای عایق و پردازش شیشه برای بازارهای صنعتی و ساختمانی فعالیت می‌کرد، خریداری کرد. این خرید به Saint-Gobain کمک کرد تا ظرفیت تولید خود را در اروپای شرقی تقویت کند و سبد محصولات شیشه تخت را متنوع کند.
 
1. بازار شیشه ساختمانی - مروری بر بازار
    1.1 تعاریف و دامنه 
2. بازار شیشه ساختمانی - خلاصه اجرایی
    2.1 درآمد بازار، اندازه بازار و روندهای کلیدی توسط شرکت
    2.2 روندهای کلیدی بر اساس نوع
    2.3 روندهای کلیدی بر اساس فرآیند تولید 
    2.4 روندهای کلیدی بر اساس نوع شیشه 
    2.5 روندهای کلیدی بر اساس استفاده نهایی
    2.6 روندهای کلیدی بر اساس جغرافیا 
3. بازار شیشه ساختمانی - چشم انداز 
    3.1 تجزیه و تحلیل مقایسه ای 
        3.1.1 تجزیه و تحلیل سهم بازار - شرکت های برتر
        3.1.2 محک زدن محصول - شرکت های برتر
        3.1.3 5 تجزیه و تحلیل مالی برتر
        3.1.4 تجزیه و تحلیل پتنت - شرکت های برتر
        3.1.5 تجزیه و تحلیل قیمت
4. بازار شیشه ساختمانی - سناریوی شرکت های نوپاحق بیمهحق بیمه 
    4.1 شرکت استارتاپ برتر تجزیه و تحلیل توسط
        4.1.1 سرمایه گذاری
        4.1.2 درآمد
        4.1.3 سهام بازار
        4.1.4 اندازه بازار و تجزیه و تحلیل برنامه
        4.1.5 سرمایه گذاری خطرپذیر و سناریوی تامین مالی
5. بازار شیشه ساختمانی – سناریوی ورود به بازار صنعتحق بیمهحق بیمه 
    5.1 مروری بر چارچوب نظارتی
    5.2 شاخص کسب و کار جدید و سهولت انجام کسب و کار
    5.3 مطالعات موردی سرمایه گذاری های موفق
    5.4 تجزیه و تحلیل مشتری - 10 شرکت برتر سرمایه گذاری
6. بازار شیشه ساختمانی - نیروهای بازار
    6.1 محرک های بازار
    6.2 محدودیت های بازار
    6.3 فرصت های بازار
    6.4 پورتر مدل پنج نیروی
        6.4.1 قدرت چانه زنی تامین کنندگان
        6.4.2 قدرت چانه زنی مشتریان
        6.4.3 تهدید تازه واردان
        6.4.4 رقابت بین بازیکنان موجود
        6.4.5 تهدید جایگزین ها 
7. بازار شیشه ساختمانی - تحلیل استراتژیک 
    7.1 تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش
    7.2 تجزیه و تحلیل فرصت ها
    7.3 چرخه حیات بازار
    7.4 تجزیه و تحلیل تامین کنندگان و توزیع کنندگان
8. بازار شیشه ساختمانی - بر اساس نوع (اندازه بازار - میلیارد دلار)
    8.1 شیشه فلوت
    8.2 شیشه رنگی
    8.3 شیشه سفت شده
    8.4 شیشه لمینت
    8.5 شیشه نشکن
    8.6 شیشه دو جداره
    8.7 شیشه کروماتیک
    8.8 پشم شیشه
    8.9 سایرین
9. بازار شیشه ساختمانی - بر اساس فرآیند تولید (اندازه بازار - میلیارد دلار)
    9.1 فرآیند شیشه شناور
    9.2 فرآیند نورد/ورقه شیشه
10. بازار شیشه ساختمانی - بر اساس نوع شیشه (اندازه بازار - میلیارد دلار)
    10.1. لیوان سودا-آهک
    10.2. شیشه پتاس آهک
    10.3. شیشه پتاس سرب
11. بازار شیشه ساختمانی - با استفاده نهایی (اندازه بازار - میلیارد دلار)
    11.1. مسکونی 
        11.1.1 خانه های مستقل
        11.1.2 خانه های ردیفی
        11.1.3 ساختمان های آپارتمانی بزرگ
    11.2 تجاری 
        11.2.1 بیمارستان
        11.2.2 مدرسه
        11.2.3 فرودگاه 
        11.2.4 سایرین
    11.3 زیرساخت 
        11.3.1 پل ها
        11.3.2 خطوط آسمان
        11.3.3 مترو
        11.3.4 سایرین
12. بازار شیشه ساختمانی - بر اساس جغرافیا (اندازه بازار - میلیارد دلار)
    12.1 آمریکای شمالی
        12.1.1 ایالات متحده
        12.1.2 کانادا
        12.1.3 مکزیک
    12.2 آمریکای جنوبی
        12.2.1 برزیل
        12.2.2 آرژانتین
        12.2.3 کلمبیا
        12.2.4 شیلی
        12.2.5 بقیه آمریکای جنوبی
    12.3 اروپا
        12.3.1 انگلستان
        12.3.2 آلمان
        12.3.3 فرانسه
        12.3.4 ایتالیا
        12.3.5 هلند
        12.3.6 اسپانیا
        12.3.7 روسیه
        12.3.8 بلژیک
        12.3.9 بقیه اروپا
    12.4 آسیا و اقیانوسیه
        12.4.1 چین
        12.4.2 ژاپن
        12.4.3 هند
        12.4.4 کره جنوبی
        12.4.5 استرالیا و نیوزیلند
        12.4.6 بقیه APAC
    12.5 بقیه جهان
        12.5.1 خاورمیانه
            12.5.1.1 عربستان سعودی
            12.5.1.2 امارات
            12.5.1.3 اسرائیل
            12.5.1.4 بقیه خاورمیانه
        12.5.2 آفریقا
            12.5.2.1 آفریقای جنوبی
            12.5.2.2 نیجریه
            12.5.2.3 بقیه آفریقا
13. بازار شیشه ساختمانی - آنتروپی
    13.1 راه اندازی محصول جدید
    13.2 M&A، همکاری ها، JV ها و مشارکت ها
14. حق بیمه تجزیه و تحلیل سهم بازار شیشه ساختمانی
    14.1 سهم بازار بر اساس کشور - شرکت های برتر
    14.2 سهم بازار توسط منطقه - شرکت های برتر
    14.3 سهم بازار بر اساس نوع محصول / دسته بندی محصول - شرکت های برتر
    14.4 سهم بازار در سطح جهانی - شرکت های برتر
    14.5 بهترین روش ها برای شرکت ها
15. بازار شیشه ساختمانی- فهرست شرکت های کلیدی بر اساس کشور پرمیوم 
16. تجزیه و تحلیل شرکت بازار شیشه ساختمانی 
    16.1 سهم بازار، درآمد شرکت، محصولات، M&A، تحولات 
    16.2 شرکت 1
    16.3 شرکت 2
    16.4 شرکت 3
    16.5 شرکت 4
    16.6 شرکت 5
    16.7 شرکت 6
    16.8 شرکت 7
    16.9 شرکت 8
    16.10 شرکت 9
    16.11 شرکت 10 و بیشتر
"*امکانات مالی بر اساس بهترین تلاش برای شرکت های خصوصی تامین خواهد شد"
قیمت

 

طراحی خود را به ما بسپارید  ؛