نماکار

مهندسی نما


ما متخصصان طراحی و مهندسی با تمرکز بر معماری ، فیزیک ساختمان ، ساختار ، هندسه ، طراحی شیشه و دسترسی به متدهای روز مهندسی نما در پی ارائه بهترین نوع و ساختار نما متناسب با ساختمان و پروژه شما هستیم.

جهت مشاوره رایگان نما ؛ کلیک کنید

 

 

نمای مناسب از ابتدا


نما واقعاً نقطه ملاقات سایر رشته های ساختمانی است و طرح های قالب ساختمان ما با ساختار ، خدمات ساختمان و سایر موارد سازگار است. با درک اهداف استراتژیک پروژه در مراحل اولیه ، می توان تعریف کرد که چگونه قالب ساختمان می تواند به بهترین نتیجه برسد.

ما در نماهایی تخصص داریم که به راحتی جمع می شوند و می توان آنها را با حداقل تأثیر در هزینه و عوامل خطر تهیه کرد.

ما در تحقیق ، توسعه ایده هایی مانند طراحی برای جداسازی قطعات و بازیابی و یافتن راه هایی برای استفاده از اصول اقتصاد دایره ای صرفه جویی در منابع ، سرمایه گذاری می کنیم. تحقیقات ما شامل الگوی پیش بینی شده آب و هوا در آینده و تغییر تعاریف راحتی و ناراحتی است. تجربه ترکیبی ما در یکی از قوی ترین مشخصات صنعت گردآوری شده است که یک راهنمای مهم برای طراحی و تحویل موفق هر پروژه است.

 

 

تحقق بخشیدن به طراحی ، کاهش پیچیدگی


چشم انداز پیشنهادی هر چقدر هم خارق العاده باشد ، طراحی های نمایشی ما بسیاری از عملکردهای پیچیده مورد نیاز را انجام می دهند. فرآیند دقیق طراحی و تجزیه و تحلیل ما بهترین تعادل را بین ایمنی و امنیت ، استفاده بهینه از انرژی ، نور روز و راحتی پیدا می کند.

با منطقی سازی طراحی نما ، چه برای ساده سازی هندسه و چه برای معرفی تکرار با صرفه جویی در هزینه ، اطمینان حاصل کنیم که می توان آن را مناقصه رقابتی کرد ، و این همکاری نزدیک بین بسیاری از رشته های Arup است.

 

 

طراحی دیجیتال


ما ابزارهای دیجیتالی خود را برای ارتقای کار خود توسعه می دهیم ، و باعث می شویم که نما بیشتر کار کند و مشتری ها را به یک فرآیند طراحی مشترک برسانیم.

آنها به ما امکان می دهند تجزیه و تحلیل اولیه اندازه گیری ، جهت گیری ، دیدگاه ها و استفاده از انرژی را انجام دهیم و می توانند بحث ها را راهنمایی کرده و نمایش های پیشنهادی را در زمان واقعی ارائه دهند. آنها همچنین تمام جزئیات مربوط به نما را برای مراجعه در آینده ، اطلاعاتی را که می توان برای مدل سازی نما ، تعریف رژیم های بازرسی در محل و مستند سازی استراتژی های نگهداری آینده استفاده کرد.

 

 

طولانی ، ارتقا یا تعویض؟


در چرخه حیات یک ساختمان لحظات مهمی وجود دارد که باید تصمیمات استراتژیک گرفته شود.

آیا باید از طریق عملکرد یا به روزرسانی ساختمان، عمر آن را طولانی کنید یا نما را کاملاً متحول کنید؟ ما به مشتریان خود در مورد چگونگی سازگاری قالب های موجود ساختمان جهت استفاده برای استفاده های معاصر و آینده توصیه می کنیم.

در حوزه های قضایی خاص ، ساختمانهای ذکر شده دارای برنامه ریزی و الزامات قانونی بسیار خاصی هستند. کارشناسان مجرب ما خدمات ارزیابی را برای سنجش اهمیت جزئیات نما و مشخص کردن برنامه های مناسب کار ارائه می دهند.

 

 

تجزیه و تحلیل ، آشکار کردن ، بهبود


ما همچنین یک سرویس تشخیصی و بررسی جامع ارائه می دهیم. این شامل بررسی خرابی سیستم و مواد ، ممیزی ایمنی آتش نشانی و نشتی یا مسائل مربوط به عملکرد حرارتی ، پیش خرید یا مراقبت های لازم ، تغییر در قرارداد ، مسئولیت نقص ، بررسی وضعیت و برنامه ریزی نگهداری است.

آنچه از هر پروژه یاد می گیریم در طراحی های ما برای هر دو ساختمان جدید یا ساختمانهای موجود بازمی گردد.

 

جهت مشاوره رایگان نما ؛ کلیک کنید