بازی های معماری

 

 

14 بازی معماری برای آزادسازی ذهن خلاق شما

 

مترجم : گروه معماری مشاور

 

آیا تا به حال به بازی های معماری فکر کرده اید؟ ممکن است فکر کنید که از بازی‌های ویدیویی پیشی گرفته‌اید، اما با توجه به فرصت و بازی مناسب، به راحتی درگیر بازی‌های ویدیویی هستید. برای معماران، انجام بازی های ویدیویی به همان اندازه که سرگرم کننده است، می تواند یک تجربه آموزشی نیز باشد. آنها می توانند در محیط معماری و گردش بازیگوش الهام بگیرند یا می توانند از طریق شبیه سازی یاد بگیرند و تجربه کسب کنند. یادگیری با شبیه‌سازی در بازی‌های معماری می‌تواند واقعا مفید باشد، زیرا می‌توان استراتژی‌های طراحی متفاوتی را برای شهرها و ساختمان‌ها آزمایش کرد.

 

این کاری است که البته با استفاده از نرم‌افزار مدل‌سازی سه بعدی معمولی می‌توانید انجام دهید ، اما پس از آن، کجای این کار جالب است؟ شما می توانید این تجربه را از طریق Lego Architecture ارتقا دهید . با این حال، بازی‌های معماری این کار را بیشتر از یک آزمایش صرف به یک چالش تبدیل می‌کنند و بخش خوب این است که هیچ عواقب جدی در آن وجود ندارد. ممکن است یک سازه سقوط کند یا یک شهر رها شود، اما در آن زمان هیچ انسان واقعی در آنجا وجود نداشت و هیچ پولی از دست رفت.

[irp posts='183768′]

در اینجا، ما لیستی از برخی از جالب‌ترین بازی‌های معماری را به شما ارائه می‌دهیم که با مقیاس‌های مختلفی از طراحی داخلی خانه گرفته تا استعمار یک سیاره سروکار دارند.

 

 

بازی های معماری که ذهن خلاق شما را الهام می بخشد و تحریک می کند:

طراحی خود را به ما بسپارید  ؛ 

 

1.SimCity – EA Maxis

 
 

 

SimCity – EA Maxis

SimCity توسط همان طراح سیمز توسعه داده شده است و در واقع الهام بخش سیمز بوده است. در این بازی، بازیکنان می‌توانند شهری را که در یک زمین معین می‌سازند، برنامه‌ریزی و مدیریت کنند. این شهر به مناطق مختلفی مانند مناطق مسکونی برای زندگی سیمزها، مناطق تجاری برای خرید، مناطق صنعتی برای کار و غیره تقسیم شده است. درست مانند سیمزها و در واقع با دنیای واقعی، هدف اصلی جلب رضایت ساکنان است.

2. Minecraft – Mojang

 
 

 

Minecraft – Mojang

در اینجا یکی دیگر از بازی های Sandbox بسیار محبوب است. در این بازی بازیکنان منابع طبیعی مختلف را برای ایجاد یک محیط ساخته شده جمع آوری می کنند . آنها از درختان چوب می گیرند و ابزاری برای استخراج معادن می سازند. سپس مواد کنده شده بلوک های ساختمانی را برای سازه هایی تشکیل می دهند که بازیکنان می توانند در دنیای Minecraft ایجاد کنند. در این میان، البته، آنها باید غذا پیدا کنند، حیوانات را اهلی کنند و با آدم های بد روبرو شوند.

طراحی ویژه + ... مشاوره رایگان

3. شهرهای در حرکت - نظم عظیم

 

 

شهرهای در حرکت - نظم عظیم

Cities in Motion با موضوعی متفاوت از بازی‌های معماری طراحی و ساخت قبلی مقابله می‌کند. بازیکنان قرار است سیستم حمل و نقل عمومی را برای چهار شهر اروپایی توسعه دهند و تقویت کنند: وین ، هلسینکی ، برلین و آمستردام . بعداً نسخه‌های جدیدی برای شهرهای مختلف مانند توکیو ، نیویورک ، سانفرانسیسکو و شهرهای آلمان: کلن، مونیخ و لایپزیگ منتشر شد. بنابراین، اگر در رشته برنامه ریزی شهری تحصیل می کنید، ممکن است این کار برای شما مفید و لذت بخش باشد.

4. شهرها: خطوط آسمان - نظم عظیم

 
 
بازی های معماری

 

شهرها: خطوط آسمان - نظم عظیم

در اینجا یکی دیگر از بازی های معماری شهرسازی اما با مسائل چالش برانگیزتر و ویژگی های جالب است. در این بازی بازیکنان به طور معمول شهر را می ساختند و برنامه ریزی می کردند. آنها مسیریابی میلیون ها شهروند مختلف را زیر نظر دارند و علاوه بر این، انواع دیگر مشکلات مانند تراکم ترافیک و نحوه تأثیر آن بر مناطق مختلف را مدیریت می کنند.

5. معمار زندان – نرم افزار درونگرایی

 
 

 

معمار زندان – نرم افزار درونگرایی

این یک بازی ساخت و ساز و مدیریت دو بعدی از بالا به پایین است که در آن بازیکن یک زندان را می سازد و اداره می کند . بازیکنان با ساخت سلول ها و سایر امکانات زندان و اتصال آنها شروع می کنند. آنها کارکنان را استخدام می کنند، امور مالی را اداره می کنند و نیازهای زندانیان را برآورده می کنند. آنها همچنین مسئول تصمیمات زیرساختی و طراحی مانند اتصالات لوله کشی و موقعیت های روشنایی هستند.

طراحی ویژه + ... مشاوره رایگان

6. داستان طراحی خانه – طوفان 8

 
 

 

داستان طراحی خانه – طوفان 8

این یک بازی طراحی کاملا ساده و در عین حال لذت بخش است که در آن بازیکنان با انجام کارهای مختلف درآمد مجازی کسب می کنند. سپس، آنها می توانند از این پول برای خرید زمین یا برخی از اقلام جدید طراحی داخلی و خارجی در کشتی استفاده کنند. در واقع، از این موارد می توان برای طراحی چیزهایی غیر از خانه استفاده کرد. همه چیز به خلاقیت بازیکن بستگی دارد.

7.INFRA – Loiste Interactive

 
 

 

INFRA – Loiste Interactive

در این بازی، قهرمان داستان یک مهندس سازه است که در شهر خیالی فاسد استالبورگ پرسه می‌زند تا زیرساخت‌های آسیب‌دیده آن را نجات دهد. او این کار را با حل پازل های الکتریکی و مکانیکی انجام می دهد در حالی که سعی می کند از خطرات اطراف جان سالم به در ببرد.

8. Project Highrise – SomaSim

 
 

 

Project Highrise – SomaSim

در این بازی شبیه سازی ساختمان دو بعدی، بازیکنان یک آسمان خراش به طور مداوم در حال توسعه می سازند و آن را مدیریت می کنند. آنها با یک طبقه، یک ژنراتور و یک خدمه سازنده شروع می کنند و سپس گام به گام ساختمان را با متعادل کردن بلوک های واحد با عملکردهای مختلف و توسعه زیرساخت بالا می برند. بازی به خصوص از نظر گرافیک و سبک مدرن به روز چشمگیر است .

9. The Sims – EA Maxis

 
 

 

سیمز – EA Maxis

The Sims یک بازی Sandbox بسیار محبوب است که در آن بازیکن شخصیت های اصلی را که به عنوان سیمز شناخته می شوند ایجاد می کند و آنها را در خانه های از پیش ساخته شده یا خانه هایی با طراحی خود قرار می دهد. سپس برای ارضای نیازهای شخصیت های مجازی و کنترل روحیه آنها تلاش می کنند. نیازی به گفتن نیست که جذاب ترین ویژگی بازی طراحی خانه های خود در داخل و خارج است.

   دیدن پروژه های گروه معماری مشاور   

10. Block'hood – پروژه Plethora

 
 

 

Block'hood – پروژه Plethora

این یک بازی شبیه‌سازی محله‌سازی است که در آن بازیکنان سعی می‌کنند یک محله با عملکرد خوب از بلوک‌های 1x1x1 با برنامه‌های مختلف بسازند. بلوک ها به طور تصادفی قرار نمی گیرند، بلکه به صورت متعادلی قرار می گیرند که سازه را ثابت نگه می دارد. همچنین، بازیکنان باید مراقب باشند که سازه تحت انواع شرایط محیطی ایمن بماند. بازی همچنین بازیکن را با مشکلات مختلف منطقه بندی، دسترسی و گردش داخل بلوک آشنا می کند.

11.Banished – نرم افزار Shining Rock

 

Banished – نرم افزار Shining Rock

 

در این بازی بازیکنان دهکده ای برای مسافران تبعیدی می سازند که چیزی جز لباس و چند وسیله ای که از سرزمین خود آورده اند ندارند. اهالی روستا نیاز به تامین غذا و سرپناه دارند . بازیکنان باید آنها را امن، گرم و زنده نگه دارند. حفظ رشد جمعیت و رونق اقتصاد، کلید اجرای این بازی است.

12.Anno 2205 – Blue Byte Mainz

 

Anno 2205 – Blue Byte Mainz

در میان بازی‌های معماری شبیه‌سازی ساختمان، در این بازی، بازیکنان نه تنها یک شهر یا تعدادی شهر را می‌سازند، بلکه کل سیاره زمین را می‌سازند. آن‌ها می‌توانند یک دنیای آینده‌نگر فوق‌مدرن با آسمان‌خراش‌های براق و سر به فلک کشیده و مناظر خارق‌العاده بسازند ، و این همه چیز نیست. آنها همچنین می توانند ماه را مستعمره کنند و از منابع آن استفاده کنند.

طراحی خانه های هوشمند ..▒.. جهت مشاوره کلیک کنید ...

13. زمین را تصور کنید - برادران جدی

 

زمین را تصور کنید - برادران جدی

خوب، پس از فتح زمین و ماه، نوبت به تسخیر سیارات دیگر می رسد. در این بازی، بازیکن با کاوش و استعمار سیارات دور دست به این کار می‌رود. آنها کالاهای خود را معامله می کنند، دشمنان خود را دفع می کنند و مستعمرات خود را از بلایای طبیعی، مانند سقوط شهاب سنگ ها و آتش سوزی های جنگلی ایمن نگه می دارند. همچنین، برای لمس واقعی تر، آنها با مسائل سیاسی و اقتصادی مانند شورش ها و نرخ رشد سروکار دارند.

14. Project Aura – Pixel Quality Games

در این بازی، بازیکنان با چالش متفاوتی روبرو می شوند که ممکن است روزی با آن روبرو شویم. ساختمان روی آب این بازی در آینده اتفاق می‌افتد، این بازی سناریویی را دنبال می‌کند که در آن یک فاجعه آب و هوایی به زمین می‌رسد و کاملاً در آب غوطه‌ور می‌شود. برای زنده ماندن، بازیکنان باید مستعمرات را روی سطح آب بسازند. این مستعمرات توسط گنبدهای غول پیکر از خطرات جو بیرون محافظت می شوند.

 

 

طراحی خود را به ما بسپارید  ؛